Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Beni tehdit edip, bana tipsiz diyen arkadaşa;


Düşündüm, taşındım; senden çok korktuğuma karar verdim. Bu korkum o kadar büyüdü ve enginlere sığmaz oldu ki, aramız açık olan Tayyip’e bile bir e-posta yollayıp, bu zamana kadar kendisine ve mübarek partisine atmış olduğum şirret iftiralara karşılık bir özür dileyip, helallik istemeyi bile düşündüm.

Sürekli “İnanç simsarı” diyerek kalbini yaraladığım, alemlerin kadim hazretleri Fethullah Hoca efendinin nasıl değerli ve nur gibi bir insan olduğunu, gül suyu kokan ellerinin öpülüp, sırtının günde beş vakit durmadan sıvazlanması gerektiğini senin sayende öğrendim.

Cemology Onuncu köy’de yazdığım tüm şiirlerin, aslında birer yalan ve iftira olduğuna karar verdim.

Oysa nasılda şeytana uyup dalgaya düşmüşüm?

‘’Hep muhalif olacaksın’’ diyen içsesimin pençesinde kıvranmışım…

Kor alevler gibi yanıp tutuşan ‘’itiraz başkaldırımı’’ frenleyip, muhalefet etmeyivereymişim keşke…

Biliyorum; dünyaya Arap kromozomlarıyla gelmediğim için, senin gibi olamam ama, bana yaşattığın büyük sarsıntının kölesi olarak o muhteşem kavimin şiddetli ve tutkulu bir savunucusu olabilir, bu işi hudut tanımadan yalakalığa kadar götürebilirim. Hatta durmam, taşarım; Adolf Hitler’i bile kırmızı dipli mumla aratır hale getiririm ‘’van minut Şimon’’ hergelesine…

Gönderdiğin şu kısacık tehdit satırlarında beni o kadar derinlerimden hoplattın ki, yaşamın hepimiz için kısa ve Arap sabunu kadar kaygan olduğunu hatırlayıverdim birden.

Üç satırlık mektubundaki;

Beynine, bileğine, yüreğine,

Cinsel gücüne,

Tesettürü savunuşuna,

Sınırsız hayal dünyana,

Argo potansiyeline,

Klavye hakimiyetine,

En önemlisi; dini emirlere(!) bağlılığına şapkamı çıkartıyorum…

Ne iyi ettin de, o iffet küfürleri elektronik zarfa sıkıştırıp yolladın bana.

Fakat, burada sana ne kadar şükrán ifade edip, methiyeler düzsem de, biliyorum ki azdır!

Bekle, tipimi düzeltip, tez vakitte geliyorum…

Kazayı kılıp hemen döneceğim arkadaşım!

Cem Akkılıç
10 Aralık 2009

Not: Özde değil, sözde Kemalist olan arkadaşların, iktidarın malı olan Sabah gazetesini satın almalarını eleştiriyorum. En çok da Sabah’ın ‘’arka kapak güzellerini’’ görmeyip, Sözcü gazetesine çamur atmalarına anlam veremiyorum.

*

Yoğun istek karşısında Sibel Üresin videosunu bu sayfada bir kez daha yayınlıyorum.

İslamcılar toplumun ahlak yapısını çökertiyorlar. 

Konuyla ilgili detaylara buradan bakınız.



İslamcılar İslam’a hakaret ediyorlar!.. Şaşırdınız mı? Konuya buradan bakın…

* * *

BÜYÜK YALAN!.. Bu videoyu çok seveceksiniz!


29 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah dünyada evini,ölünce mezarını ateşle doldursun.gün yüzü görmezsin inş,öyle bir derde duçar olursunki o iftira attıklarına yalvarır helellik dilersin...

Yönetici dedi ki...

Öyle hürriyete aşık ki kadınlar, hatta

Hiçbir erkek olamaz onlara yol arkadaşı

Çıkar at çarşafı teklifine karşı, nitekim

Donu fırlattı g*tünden, açacak yerde başı


Neyzen Tevfik

Kazım Bükülmez dedi ki...

Köpeklerin duası kabul olsaydı, gökten kemik yağardı... :) İlk yorumu yazan isimsiz korkak yobaz arkadaş, bu sana. :)

Adsız dedi ki...

hiç birinize kötü bir şey yazmayacağım.bilakis iyi şeyler söyleyeceğim.benim en sevgilim yani Rabbim hepimizi doğru yola erdirsin.şuan hepimizin bildiği doğrular aslında yanlış.Rabbim yardım et.bu siteye doğru gözle bakan herkesi doğru yola erdir.
amin.

ayseg.g.g dedi ki...

KAZIM BÜKÜLMEZ buda sana... köpeklerin bile dua anlayşı oldugunu bu dünyada .... yazıkkı siz yaşıyorsunuz...

Adsız dedi ki...

ne yazık ki bu sitede herkes birilerine saldırıyor ve başka düşüncelere tahammül gösteremiyor. sözüm ona demokrat geçinenler ne olduğu bile anlaşılmayan bazı fotograflarla muhafazakar kesmi tahrik ediyor hakaretler yağdırıyor. muhafazakarlar da aynı üslupla karşılık vermeye kalkıyor. bence çok uç noktalarda eleştiriyorsunuz. bu kadarı toplumun genelini düşünürsek çok ağır olur ve inandırıcılığı da kalmaz.

Yönetici dedi ki...

Gerçekler çok acıdır… Köşeye sıkıştınız mı hemen ‘’hakaret ediyorsunuz’’ diye söyleniyorsunuz. Bana bu yazıda, hatta sitelerimde tek bir hakaret göstersene!. Bekliyorum…

Şinasi dedi ki...

İlk mesajda yazan kişi yahu o nasıl bir beddua yahu.. ahahah böbreğime ağrılar soktun gülmekten...

Bende sana beddua ediyorum. Çok yaşa iyimi....

ahahahah süper yahu... Bu dinciler çok komikler.

Serpil Ozansoy dedi ki...

İzmir'den yazıyorum.Sen bir dehasın Cem Akkılıç.Yobazlar senin yazılarını okuyunca transa geçiyor olmalı.O kadar güzel ve çarpıcı yazıyorsun ki,gazeteciyim diye geçinen bir sürü iktidar yalakasına örnek olmalı yazıların.

Umut veriyorsun.Tüm içtenliğimle teşekkür ederim.

Cem Akkılıç dedi ki...

Kemalist Cem diye başlık atan Şakirt bir gerici şöyle bir şey söylemiş; Atatürk’ün dedesi kim? Seceresi nedir demiş.

Ona buradan yazıyorum. Senin DEVECİNİN seceresi belli mi? Sakın Yahudiler olmasın.

Adsız dedi ki...

Ben sadece inanmayanlara soru sormak istiyorum''' ! vefat edince nereye gideceksiniz ?

Cem Akkılıç dedi ki...

Biriside çıkıp sana şunu derse, ya yoksa?..

Sende; ya varsa dersin değil mi?

Kendi ağzınla belirsiz olduğunu kanıtlamış olursun yani?

Peki, kul hakkı yiyenler, Amerikan askerlerine başarılar dileyenler ölünce nereye gidecekler?

ATANUR dedi ki...

Mrb, sizin anlayışınızdaki(!) insanlara teşekkür edeceğimi söyleseler inanamazdım. Kıyamet kopar derdim. Ama teşekkürler. Nedeni şudur; 3 ay öncesinde bir arkadaşım sizin blogunuzdan bahsedince çok önemsemedim. Baktım geçtim. İçimdende cennet nasıl ki hak ediliyor ihtimaldir ki cehennemde hak edilmelidir dedim. Sonuçta cehennemede bazı insanlar girmelidir orayı hak etmelidirler. Sizin blogunuz size yakın insanlardan ziyade inancı zayıf insanlarca takip edildiğini fark ettim. Nasıl mı? Bana sizin blogunuzu link gönderen arkadaşım "bu blogta bize hakaret var aslında doğruyu gördüm neden mi dedi blogda bahsedildiği gibi dinime layık doğru örtünmüyormuşum bu blog bana bunu gösterdi ve bende artık dar etek ve dar kıyafet giymiyorum dedi" bunu duyunca artık sizin bloga girip yazıları okuyan çevre arkadaşlarımda şunu gördüm. Doğru örtünmeye başladılar artık. Sanırım blogunuz ava giderken avlandı. Bende bu manada her örtülü dostuma sizi anlatarak bu tepkiyle dogruyu bulmalarını sağlıyorum. Bu sebepten yıllarca doğru örtünün dostlarım dediğimde etkili olamadığım arkadaşlarım ve çevrem sayenizde doğru islamiyeti buldu. Artık siz benim bir numaralı yardımcımsınız. Hiç emek harcamadan sayenizde çok iyi işler oluyor. Bu blogu ne amaçla kurduğunuzu bilemem ama islamiyete hizmet etmek için kurmadığınız malum, ama blog ters orantılı iş yapıyor. Bu manada teşekkür ettim.

Cem Akkılıç dedi ki...

Bu blog İslamiyet karşıtı değildir. Olsa bu açık açık yazılırdır bu zamana kadar. Bu blog SİYASAL İSLAM'a karşıdır ve sürekli eleştirir. Sanırım üstte yorum yazan okuyucu TAKUNYA LİBİDOCUSU blogum ile karıştırdı burayı. Olsun önemli değil.

İslamiyet türban takın demez ayrıca... Bunu çeşitli yazılarımla kanıtladım.

Adsız dedi ki...

Helal olsun sana Cem Akkılıç tek kelime ile harika bişr yazı olmuş.

Adsız dedi ki...

Bence insanlar birbirlerinin görüşlerine saygı duymalı.Herkesin düşüncesi kendine.Farklı görüşleri paylaşabiliriz ama hepimiz aynı coğrafyada yaşıyoruz.Birbirimize düşmanca yaklaşmanın alemi yok.Bende türbanlıyım fakat yobaz gibi yakıştırmaları üstüme alınmıyorum çünkü yobazlık insanın görünüşünde değil kafasındadır dindarlık yobazlık değildir,Atatürk'ü sevmek dinsizlik değildir,Hz.Muhammed(sav)'i sevmek gericilik değildir.ASIL GERİCİLİK YOBAZLIK BAŞKA İNSANLARIN YAŞANTILARINA İNANCINA SAYGI DUYMAMAKTIR.

Adsız dedi ki...

buraya yorum yapanlar da aynı zihniyet farkları tipleri sadece,hepsininde Allah belasını versin.din düşmanı kimse hepsinin...başta müslümanlarla uğraşanların....

Adsız dedi ki...

bırakın herkes kendi bildiğini yaşasın herkes ölünce anlayacak neyin doğru neyin yanlış olduğunu bu dünyada konuşması kolay cem arkadaşım önemli olan hesap günü aynı tezi savunabilmektir

Adsız dedi ki...

Burada ki bütün çekişmeler yanlış anlamalardan kaynaklanıyor.Cem Akkılıç haklı olarak,dini kullanıp rant sağlayan, islamı maske takan dürzüleri cephe alıyor... ama bunu ifade ederken,haklı olduğu konuda ki titizliğinin vermiş olduğu öfkeden dolayı,pireyi tuttuğu ateş yorgana da sıçrıyor...durum böyle olunca Temiz niyetli insanların doğru bildiği normlara da laf gidiyor görüntüsü oluşuyor

Adsız dedi ki...

merhaba blogunuzu tesadüfen youtube sitesinden bir şekilde gördüm ve merak ettim geldim....
valla ne yalan söyleyeyim gerçekten iyi fotoğraflamalarda bulunmuşsunuz....ben bir kapalı (hem hacı yani tam yobaz )olarak bu tip insanlardan nefret ediyorum...aslında ben arada kalmış inancını bilmeyen saçma sapan yaşayan insanları sevmiyorum...
bir insan kapandıysa ne işi var gülhanede orda burda elalemin adamıyla ...yada giyinik çıplak halinde ortalarda dolaşmakta ne...islam dinini gerçekten araştırıp bilen zaten bunları yapmaz...valla çok destekledim sizi siz böyle ahlak fukarası güya islamı yaşadığını sananları ifşa edin...bunlar hakediyor...

ama şunu belirtmek isterimki ben hayvanlar gibi umuma açık yerlerde aynı vaziyette olanlarada acıyorum...etrafa mutluyuz imajı vermeye çalışıyorlar ...biz birbirimizi çok seviyoruz imajı veriyorlar kendilerince...gördükçe acıyorum onlara...kişinin kendisine ailesine saygısı varsa zaten ulu orta ahlaksız davranmaz...bu kapalısında da açığında da aynıdır benim gözümde....
birşeye inanana gerçekten saygım var ama inandığını sanan inancının gereğini yapmayan ...o inancın dejenere olmasına katkıda bulunan kimseye hakkımı helal etmiyorum...bu dünyada düştükleri durum zaten ortada..benim inancıma göre ahirettede Allah yardımcıları olsun...

hele bir yerlere gelmek için islamı kullanan imansızlara Allah kat ve kat yardımcı olsun...işleri zor...

bigmaster dedi ki...

ayseg.g.g isimli bir arkadaş "köpeklerin bile dua anlayışı olduğu bu dünyada... yazıkki siz yaşıyorsunuz" diye yazmış;sana verebilecek tek cevabım şu;köpekler bile dini kullanmıyor sizin gibi;O yüzden bir gün onlara gökten kemik belki yağar,ama size şeriat asla yağmaz;köpekler kadar dürüst değilsiniz çünkü,nankörsünüz!Ne yazıkkı köpeklerle aynı havayı soluyorsunuz.

Adsız dedi ki...

"İslamiyet türban takın demez ayrıca... Bunu çeşitli yazılarımla kanıtladım." demişsiniz.

Komiksiniz gerçekten, Kur'an da türban diye bir kavram 1400 yıldır hiç olmadı ki, Allah aşkına bu neyin ispatıdır :)

Allah'ın kelamı olduğuna inandığımız Kur'an elbette Türban demiyor, siz siyasal islam karşıtları başörtüsünü alıp, yıllardır türban diye bize yedirmeye çalışıyorsunuz, onu da yemiyoruz :)

Cahillik parayla değil, o fotoğraflarını inci gibi dizdiğiniz kızları Allah affetsin, bugün böyle örtüyorlar, yarın Allah'ın izniyle daha doğrusunu görür ve uygularlar, imanlarını artırsın Mevla. Malzeme olmuşlar maalesef, Allah'ın da bizi sakındırmaya çalıştığı işte bu, siz aslında gerçek örtünün neden gerektiğini ispatlamışsınız.

İspatsa buyrun;

Nûr 31. Mü’min kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. (Yüz ve el gibi) görünen kısımlar müstesna, zînet (yer)lerini göstermesinler. Başörtülerini ta yakalarının üzerine kadar salsınlar. Zinetlerini, kocalarından, yahut babalarından, yahut kocalarının babalarından, yahut oğullarından, yahut üvey oğullarından, yahut erkek kardeşlerinden, yahut erkek kardeşlerinin oğullarından, yahut kız kardeşlerinin oğullarından, yahut müslüman kadınlardan, yahut sahip oldukları kölelerden, yahut erkekliği kalmamış hizmetçilerden, yahut da henüz kadınların mahrem yerlerine vakıf olmayan erkek çocuklardan başkalarına göstermesinler. Gizledikleri zinetler bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey mü’minler, hep birlikte tövbe ediniz ki kurtuluşa eresiniz!
*
Nûr 60. Artık evlenme ümidi beslemeyen, hayızdan ve doğumdan kesilmiş yaşlı kadınların zinetlerini göstermeksizin dış elbiselerini çıkarmalarında kendileri için bir günah yoktur. Ama yine sakınmaları onlar için daha hayırlıdır. Allah, hakkıyla işitendir, hakkıyla bilendir.
*
Ahzâb
59. Ey Peygamber! Hanımlarına, kızlarına ve mü’minlerin kadınlarına söyle, bedenlerini örtecek elbiselerini giysinler. Bu, onların tanınıp incitilmemelerine de daha uygundur. Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.
*
Dilerim yüce Mevla en yakın sürede kalbinizdeki nefreti siler, o kalbi yumuşatır ve O'na kul olmanın güzelliğini size de tattırır, amin.

Dua ile...
Büşra Sağlam

Cem Akkılıç dedi ki...

Siyasal İslam'a karşı olduğumuzu anlamış olman sevindirici. İslam'da siyaset olmaz zaten. Ama sizler Amerikan İslam'ına tapınmaya başladınız.

Kuran'da BAŞ ÖRTÜN diye bir emir olmadığını, bunu uydurma Hadisler ile şarlatanların icat ettiğini sana da öğretmek lazım.


Tavsiye ederim bu linkten devam et;

http://takunyalibidocusu.blogspot.com/



.

Adsız dedi ki...

Kur'anın mealini Yaşar Nuri'nin kalemi de dahil pek çok isimden defalarca okudum. Tefsir, Kelam, Hadis, Dinler Tarihi gibi teolojik dersleri 12 yaşında öğrenmeye başladım ama bu dersleri öğrenmekteyken dahi sorgulamaktan vazgeçmedim, zamanı gelmemişti çünkü.

Üstteki ayetlerde örtünün açıkça emredildiği görülmektedir, ama görmek istemeyen göz göremez.

Dilerim ki Mevla görmenizi ve daha sonra da gördükleriniz paylaşmanızı nasip eder.

"Demek ondan sonra Allah namına o yalanı kim uydurmuşsa artık onlar, o zalimlerdir. " Al-i İmran suresi, 94.

Selametle...

Cem Akkılıç dedi ki...

İyi ama sadece peygamber eşlerine örtünün diyor. Ayrıca Arapca Kuran'da BAŞ ve ÖRTÜ kelimesi geçmiyor. Sizin SİYASAL İSLAM BARONLARI çeşit çeşit çıkarları için türbanı dinin emri gibi gösterdiler. Kuran.2ı tahrip ettiler. Kuran'ın orijinali yok.

Bu linkteki videoyu izle diyeceğim ama biliyorum izlemezsin...

http://takunyalibidocusu.blogspot.com/2012/06/cem-akklc-dusmanlarna-kotu-haberlerim.html


.

Kemalistİdeoloji dedi ki...

Cem bey öncelikle yazılarınızın tamamı aklın yolunun bir olduğunu gösteriyor kısa ve öz olarak harika bir blog yazılarınız kesinlikle yobazların tansiyonlarını tavan yaptırıyor herkesin Atatürk ismini bırakın ağza almaya aklından bile geçirirken salavat çekip esas duruşa geçmesi gereken bu günlerde yazılarınız yobazlara kapak niteliğinde çalışmalarınızın devamını içtenlikle diler yazılarınızın devamını temenni ederim .

Selim dedi ki...

Yazıyı ve yorumları okudum yobazlar her zamaqn olduğu gibi kendilerini belli etmişler. Teşekkürler Cem Akkılıç aynen devam lütfen.

Nihat dedi ki...

yobazların bu yazıya verecek cevapları olamaz. onlar ancak küfür ederler.

Kerem Mert dedi ki...

Merhaba
Youtube kanalında tesadüfen bir video izlerken sıradaki video kısmından bir video ve oradan bir link derken bu blog...Bir tarihçi ve azıcık ucundan sosyoloji okumuş biri olarak yazıları inceleyince güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.Nefret söylemleri karşılıklı küfürler, hoşgörüsüzlük, tahammülsüzlük vs vs..Ve karşısındaki insanın kim ne ve düşünce gücünü bilmeden direkt olarak yobaz gerici gibi ithamlar.Karşı taraftan da keza beddualar.. Oysa insanların kutsallarına saldırmadan nefret söylemi olmadan da eleştiri olabilir.Ama her şeyden önemlisi başkalarına ait resimleri gizlice video haline getirmek...?? Çok çağdaş bir eylem olmalı!! Sadece tek bir şey söyleyeceğim.Sosyoloji demiştim ya hani azıcık okudum.Kitabın başında ilk sayfada şöyle bir yazı var'' Şimdi doğduğunuz yer ülke aile yerine başka bir yerde doğmuş olsanız yine bugünkü savunduğunuz değerleri savunurmuydunuz!!'' Evet Cem Bey siz o yobaz dediğiniz bir ailenin çocuğu olsaydınız bugün kendinizi çok akıllı ve üstün gördüğünüz bu düşünceye karşı olacaktınız.Yani çok basit sizin üstünlük sandığınız şey aslında sadece içinde bulunduğunuz sosyal çevre ve sosyal yapı ile ilgilidir.Yani kendinizi çok üstün ve farklı sanmayın.Aslında olay bu kadar basittir. Bu yüzden Sosyolojiyi çok seviyorum.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı