Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Misyonerlik merakı

Gerçek ismini yazamayan bir vatandaş beni misyonerlik meraklısı olarak tanıtmaya çalışmış. Hayatta her şey aklıma gelirdi ama Hıristiyanlığı yaymaya çalışan bir oluşumun meraklısı olacağım aklıma gelmezdi. Gerçek ismini dahi yazamayan bu kovboy, Birleşmiş Milletler yardım kampanyasını yaymaya çalışmamı işte böyle bir merakla bağdaştırmış. Ne demişler; meyve veren ağaç taşlanır. İlginç olan ise kampanyayı beğenmeyip karşılığında hiç bir insani teklif üretemeyen bu zatımuhtereme daha önce cevap vermiştim ama kendisinden TIK çıkmamıştı.

Önce bu isimsiz kovboya beni biraz tanıması için...

Şimdi bu isimsiz kovboy bana soruyor; DENİZFENERİ yardım organizasyonunu neden desteklemiyormuşum. Ona cevaben değil ama bana destek olan tüm duyarlı blog yazarlarına sesleniyorum. Evet DENİZFENERİ bize, yani internet kullanıcılarına böyle bir imkan sağlasın seve seve DESTEK vereceğim. Ayrıca bir denizci olarak çok da mutlu olacağım. Peki, Birleşmiş Milletlerin yardım organizasyonunu kötüleyen bu kahramanın kendisi DENİZFENERİ ile ilgili hiç bir yayında bulunmamış? Neden... Çünkü bu isimsizin kendinden başka düşündüğü bir canlı yok da o yüzden!

AÇLIK KAMPANYASINA SESSİZ KALMAYIP SİTESİNDE YAYINLAYAN ASİLLER

* * *

Her konu da eleştirilmeyi seven bir insanımdır. Birileri yaptığım her hangi bir şeyi poh pohlarsa buna bozulurum. Çünkü yaptığım şey ne kadar iyi bile olsa mutlaka eksik ya da fazla yönleri vardır. İşte bu yüzden poh pohlanmayı sevmem. Birleşmiş milletlerin yardım kampanyasını insanlara hatırlatmış olmamın üzerinden yaklaşık olarak otuz saat geçti. Bu süre içersinde o kadar çok olumlu mail geldi ki, bu işi keşke daha önce başlatsaymışım diye düşündüm. Ancak bir şey hiç aklıma gelmemişti? Böylesine insani bir konuda eleştirilmek. Evet yanlış okumadınız eleştirilmek.

Blograzzi platformunda bir vatandaş bu kampanyaya ön ayak olmamı eleştirmiş! Her zaman yaptığım gibi yazılan eleştirinin tek bir harfine dahi dokunmadan sizlere naklediyorum. İmla hataları dahil buna.

Şimdi bu gericinin bana yazdıklarına bir bakalım. Ben onun yazılarını burada yayınlarken,o kendisine yönelttiğim soruları ne sitesinde yayınlayabildi ve ne de cevap verebildi.

ADSIZ KOVBOY DİYOR Kİ

ben almayayım @cem akkılıç dediğiniz olay en az 2 yıldır var ve
iyi bir şey yaptığınızı sanarken yanlışlıkla kötülüğe destek olmamanız dileğiyle
o reklamlara tıkla her tıklamada şu kadar yardımı afrikalı açlara gönder şeklindeki kampanya ile insanların duygularına seslenirken batılılar ve BM ler

1-filistini
2-çenistanı
3-daha düne kadar kosovanın
4-bir kaç yıl öncesine kadar bosnanın
5- ve hala doğu türkistanın ve sayamadıklarımızı

kan gölüne dönmesine seyirci kaldılar tabi o batılılar aynı zamanda afrikayı sömürdüler
ve şimdi de iyilik meleği rolü yaparken benden 1 tık mı istiyorlar
hayır asla ve hiç bir onurlu afrikalı da onlardan yardım istemediğine adım gibi eminim


Bakın kendi aralarında neler konuşuyor, ne yorumlar yapıyorlar;

sağduyulu aklı başında insanların başka şekilde düşünmesi de imkansız zaten batılılar önce sömürdü köle yaptı öldürdü şimdi de bizlerin tıklamasıyla sözde yardım yapıyorlar
yardımları da kesin kızılhaç a bağlı misyonerler yapıyordur
yukarıda adı geçen kişi ile blograzzide biraz atıştık onlar gibi düşünenler eylemin inceliklerini göremiyorlar akıllarınca faydalı bir şey yapıyorlar ve misyonerlerin oyununa gelirken beyaz adamı temize çıkarırken
örneğin ülkemizde deniz feneri gibi bir derneğe zamanında neler demişlerdi ve demeyede devam ediyorlar
Batılılardan dünya ne zaman insanlık gördü ki
günümüzde yapılan mezalimlere göz yumanlar geçmişi bizim tıklamamızla temizleyecekler öyle mi hadi oradan diyorum sadece
sağduyulu aklı başında insanların başka şekilde düşünmesi de imkansız zaten batılılar önce sömürdü köle yaptı öldürdü şimdi de bizlerin tıklamasıyla sözde yardım yapıyorlar

yardımları da kesin kızılhaç a bağlı misyonerler yapıyordur


yukarıda adı geçen kişi ile blograzzide biraz atıştık onlar gibi düşünenler eylemin inceliklerini göremiyorlar akıllarınca faydalı bir şey yapıyorlar ve misyonerlerin oyununa gelirken beyaz adamı temize çıkarırken
örneğin ülkemizde deniz feneri gibi bir derneğe zamanında neler demişlerdi ve demeyede devam ediyorlar

Batılılardan dünya ne zaman insanlık gördü ki
günümüzde yapılan mezalimlere göz yumanlar geçmişi bizim tıklamamızla temizleyecekler öyle mi hadi oradan diyorum sadece
Not: yazılarında ki imla hatalarına dokunmadım.

Çaresizliği görüyor musunuz isimsiz kovboyun yazılarında ki. Bunlara yorum getirmeyeceğim, zira sorduğum soruların hiçbirine cevap veremedi. Ancak Batı düşmanlığı yapıp, iyi insanları da kötü batılılarla bir tutan şu kovboya bir sorum daha olacak.
Sen bu kadar Batılı düşmanısın ve bütün Batılıları aynı kefeye koyuyorsun! Peki neden bir Batılının icat ettiği interneti kullanıyorsun?

Sizce cevap verebilir mi?

Bunların hepsi aynı...

FİKİRLER UYUŞMAYABİLİR AMAÇ YARDIM ETMEK DEĞİL Mİ ?
Bu yazıma cevap veremedi;

Bu kampanyayı senin kötülediğin BM yapıyor, peki sen neler yapıyorsun? Ya da savunmaya çalıştığını algıladığım emperyalist sermayeler neler yapıyorlar yardım konusunda? Bir kutu kremalı bisküvi bile yolluyorlar mı aç çocuklara? Burada amaç önemli değil mi? Farz edelim ki BM kötü, neden oynadığı rolü aşağılıyorsun? Senin daha iyi bir fikrin var mı? Toplanan paraların yerine ulaştırılmadığını iddia edemiyorsun, zaten edemezsinde. Diyelim ki BM bu işi yaparak günah çıkartıyor. Ne güzel işte biz de yararlanıyoruz bundan ve aç insanlara bir parça yardımımız dokunuyor. Bir şeyi kötülerken yerine daha iyisini koymalısın. Bunu yapamıyorsan ağzını açmamalısın. Milyonlarca duyarlı insan bu kampanyaya destek oluyorken, sen borazancılık yapıyorsun. Afrika'nın sömürülmesi, saydığın ülkelerin kan gölüne çevrilmesi demek, bunu yapan ülkelerde duyarlı insanların olmadığı anlamına gelmiyor ki, evet gelmiyor ve gene ilk yardım onlardan gelmiş, ve ben, bana destek olan duyarlı Türk web yazarlarının müthiş katılımıyla, bu BM platformunda, açlıktan ölmek üzere olan insanlara yardım etmeye çalışıyorum. Eğer senin savunduğun tarafın daha iyi bir yardım mekanizması kurabileceğini ve bunu hayata geçirebileceğini düşünüyorsan sana destek olmaya hazırım. Ancak iki yıldır sürdürüldüğünü söylediğin bu kampanyadan hiç feyz almayarak, sadece muhalefet edip kötüleyen sen ve senin gibi çevreler nedense kıllarını bile kıpırdatmıyorlar. Ben yardım edenin batılısına, doğulusuna bakmıyorum. Kim yardım ediyorsa ve edecekse elimden geldiği kadar destek olmaya çalışıyorum. Beni tanımasını istediğim çevreler zaten yıllardır beni tanıyorlar. Artık kitaplarımın da satışı yok ve tamamen nostalji oldular. Burada amatörce yazılar yazarken, ve internette orayı burayı tıklarken sosyallik adına neler yapabilirim diye düşündüm ve bu kampanya fikri oluştu bende. Yaptıkları pastaları, börekleri nasıl satarız, nasıl insanların midesine indirip, paralarını alırız diye blog açıp reklam peşinde koşanların yanında benim blogum dünya çapında sosyal bir yaraya, küçük bir parmak bastı o kadar. Koskocaman sayfalarda küçücük yer kaplayan bir yardım kampanyası bannerını kötü bir şeymiş gibi gösterip bir de beni uyarıyorsun, yanlış bir şey yapmayayım diye.

Eğer savunduğun çevrelerin bir yardım kampanyası yapacağına dair inancın kalmazsa bir gün, ki hiç umut yok onlardan, her gün karnını tıka pasa doyurduğun ekmeklerden bir kısmını kenara para olarak ayır ve Afrika'ya gönder. Yolladığın paranın makbuzunu da tarayıcında taratıp, sitende bizlere göster. Ama fotoshop olmasın. Eğer, 'ben ekmeğimi kimseye vermem' diyeceksen, borazancılığı bırak ve her gün sadece bir defa kampanyamızı tıkla.!

* * * *

Kampanya o kadar ilgi çekti ki yüzlerce Türk blog yazarı cagdasdrama@gmail.com adresini mesaj bombardımanına tuttular. Tüm iyilik sever bu yazarlar çeşitli görüşlerle kampanyaya destek olduklarını açıklayıp sitelerinde yayınladılar.

Şimdi kampanyayı kötüleyen yukarıda ki zatı muhterem, bütün duyarlı yazarları da misyonerlik faaliyetiyle suçlamış oldu.

* * * *

BU NE LAHANA BU NE PERHİZ!

Bir yorumcu,Afrika kıtasına yardım ediyoruz diye, ''Türkiye'de aç yok mu?, onlara da yardım etsenize'' diye demogoji yapan gericiye bakın nasıl cevap vermiş!

'ülkemizde açlıktan ölen kaç insan vardır ve bahsedilen yoksul ülkelerde kaç insan yiyecek bir şey bulup da hayatta kalmaktadır bir araştırılmalıdır. bir de ülke dışına yardım edilmesinden rahatsız olan kişi kendine "ben kendi ülkemdeki muhtaçlara ne kadar yardım ettim?" diye sormalıdır. dileyen dilediği yere yardım eder.'


Şimdi demogoji yapan bu gericiye bir şey anımsatmak istiyorum. Bir hokkabaz çıkmış AKP'yi savunuyor. Diyor ki; Türkiye 2002 den beri zenginleşti...


Gördünüz mü bunların niyetini; biz Afrika'ya yardım edelim diye uğraşırken, bir gerici demogoji yapıyor, başka bir gerici hükümeti yağlıyor ve ülkemiz zenginleşti diyor. Bunların neresine dokunsanız sapır sapır dökülüyorlar. Birisi zenginleştik derken, diğeri ''neden Afrika'ya yardım edelim bizde aç yok mu'' diyor. Konuştukça batıyorlar...
Cem Akkılıç
13.Mart.2008
* * *

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı