Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

AÇLIK KAMPANYASI ve ASİLLER LİSTESİ

Kampanya o kadar ilgi çekti ki, yüzlerce Türk blog yazarı cagdasdrama@gmail.com adresini mesaj bombardımanına tuttular. Tüm iyilik sever bu yazarlar, çeşitli görüşlerle kampanyaya destek olduklarını açıklayıp sitelerinde yayınladılar.

SARI YAZIYI TIKLAYIN >>> AÇLIK KAMPANYASINA KATILIP BU ORGANİZASYONU SİTESİNDE YAYINLAYAN ASİLLER



Gözde Ayşe
Laguer


Laguer90


Linker Boy


İnciceylan

Ömer Aksahan

Sibel Bay

Akasyakokusu

Mutfağımdan çıkanlar

Bülbülün yeri

Silivri_li

Orgu evi

Annemin kızıyım

Bir demlik sohbet

Baharyeli


Belirli aralıklarla listede bulunan blogları takip ediyorum. Bazı bloglar bir süre sonra KAMPANYAMIZI siliyorlar. Bende listede temizlik hareketi uyguluyorum. Onları ASİL OLMAYANLAR listesine yollamak zorunda kalıyorum. Ancak o listeyi yayınlamıyorum. Onlar kendilerini biliyorlar.


Liste gittikçe büyüyor. Bir kullanıcı yolladığı mailde Onuncu köy'de yer almasak da olur, önemli olan yardım ediyor olmamız diyor. Ben de bu kampanyanın daha da büyümesine bir katkı sağlar amacıyla Onların sitelerini yayınlıyorum, bu kartopu gibi büyüyen kampanyaya destek olan duyarlı Türk blog yazarlarına her dakika bir yenisi ekleniyor.
Şimdi kampanya ile ilgili aldığım yüzlerce mailden bir kaç tanesini buraya ekliyorum. Ve soruyorum; tüm bu blog sahipleri böylesine bir insani amaca katkıda bulundukları için, bir GERİCİ AYRIMCININ söylediği gibi MİSYONER Mİ oldular?!



İŞTE GELEN MAILLERDEN SADECE BİR KAÇI

Merhaba Cem Uzun zamandır Toplum Gönüllüsü olarak yer aldığım bu yaşantımda senin uğraş verdiğin bu hassas konuya ilgin dolayısıyla seni tebrik ederim. Bu konuda elbette elimden geleni yaparım. Mail adresime html adresini yollarsan sevinirim. teşekkür ederim.

* * * * *
kampanyana kayıtsız kalmam mümkün değildi... izninle ben de bir iki satır birşeyler yazarak sayfamda senin kampanya yazını ve linkini ekledim... umarım bir çok kişiye ulaşır...
Başarılar
Emel Şen

* * * * *
güzel yorumunuz için çok teşekkürler... bu konuya dikkatimi çektiğiniz için ayrıca teşekürler. Bu konu hakkında bende elimden geleni yapacağımdan bir şüpheniz olmasın iyi günler diliyorum...

* * * * *

Cem Bey merhaba,
Duyurunuza "Pastacı kız" blogunda rastladım.Eğer sizce de uygunsa ,ben ilgili html kodunu,blogumda yayınlamak üzere alabilir miyim ?
http://www.evrenscizgiler.blogspot.com/ benim blog adresim.Yorumlar fazla olmasa da ziyaretçim fazla.
Ayrıca "bebekkokusu.com" un da 2 yıllık etkin üyesiyim,oraya da bu duyuruyu yapacağım.
Hoşça kalın.
Evren Dağdeviren


* * * * *

Sayın Cem AKKILIÇ, Öncelikle bloğumu ziyaret ettiğiniz ve beğendiğiniz için teşekkürler ediyorum. Ayrıca çok önemli bir konuda ve benim de ilgi duyduğum bir konuda ön ayak olduğunuz için ve bizlerin de bu güzel olayda bir miktar tuz katmamıza vesile olduğunuz için teşekkürler ediyorum. Ve ben de ziyaretçi çekmekten ziyade, eğer dünyanın herhangi bir yerindeki bir çocuğun karnını bir şekilde doyurabileceksem ne mutlu bana. Bu nedenle bloğuma yerleştirmem için kodları gönderirseniz ya da bloğuma bırakırsanız memnun olurum ve ben de izniniz doğrultusunda diğer arkadaşlarıma verebilirim. Şimdilik hoşcakalın sağlıklı ve mutlu günler dileklerimle Kadınlar_Kulübümehp@re


* * *

Ben teşekkür ederim çünkü iyi birşey yapmama önder oldunuz. Saygılar benden

* * *

Cem bey merhaba;
bu kampanyanıza blogumda destek vermek için hazırım.
teşekkür ediyor ve blogumun sağ köşesinde yayınlıyorum. Onuncu köy'de ben de yer alıyorum.
MuZLuPaSTa
* * *

Merhaba Cem bey
Birkaç gündür bu konu ile ilgili bir reklam filmi TV lerde yayınlanıyor, bende bu reklamı görünce bu kampanyayı blogumdan yayınlamak, linki var ise koymak istiyordum. Hiç aramama gerek kalmadan sizin mesajınız geldi zaten. kampanya ile ilgili HTML kodunu gönderebilirseniz hemen yayınlamaya başlayacağım.
Ayrıca listeyede T.ilhan diye ekleyebilirsiniz blogumun linki: http://www.burdaherseyvar.blogspot.com/
Ayrıca duyarlılığınız içinde teşekkürler.
İyi Akşamlar diliyorum. Görüşmek üzere.

* * *
Efendim bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim. Linklerimin bulunduğu kısma ekledim kampanya bannerını. Faydalı işlerle uğraşmaktasınız, ben de sizi tebrik ediyorum.Saygılar.
* * *
Merhaba Cem, öncelikle duyarlılığından dolayı teşekkür ederim... blogspot.com uzantılarına şirket içinde giremediğimden sayfana ulasamadım evden ulaşıp en kısa zamanda yardım kampanyana katılacağım...tekrar teşekkür ederim. http://www.bilgiservisim.com/


Cem Akkılıç

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı