Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

ÖNEMLİ DUYURU

Sayın blog yazarlarının dikkatine sunuyorum; kendinden başka hiç bir canlıyı düşünmeyen bir 'isimsiz', kampanyamızı kirletmek için elinden geleni yapmaktadır. cagdasdrama@gmail.com ve cemakkilic@yahoo.com.tr adresi dışında hiç bir adres şahsıma ait değildir. Yukarıda belirtmiş olduğum adresler dışında benim ismim kullanılarak bir e-posta alırsanız okumadan siliniz.

CEM AKKILIÇ
9 Mart 2008

* * *

Pırıl pırıl bir ATATÜRKÇÜnün düşünceleri;

Cem Bey,
Misyonerlik dahi olsa sökmez ki bu "yobaz" lara. Dünya korkar oldu bunlardan, yalan yanlış öğretileri kutsal kitabımızdaymış gibi, "dayatarak" hep bir "sapkınlık" düşüncesi ile...
Keşke klorak alıp her bir örümcek beyinliyi bembeyaz yapabilsem. Ama bizim insanımız 1 torba kömürle Cumhuriyet mitinglerinin umudunu benim kursağımda bıraktı. O kadar kızgınım ki. Çok uzatırsam,yada başlarsam kötü olacak gibi...
Deniz Fenerinin Almanya'da "acizler üzerinden rant" olaylarını duymayan varsa, arama motorundan yararlansınlar.
Ben hiçbirini kabul etmiyorum, edemem.
Ben ATATÜRK çocuğuyum ! Özgürlük mözgürlük anlamam, türbana Üniversitelerde de karşıyım. Çünkü bu "tavizlerle "hep buralara geldik, Fethullah Gülen'i allayıp pullayıp sokuyorlar ülkeme... Ben taviz veremem Cem Bey...
Ve hayret ettim "bunlar" 1 kişiyle kalmazlardı, bombardımana tutarlardı blogunuzu, nasıl duruyorlar hayret ?
Kolaylıklar dilerim.

* * * * *

Efendim söylediğiniz gibi bombardımana tutulmak ne kelime, ağzından salyalar fışkıran bu isimsiz şerbetçi kovboy, benim ne uyuşturucu müptelalığımı bıraktı, ne İncil dağıtıcılığımı. Önemli bir yardım kampanyasına destek verdim diye etmediği küfür kalmadı. Ben bunları bilirim. Bu korkaklar isimlerini bile veremeden Forum kurarlar, blog açarlar, ve Laikliği savunanlara da her türlü küfürü ve iftirayı ederler. Ama bilmezler ki bu ülkede Türk kimliği taşıyorlarsa, özgürce hareket edebiliyorlarsa bu yine Mustafa Kemal Atatürk sayesindedir. Her sabah ezan sesiyle uyanıyorsak İngiliz'i, Fransız'ı, İtalyan'ı, Yunan'ı topraklarımızdan kovan BÜYÜK KURTARICIMIZ sayesindedir.


Müslümanlık dini hoşgörüyü içinde barındırır, küfür etmeyi yasaklar, ayrımcılığı yasaklar. Bunlar sadece küfür ederek, iftira ederek Müslümanlığa bile kötü örnek oluyorlar.

Sizin gibi pırıl pırıl insanlar olduğu sürece, ki her zaman olacak ve olacağız, ne ATATÜRKÜMÜZE ve ne de CUMHURİYETİMİZE hiç bir şey olmayacaktır.
Cem Akkılıç
9 Mart 2008

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı