Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Cesur yürekler aranıyor...

.
Telefonda kısık sesle; ‘’hani o Gürcü dediğin adam var ya’’ diye başlayıp, ‘’eee’’ diye tebessüm ederek sorduğumda, ’’ yahu anla işte kimi kastediyorum’’ diye mırıldanan, ve...

‘’Abi, bundan sonra benim ismimi yazmasan yazılarının altına, nasıl olur sence?’’ diye mesaj yollayan çekingen arkadaşım ile...

‘’Annesi Orhan’a kızdı, yeter artık alınacaksın demiş’’ diyerek; bana bir şeyler anlatma çabasında olan anneciğimin narin ve korumacı telaşı arasında hiçbir fark yok aslında...

Hepimizin ortak suçu; Cumhuriyete yürekten bağımlı olmak!..

Bu yüzden her gün korkutuluyoruz…

Korkak ve sinmiş bir toplum yaratılarak, devrim yasalarını hiçe sayan gerici bir zihniyetin güdümünde, gerçekte nereye gittiği belli olmayan karanlık bir yolda ilerlemeye devam ediyor Türkiye...

Ben bunu en çok telefonda konuşurken anlıyorum...

‘’Akşam haberlerini kaçırdıysan ne yap et ve izle, mutlaka tekrarı olacaktır, gördün mü bak bir kez daha sabahın köründe yaka paça götürüldüler… ‘’ dediğim yan komşumun, sanki bizi dinleyen birileri varmış gibi hafifçe sağa sola kısık gözlerle bakışından yakalıyorum bu derin endişeyi...

‘’Hapishaneleri Atatürkçülerle doldurdular ama, zindana kapatılanlar haklarındaki iddiaları bile öğrenemediler henüz’’ dediğim gencecik ilkokul öğretmeni, konuyu Beşiktaş’ın şampiyonluğuna getirdiğinde...

‘’Deniz Feneri davası sanıkları gül gibi geçinip giderken...‘’ dememe kalmadan, kendi kendime hah tamam işte diyorum!..

Bu yüzden her gün daha çok sindirilmeye çalışılıyoruz…

AKP, Anayasayı değiştirmeye hazırlanıyormuş...
Yamalı bohça gibi işlerine gelmeyen taraflarını değiştirmek için harekete geçecekler...

Anayasaya karşı suç işleyip, bu nedenle yakasında sabıkası olan bir siyasal parti, kendisini her şeyden üstün görmeye devam ediyorken, Cumhuriyetin çocukları sindirilecekler ki, devran istedikleri gibi dönsün...

İşte; geleceğini düşünmek zorunda kalarak, korku ile yaşayan bir toplumda artık mecburen cesur yürekler aranıyor...

Sizce bundan daha ötesi var mı?..


Cem Akkılıç
12 Mayıs 2009


Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e yapılan büyük saygısızlığın belgesi!
Detaylar için lütfen kırmızı bölümü tıklayın.
Cumhuriyet tarihinin ilk Anıt heykeli yok oluşunu bekliyor…

* * *

3 yorum:

Adsız dedi ki...

mücadeleyi kanımın son damlasına kadar destek vericem akp yi indirmeden dönersem türklüğümle övünmeye hakkım bile yok!

Adsız dedi ki...

Araştırdım Cem Akkılıç kimdir diye baktım. Dincilerin, vatanhainlerinin sana saldırıp iftira atmaları boşuna değilmiş. Bu harika blogu ve nefis yazılarını takdir ediyorum. Sağol vatansever..

Adsız dedi ki...

senin cesaretine imrenmemek elde değil CEM AKKILIÇ ismini büyük harflerle yazıyorum, çünkü bunu hakediyorsun.Özellikle wowcu islamcıları nasıl deşifre ettiğini hiç unutmuyoruz.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı