Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Mektupların ortak dili; vatanseverlik


Bugün okuyucularımdan gelen mektupları yayınlamaya ve sizlerle paylaşmaya karar verdim. Gönderilen binlerce mesaj sayfalarca yer tutacağı için seçim yapmak gerekiyordu. Bir kısmını İz Edebiyat sitesindeki yazılarıma yapılan yorumlardan seçtim. Ben bu insanların hiç birini tanımıyordum. Hiç birinin yüzünü dahi görmedim. Yollanan duygu dolu yazıların tek bir ortak dili vardı aslında ve bu; ülkemizin gelmiş olduğu bugünkü karanlık günlerden dolayı mutsuz ve kırgın ama bir o kadar tepkili vatanseverliğin dışavurumuydu.
Yaklaşık 10 aydır dilim döndüğünce burada yazmaya çalışıyorum. Yazılarımın bir tekinde bile ‘’kanıtsız, belgesiz, şurasında soru işareti var, iftira atıyorsun’’ diyebilecek tek bir babayiğit çıkmadı. Çıkamazda zaten.

İşte; bana güç veren ve destek olan sevgili dostlarımızın yazdıklarından sadece bir kaçı...


Sayın Cem Akkılıç;
Size sonsuz selam ve sevgilerimi göndererek başlıyorum yazıma, adınıza ve yazılarınıza Kemalistler.com sitesinde rastladım. Vay be... Sizi ve sizin gibi gözü pek evlatlarımızı yürekten, candan selamlıyor, sizlere kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum. Sizin analarınıza ne mutlu! Sizin gibi insancıl, sevgi dolu, mert, gözü pek evlatlar doğurmak onlara nasip olmuş…
Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi sizin gibi yüreği temiz, gerçekleri kavramış, ATATÜRK'cü, halkından yana, gerçekleri bilen ve çekinmeden savunan, cesaretli gençlerimiz oldukça, bu ülkenin sırtı yere gelmez, gelmeyecektir. İT ÜRÜR... KERVAN YÜRÜR... İTLERIN SONU YAKINDIR.
Birsen K.

***

Güzel yazılarınızdan dolayı kutlarım. Selam, sevgi ve saygılarımla.
ADD İzmit Şube Başkan yardımcısı HASAN KOTAN

***

 
Sevgili Cem !
Biraz evvel Deniz Feneriyle ilgili yazını okudum. Daha sonra bakalım WOWTURKEY sitesi bu konuya neler diyecek diye gidip baktım. Ört-pas etme çabalarındalar. Burç Acar, başlığı başına gelecekleri bildiğinden çoktan kilitlemiş. Dolayısıyla kimse fikrini beyan edemiyor.
Selçuk Aral

***
Merhaba sevgili Cem, yazılarını halen takip ediyor ve okuyorum. Ve hala çok güzel yazdığını iddia ediyorum!
İnsanlar o kadar çok korkuyorlar ki Cumhuriyetten bahsetmeye, takunyalılara karşı bir iki laf etmeye, son derece sinirlerim bozuluyor bu durum karşısında.
Ben elimden geldiğince tepkimi belli etmeye çalışıyorum ve birilerinin daha bu tepkileri vermeye devam ettiğini görmek inanılmaz huzur veriyor.
Minnettarım, sevgiler...
Pandora Alargu blog

***

Sitenizi ayrıntılı inceleyemedim. Sadece yazdıklarınızı ve başka sitelerde yayımlanan yazılarınızı okudum.
Yerden göğe kadar haklısınız. Wowturkey, Fethullahcı odaklanmanın adeta merkezi olmuş! Bu heriflerin görünüş itibariyle gayet modern vs. görünüp nasıl Fethullah yardakçılığı ve TSK düşmanlığı yaptığı konusunda şaşkınlığım sürüyor. Türk Silahlı Kuvvetleri lehine yazdığım her savunma mesajını dakikasında siliyorlardı! Akıl alacak şey değil. Sizi yazdıklarınızdan ve cesur çabalarınız yüzünden yürekten tebrik ederim.
Levent G.

***

Şimdi ise, çok büyük ilgi ile karşılanan Birleşmiş Milletler yardım örgütünün Afrika’da ki aç insanlar için başlattığı Açlık Kampanyasını duyurup, herkesin dikkatini çektiğim için gönderilen yüzlerce e-postalardan birisini ekliyorum buraya;
İyi aksamlar,
Göndermiş olduğunuz linkleri sayfama ekledim... Sevgili Cem bey; bu kadar duyarlı davrandığınız için sizi ayrıca tebrik etmek istiyorum.
Umuyorum ki ufakta olsa yoksullukta yaşayan insanlara yardımımız dokunur...
Sevgi Özdemir

***

Şimdi yayınlayacağım yazı bir ilkokul öğrencisinden geliyor;

Sevgili ağbiciğim; ''Hayatımda aldığım en güzel hediye'' başlıklı yazının altına Atatürk videosu eklemişsin. Çok beğendim ama videoyu bilgisayarıma indiremiyorum. Lütfen bu mesajı gönderdiğim adresime yollarmısın.

Mert Atacan

***

Deniz Feneri çetesi başlıklı yazıma hitaben;
Yazınızı beğendim. Daha doğrusu önce beğendim, sonra sizin adınıza korkak bir endişeye kapıldım, sonra da dürüst olmanın bir meziyet olmaması gerektiğini bilerek 'dürüstlük elbet kazanır' diye kendimi inanmadığım bir yalanla avuttum. Cesaretiniz, günümüzde Korku Cumhuriyeti haline gelmiş Türkiye'de, çok ama çok lazım. Tekrar tebrikler...
Necat Dilaver

***

Bir RİCA
Sayın Cem Akkılıç
Yazdıklarınızı ibretle okudum. WowTurkey ile hiç alakam olmadı ancak DiaTürkiye’ye ısrarlı davetler sonucu üye olmuş bulundum. Armağan’da yazdıklarınızı doğrulayınca siteden ayrılma kararı aldım. Ancak oradan nasıl çıkış yapılır, hesabımı nasıl silerim bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılar.
Gamze S.

***

Merhabalar Cem Bey; Flickr profilinizi ve blog'unuzu keyifle takip ediyorum.
Her şey güzel olacak.
İyi dileklerimle.
Önder Çördük


Konuşma sırası bu yazıda Onlara, yani bana değer veren okuyucularıma aitti. Mutlaka gereken en net cevaplar yerine ulaşmıştır diye düşünüyorum.

Cem Akkılıç
12 Aralık 2008

Artık Benim İçin Ağabeysin



Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı