Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

AÇLIK KAMPANYASI






Dünyada, her 3 saniye de fakir bir insan ölüyor açlık yüzünden.

4 Mart 2008 Cem Akkılıç
iletişim; cagdasdrama@gmail.com


Fitilini ateşlediğin yardım kampanyası için teşekkürler. Çok hoşuma gitti. Belki sembolik ama anlamlı. Kumsaldaki milyonlarca denizyıldızlarından bir tanesini denize geri fırlatmak gibi...HİŞYAR ARIKAN


Benim için iki tür blogcu var; Asil olanlar ve olmayanlar.
Cem Akkılıç




Her gün TIKLAYIN ! The HUNGER
(Bu başlığın üzerini tıklayarak yardım yapabilirsiniz)

Her gün bilgisayar karşısında saatler harcıyoruz ve bu zaman süresince bir çok site de turluyor, mouse ile yüzlerce hatta binlerce defa oraya buraya TIKLIYORUZ. Şimdi günde sadece 2 TIKLAMAYLA dünyadaki aç insanlara yardım etmeniz için olanak sağlayan bir site var. Orada göreceğiniz sarı düğmeye tıklayın. Dünyanın herhangi bir yerinde aç bir insan yiyecek alıyor size hiç bir maliyeti yok, yiyeceğin parası reklam logolarını görmeniz ile reklam yapan sponsorlar tarafından ödeniyor. Tüm yapacağınız bu siteye girmek ve yiyecek bağışla (Help Feed The Hungry) düğmesine TIKLAMAK. Bir saniye sürüyor, günde sadece bir kere bağışta bulunabiliyorsunuz.


Birleşmiş milletler yardım kampanyası çağrıma ilk SES sayın bayan goddess-artemis ve sayın Emel Şen'den geldi. Kendilerine bir kez de Onuncu köy'den teşekkür ediyorum. Bu kampanyayı kendi web sitelerinde ve bloglarında yayınlayıp destek olan her kullanıcının isimlerini ve web sayfalarını, ASİLLER adı altında yayınlayacağımı söylemiştim. Bütün siteleri takip etmem ne yazık ki mümkün olmuyor. Kampanyaya destek olup yayınlayan kullanıcıların sitelerini burada yayınlamam için bana bir mail atmaları yeterli.

World Resources 1988-89, (Dünya Kaynakları, 1988-89) başlıklı rapor, bugün ortaya çıkan tehlikeye, daha yirmi yıl önce işaret ediyor:"Dünya ciddi bir açlık tehlikesine doğru hızla yol alıyor, çünkü gıda ürünleri dağılımı adil değil. Dağılım adil olsa, gıda üretimi, dünyadaki değil altı milyar, hatta yedi milyar insana bile yetebilir". (Anılan rapor, s.51).
























Bu kampanyanın duyurusunu dün yapmıştım. Daha 24 saat geçmeden olumlu mesajlar almaya başladım. Ancak kullanıcıları bir konuda aydınlatmak istiyorum; ben bu kampanyayı yaymak için duyuru yaptım. Eğer sizce de uygunsa, ben ilgili html kodunu, blogumda yayınlamak üzere alabilir miyim? şeklinde benzer mailler alıyorum. Evet sevgili web sayfası sahipleri uygundur benim için. Zaten amaçladığım buydu. İlgi gösteren tüm kullanıcılara tekrar teşekkürler.


* * * * *




















O kadar çok mesaj geliyor ki kullanıcılardan, hepsini burada yayınlamam imkansız. Ancak sitelerinde kampanyayı yayınlayan herkesi ASİLLER listesine ekleyeceğim. Bir dost blog yazarı o kadar heyecanlanmış ki 'Cem bey şu an da iş yerimdeyim bloguma giremiyorum (sanırım iş yeri kuralı) akşam eve gider gitmez Kampayanızı yayınlayacağım' diyor. Bir ilave yapayım bu mesaja;bu kampanya benim değil, ben sadece fitili ateşledim. Bu, içi insan sevgisiyle dolu olan herkesin, her internet kullanıcısının Kampanyası. Daha neredeyse 24 saat olmadı bu kampanyayı duyuralı ama cagdasdrama@gmail.com adresime mesaj yağıyor.


Elbette bu kampanya bütün sorunlara çözüm olmayacak. Emperyal güçlerin yıkıcı dünyasında daha kat edecek çok yolumuz var. Ancak bu sosyal yardıma dünyanın her yerinden insanlar canı gönülden katılıyorlar. Ne demiştim, dünyada her 3 saniye de (yazıyla üç) bir, fakir insan ölüyor açlık yüzünden. Bunların büyük çoğunluğu çocuk. Eğer bir gün, bizim eylemlerimiz bu 3 saniyelik süreyi bir milisaniye bile uzatabilirse, işte o zaman başarıya ulaşmış sayılırız.

Tüm katılımcılara sevgiler.

Not: Daha önce yazmıştım, tüm sitelere girecek kadar zaman elbette olmuyor. Lütfen Kampanyayı yayınlayanlar mesaj yollasın, ismini ve sitesini burada yayınlayacağım. Bu yayın konusunda ki amacım Kampanyaya katılımın derecesini gösterebilmek.

Cem Akkılıç4 Mart 2008


* * * *

Güldüren değil düşündüren bir fıkra;Dünya Afrika'ya ilaç yardımı için para toplamış ve tırlar dolusu ilaç gönderilmiş... ama nedense ilaçlar bir ay sonra olduğu gibi geri gönderilmiş? nedeni ise ilaçların hepsinin tok karına içilmesi gerektiği için...

















Kampanya hakkında okuyucu mesajları ve ASİLLER LİSTESİ



Sizde günde bir defa tıklayın!



Siteyi açtığınızda karşınıza çıkan sarı butona tıklayın. Günde bir defa tıklama hakkınız var. Sizden hiçbir ücret talep edilmiyor.




AÇLIK KAMPANYASINA SESSİZ KALMAYIP SİTESİNDE YAYINLAYANLAR

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı