Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Zeus ve erkekler

Erkeklerdeki Zeus Kompleksi

Bir bayan arkadaşımız erkeklerde Zeus kompleksi olduğunu iddia etmiş ve tüm erkekleri aynı kefeye koymuş.(Doktorlar hariç)


Diyor ki arkadaşımız;


Eğer "Tanrı kompleksi" gibi bir kavram varsa ve gerçekse, bu tüm erkekler için geçerlidir. Adını da şimdi ben veriyorum: Zeus Kompleksi. Bayan goddess nam-ı diğer bayan artemis yazısına devamla şöyle buyuruyor;Hâsılı kelam, Zeus bir mitolojik figür olarak, her erkeğin ulaşmaya çalıştığı ve hatta aşmayı istediği, ama bunu asla başaramayacağını içten içe bildiği [ömrü vefâ etmeyeceğinden] ve kıskandığı poligami idolüdür.

Sevgili 'goddess'in bu fikirlerine katılamayacağım.
Zira benim Zeus olabilmem mümkün değil. Çünkü onunla oturup şarap içtim ve bana hediyeler vermişti. Ölmüş olmasına ve şimdi komşumun yeni doğan köpeğine onun ismini vermesine bozuluyorum açıkcası. Poligami konusuna gelirsek, bu konu da yorum yapamayacağım.En iyisi bir sözümü anımsatayım şu Poligami mevzuatı için; Ben aynayım; gülene kahkaha, sırıtana tokat, tükürene balgam atarım.

Cem Akkılıç
4 Mart.2008

Not:Sayın bayan Goddess nam-ı diger bayan Artemis,ben yazısından alıntı yaptıktan sonra sanırım biraz alınmış olmalı ki ,beni kastederek alıngan kuşlar ifadesini kullanmış.Ayrıca yazısını da değiştirmiş.



Cem Akkılıç biografi

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı