Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Dönmeyecekler...

Birisi feysbuk'ta gülerek sormuş...

"Türkiye'de hangi suçları işleyip, Kamboçya'ya geldiniz?!.." 

*

Ben size anlatayım... 

Dört yıl oldu... Adam kesmişini, karısını doğrayanını, banka dolandıranını, en çokta uyuşturucudan yakalaması olanları gördüm Kamboçya'da... Ben blog yazarı olarak bir istisnayım... Blog yazarı dedin mi, ne olduğunu da zaten kimse anlamıyor!.. 

Bir diğeri şöyle yazmış, gülme emojisi ekleyerek:

"Türkiye'de af çıksa da, Kamboçya boşalsa..."

Ha ha ha, hi hi hi... 

Zort... 

*

Yani her türlü suçlu var, zatı muhterem onca suçlunun arasından benim pasaporta el koydurdu iyi mi!.. 

Düştük Göçmenlik Hapishanesine...

*

Koğuşta sol tarafımda Rus, sağ tarafımda Amerikalı var da, tek Türk benim onca Türk suçlunun barındığı Kamboçya'da... 

Misal; Zaman Üniversitesi'nin FETÖCÜ elemanları pasaportlarını geri alırken, benim eski pasaportlarımı bile aldı...

*

Fırsatını bulan, punduna getiren, tası tarağı varsa satan, ardına bakmadan kaçıyor Diktatör'den...

Çünkü dünyanın en güzel ülkesini, cehenneme çevirdi... 

Dün yandaşlarına seslenirken, "dünyanın her tarafındaki bilim insanlarımızı ülkemize davet ediyorum" dedi... On altı yıldır bilimin içine ettikten sonra, ülkede bilim adamı kalmayınca; açıkça "davet" ediyor...

Farkında aslında olup bitenin...

Türbanla, takkeyle, Google'ı Abdülhamid'in icat ettiğini söyleyen dümbük profesörlerle bir yere varılmayacağını gördü muhtemelen...

*

Bilim adamı olsun, sıradan vatandaş olsun kaçan kurtuluyor şerrinden... 

*

Bundan sonra iki göz iki çeşme ağlayıp, yalvarsa... 

Üçün birini alır... 

Göreceksiniz, dönmeyecekler... 

CEM AKKILIÇ
10 Ekim 2018








Uyurgezerler için tarihten kısa bir not... 





Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı