Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

wowturkey hakkımda yasal işlem başlatmış


Genellikle bir yazıya sonradan ''ek'' yapıldığında yazının en alt kısmına koyulur. Ancak ben bir defaya mahsus bu kuralı değiştiriyorum. Bu ek yazıyı yazmamım sebebi aslında okuyucularımdan gelen bir uyarıydı. Çünkü yayınlamış olduğum ekran görüntülerindeki mesajlar sanki gerçekten benim tarafımdan yazıldığı izlenimi veriyordu.

Şereften, namustan ve delikanlılık ruhundan hiçbir şey almamış olan wowturkey.com sitesinin sahibi Burç Acar, aklınca beni karalamak için Flickr sitesinde bulunan yüz fotografımı araklayarak, sanki ''benim elimden çıkmış'' gibi yazılar yazmıştı. İşte, siteye muhalif olacak herkesin başına gelebilecek bir durumdur bu. Bunlar o kadar aptallar ki, kime çattıklarını şimdi çok daha iyi anladılar.

Altta bulunan ekran görüntüleri, bu yobazlar topluluğunun nasıl şerefsiz oldukları hakkında güzel bir örnektir. Şimdi üzerlerini tıklayarak, ''sanki ben yazmışım'' gibi döşedikleri mesajları okuyunuz. Bu cahil asalaklar, ''korktukları'' için yazdıkları iftiraları bir gün sonra apar topar silmek zorunda kalmışlardı. Bir kısmını google'ın ön belleğinden almıştım. İşte, Cumhuriyet düşmanı gerici soytarıların yapmış olduğu çirkefliklerden bir demet sunuyorum size.

Bu arada akıllarınca, geçen yıl beni mahkemeye vereceklerini söyleyerek göz dağı vermek istemişler ve bunu yaparak haklı davamdan vazgeçeceğimi düşünmüşlerdi.
7 Şubat 2009


YAVUZ HIRSIZ EV SAHİBİNİ BASTIRIR MI ?

Wowturkey hakkımda şikayetçi olmuş. Cemology Onuncu köy takip altındaymış. Ne kadar güzel, şimdi hep birlikte Türk adaletine hesap vereceğiz, Amerikan adaletine değil! Ben tüm yazdıklarımın arkasındayım. Avukatımında haberi var. Daha önce yazmıştım, wowturkey hakkında kişi ve ya kişilerin ismini kullanmamıştım. Her zaman yazılarımda rumuz kullanmıştım. Hatta burada linklerinide vermemiştim.

Ancak; fotografımı çalıp, ismimi kirletmek için yaptıklarından sonra bende sahibinin ismini kullandım. (Eski yazılarımda sitenin sahibinin ismini Burç olarak değil ''B'' olarak yazıyordum.)

Yukarıda yayınladığım mesajlar wowturkey sitesindendir. Avatar olarak fotomu çalıp ismimi kullanarak yazdıkları çirkin yazılardır. Çirkinliğe, kendi yazdıkları mesajlara, sözde benim yazılarımdan alıntılar yaparak cevap vermişler.

İşte bunlar böyledir; kendileri gibi düşünmeyen, doğruları kanıtlarıyla yazan insanları bu şekilde karalamaya çalışırlar. Sonrada Ayvalık zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışırlar.

Fakat bir şey dikkatimi çekti, beni karalamaya calışırlarken bile şaşırmışlar, elleri ayaklarına dolaşmış. Bir mesajda sözde ben, Fethullah Gülen'i övüyorum, bir diğer mesajda teröristbaşı Öcalan'ı.

-------------------------------------------------------------------
Burç Acar'ı izleyin!..
-------------------------------------------------------------------


Bugün bana gelen ihtar mailinde; Bakanlık'ça denetlenen ve yayınlanması uygun görülen wowturkey sitesi diye bir bölüm var. Sormak lazım, bakanlıkça uygun görüldüler diye kişiler hakkında karalayıcı yazılar yazabilirler mi? Yasal olmayan film ve müzik arşivi yayınlayabilirler mi? Daha önce bu konuda çok ilginç bir mail almıştım. Mesajı gönderen kişi wowun eski kıdemli bir üyesi. Bakın neler yazmıştı bana;

'Esasen bu siteyi cökertmenin en kolay yolu: Pirateri (Korsanlik) Biliyorsun üyelere ait olan kisimda, Burc'un tesvikleriyle (bende yazdiklari bir yerde resim olarak kopyali) hem DVD hem MP3 degis-tokusu yapiliyor. Yani burada gercekten kendisi üyeleri buna tesvik ediyor.

Esasen bir siteyi en yaralayici durum *bu gayri kanuni vaziyetin* bulunusu ve gelisimi. Sen hele bir müzik sirketlerini düsün bu durumdan haberleri olsun. Valla Burc'un girilmez dedigi yere aninde giriverirler yahutta 50 mesaj oluncaya kadar beklerler.'


Bunlar, şimdi çıkacaklar ortaya diyecekler ki, o mesajlar sitemizi ilgilendirmez, haberimiz yok. Kimbilir hangi ülkenin hangi internet kafesinden yazıldı o mesajlar acaba? Mert, yiğit bir biçimde, biz yazdık o mesajları diyemeyecekler. Her zaman olduğu gibi bu konuda da rüzğar gülü gibi dönecekler. Bakın göreceksiniz aynen böyle olmaya devam edecek.


Bu arada gönderdikleri mailde;
'Bu ihtar size ve işbirlikçilerinize duyurulduktan 24 saat içinde bloğunuzda ki çirkin şeylerin orada olması halinde ve her türlü çirkin tavırlara devam edildiği sürece 5651 sayılı İnternet ortamında yapılan yayınların düzenlenmesi ve bu yayınlarlar yoluyla işlenen suçlarla mücadele edilmesi Kanunu kapsamında kanuni işlem yapılacaktır !
İlgi ile duyurulur...' diye devam etmişler.

Benim işbirlikçilerim kimler çok merak ettim doğrusu. Ayrıca sözde işbirlikçilerimede duyuracaklarmış yaptıkları ihtarı. Bu duyuruyu nasıl yapacaklar acaba? Yoksa mail adreslerimi ele geçirip mi yapacaklar bunu? Adamın duyuru dediği, bana yolladığı bir mail. Birde başlık açsalarya sitelerinde, sorduğum sorular hakkında! Ayrıca kanunlardan söz edenlere bakın, hiç yakıştıramadım doğrusu.


Not: Yukarıda yayınladığım wowturkey mesajları, sözde benim yazılarım ve site sahibi Burç Acar'ın işbirlikçileri tarafından yine sözde benim yazılarımdan alıntılar yapılarak verilmiş cevaplardır. Bu mesajlar benim takip edebildiklerimdir.

Cem Akkılıç
10 Nisan 2008

* * *



WowTurkey.com sitesinin sahibi, din bezirgancısı BURÇ ACAR Amerika’ya kaçmadan önce cami’de şortla namaz kılıp, pişmiş kelle gibi sırıtıyor!.. Yazılarımı yakından takip ettiğini çok iyi biliyorum. Bakalım beyefendi ‘’çakma kovboy’’ ne cevap verecek. Sitesindeki yobazlara Amerika’ya kaçtığını nasıl anlatacak?..






YORUMLAR

Cumhuriyet savcısına ruh hastası teşhisi koyan admin.




* * * *

17 yorum:

Adsız dedi ki...

cem seni internette tesadüfen buldum desem yalan olmaz ben add yönetim kadrosunda bulunan birisiyim ve fethullah gülen hakkında yapmış oldugun yorumlara sonuna katılıyorum ve eklemek istiyorum saygıdeğer rahmetli necip hablemitoğlu cinayetinde acaba bunların parmağı var mı_?_ yazarımız köstebek kitabını yazarken bu insanlardan defalarca tehdit mesajları almış ama bunlara aldırıs etmeden kitabı bitirmişti ne gariptir ki kitap bittikten kısa süre sonra hain bir pusu ile öldürüldü... Bunlar her zaman böyle yapıyorlar haklı oldugun konuda birşey diyemiyorlar ve derhal karalama kampanyası başlatıyorlar ve oda olmazsa güya cihad uğruna o insanları katledebiliyorlar. eğer ki sana yardım edebileceğim birşey olursa şahsım adına her zaman yanındayım bunu bilmeni istiyorum...
mail adresim de : byextasy@msn.com

Hakan Merdivensoy/Harti212 dedi ki...

o sitede benimde kullanıcı hesabım varda size haksızlık yaptıklarını bilmiyordum o yüzden benimde bişey yazmış olma ihtimalim yüksek.
Arada bana da haksızlık yaptıkları oluyor ne zaman milliyetçi düşünce de yazı yazsam ya birkaç tane eksi puan yiyiyorum yada ceza alıyorum ! Bence Sitenin sahibi Burç ABD li olduğu için o da ABD ajanı onların adamı! wowturkey sitenin içeriği milliyetçi dursa da arka planda sanki kara bir emperyal plan var gibime geliyor !
normal üyelerle bir sorunumuz yok onları kandırıyorlar ama site yöneticisinin iş birlikçileri var adamların beyinlerini yıkıyorlar !

Cem Akkılıç dedi ki...

Hakan bey her şey ortada zaten. Dikkat edin bu Burç isimli cemaatçi bir türlü Amerikan vatandaşı olduğunu yazamıyor. Geçenlerde sırf denemek için bir arkadaşımız siteye üye oldu ve Burç’a özel mesaj atarak (site içi özel mesaj) Amerikalılık konusunda bir soru yöneltti. Tabi arkadaş hemen kovuldu siteden.

Burç Acar bir A.B.D vatandaşıdır. Fethullah tarafından desteklenmektedir. Arapçıdır bu arkadaş. Ama yarın AKP defolup gitsin, yerine kim gelirse, bu Burç isimli kalleş o tarafa dönecektir.

Adsız dedi ki...

Atatürk'e küfür edenlerin bol olduğu bir sitedir WowTurkey

Sitenin içi kahvehaneleri andırır ve Cumhuriyeti savunan üyelerin mesajları derhal yobaz denetçiler tarafından silinir. Sahibi Burç Acar isimli cahilin asker kaçağı olduğunu ve Amerika'ya kaçtığını bu site sayesinde öğrendik. Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Telif hakkınızın ihlal edilmesine üzüldüm. Siz yine adaletli davranmışsınız ben olsam o siteye dava açardım!

Adsız dedi ki...

Eğer bu siteye akp aleyhine bir şey yazarsanız mesajınız silinir anında.. imageshack a adım adım mesajlarımın içeriği ve nasıl silindiğini görünce sitenin nasıl bir yer olduğunu adınız gibi bilmenize rağmen yine de pes diyeceksiniz.....allahtan onlar silmeden biz kaydediyoruz malımızı bildiğimizden .....bu adamların yüzünü herkese gösterin....

Cenk Şentürk

Adsız dedi ki...

AKP yalakalığı tavan yapmış durumda.İğrenç yobazlar siteyi tamamen ele geçirmiş. Atatürk'e, TSK'ya önüne gelen sayıyor. Recep bey onlar için Allah olmuş. Biraz muhalif olun ilk işleri atmak oluyor. Birkaç cumhuriyetçi denetçi artık siteye girmez oldu. Eski üyeler artık mesaj atmıyor. Tam bir yobaz yuvası oldu. Yazdığına parmak yorduğunuza değmez.

Serdar Altıok

Fırat çakmak dedi ki...

bende bu siteye ilk üye olduğumda çok mutlu olmuştum.. çok güzel içerikli fotolar vardı ilk zamanlar.. ve seviyeli tartışma platformuna yazıyor olduğumu zannediyordum.. sonralardan açılan başlıkları ve yazılan yazıları gördüğümde sinirlerim tepeme fırladı.. aslında bu sitenin kapatılması gerektiğini düşünüyorum. tam bir kahve kültürü egemen olmuş ve cahiller toplanmış. Fakat sahibinin Amerika’ya kaçtığını sizden öğrendim. Teşekkürler Cem Akkılıç. Gerçekten istihbaratın sağlammış.

Ergin Yiğit dedi ki...

Bu Fethullahçı güruhu magandalar sitesinde AKP ve RTE'ye bir en ufak bir eleştiri yazısı yazın hemen 1 gün uzaklaştırılıyorsunuz.Ben de inadına bunların iç yüzlerini yazmaya devam ettim.

Ersin Tekin dedi ki...

Öncelikle cesur yazılarından dolayı Cem Akkılıç’ı tebrik ederim. Sitenize google’da WowTurkey aramalarından ulaştım. O sitenin sahibi Burç Acar kadar korkak bir İslamcı ben daha ömrümde görmedim. Güzel deşifre etmişsiniz. Şortla namaz kılıp din sömürüsü yapmasının tezatları bir yana bu herif gerçekten çok tırsak. Geçen gün sırf denemek için siteye üye oldum. Zaten 24 saat mesaj yazmama kuralı var. Sırf onlardanmış gibi gözüküp Sözcü gazetesine çamur attıkları başlığa bir mesaj yazdım. Akabinde ikinci mesajı yazamadım. Çünkü çok korkuyorlar. Eleştiriye tahammül edemiyorlar. Artık site kahvehane gibi oldu. İkinci mesajı yazmak istediğimde bir uyarı geldi ve profilinizi inceliyoruz henüz ikinci mesajı yazamazsınız türünden bir yazıyla karşılaştım.

wowturkey.com sitesi yobazların uğrak yeri… fotoğraf sitesi falan palavra. Sahibi olacak Amerikalı şeytanın ne mal olduğu zaten ortada.

Teşekkürler Cem bey.

Gökçe dedi ki...

Merhaba,

Bu site tamamen iktidar yanlılarının top koşturduğu bir ortam haline geldi. Ben ne muhalefet ne de iktidarın peşinden körü körüne koşmam. Ancak iktidarı eleştirdiğimden dolayı sistematik olarak eksi puanlara boğulup siteden atıldım.

Ancak iktidarı pohpohlayıp muhalefeti ve orduyu ve hatta Atatürk'ü eleştirenler sitede sürekli artı puanlar alıp yerlerini sağlamlaştırıyorlar. Denetçiler de bu zatların muhalefete ve orduya ağır eleştiri ve saldırılarına seyirci durumda.

Hesapta demokrasiden ve özgürlükten bahseden site kişilere saldırmadığım halde sırf iktidar eleştirilerim yüzünden beni siteden attı. İşlerine gelmeyen eleştiriye tahammül edemeyip sonra da susturuyorlar.

Ancak sitenin gidişatı ortada.

Yönetici dedi ki...

Site denetçileri zaten AKP şakşakçılığı için orada denetçi yapıldılar. İsmini hatırlamıyorum ama birkaç yıl önce bir erkek denetçi siteden kovulmuştu. Cumhuriyeti savunduğu için elbette. Ancak Akın Kurtoğlu’nu bunların dışında tutmak gerek. O bu heriflerin pisliklerine bulaşmadı hiçbir zaman. Fakat neden wowturkey sitesinde bunu anlamak biraz güç.

Siteden kovulmanız çok normal. Umarım fotoğraflarınızı kaptırmamışsınızdır bu şarlatan emek hırsızlarına. Gerçi artık siteye fotoğraf sitesi demek imkansız. Yıllar önce Burç isimli soytarı siteyi kurduğunda gerçek yüzünü belli etmemişti. Amaç, usta fotoğrafçıları siteye çekip, fotoğraflarını yüklemelerini sağlamaktı. Bu nedenle çok üye çekiyordu site. Şimdi alexa reytingleri yerlerde sürünüyor.

Burç isimli çakma kovboy eskiden alexa reytinglerini gösterir hava basardı. Şimdilerde alexa’yı tu kaka ilan etmiş. İlgili başlıkta yazmış zaten.

Gokce Moroy dedi ki...

Ben de resimler ve ulaşım projelerini takip etmek için üye olmuştum.

Ancak siyasi konularda yorumlara girince işin rengi değişti. İktidarı eleştirince yerden yere vurulup sistematik olarak eksi puanlara boğuldum ama muhalefeti, orduyu ve hatta Atatürk'ü eleştirenlere ve bu eleştirilerde dozu kaçıranlara dokunulmuyor.

Muhalefete ve orduya ağır eleştiri yapıp hakarete varan sözler edenlere hiçbirşey yapılmazken, iktidarı eleştirenler siteden bir güzel kovuluyor.

Hesapta ifade özgürlüğünü savunan ve demokrasiden bahseden bu arkadaşlar, ordu farklı görüşteki insanları ordudan atıyor diye de eleştiriken ayın şeyi kendileri yapıp, farklı sesleri susturuyorlar. Hem de iktidarı seviyeli bir düzeyde eleştirmek de bir yığın eksi puan almak için yeterli. Ancak muhalefete ve orduyu ağır eleştirenler artı puan yağmuruna tutulup kollanıyor. Benim gibi muhalif diğer örnekler ise eksi puanlarla sistematik olarak siteden atılıyor.

Gokce Moroy dedi ki...

Ben de resimler ve ulaşım projelerini takip etmek için üye olmuştum.

Ancak siyasi konularda yorumlara girince işin rengi değişti. İktidarı eleştirince yerden yere vurulup sistematik olarak eksi puanlara boğuldum ama muhalefeti, orduyu ve hatta Atatürk'ü eleştirenlere ve bu eleştirilerde dozu kaçıranlara dokunulmuyor.

Muhalefete ve orduya ağır eleştiri yapıp hakarete varan sözler edenlere hiçbirşey yapılmazken, iktidarı eleştirenler siteden bir güzel kovuluyor.

Hesapta ifade özgürlüğünü savunan ve demokrasiden bahseden bu arkadaşlar, ordu farklı görüşteki insanları ordudan atıyor diye de eleştiriken ayın şeyi kendileri yapıp, farklı sesleri susturuyorlar. Hem de iktidarı seviyeli bir düzeyde eleştirmek de bir yığın eksi puan almak için yeterli. Ancak muhalefete ve orduyu ağır eleştirenler artı puan yağmuruna tutulup kollanıyor. Benim gibi muhalif diğer örnekler ise eksi puanlarla sistematik olarak siteden atılıyor.

özgürlük karekterimdir dedi ki...

Fetullah Gibi cahil,bahaii tarikatçısı imama hizmet eden herkes Türk ve Atatürk düşmanıdır.Fetullahın koyunu çoktan çıktı oyunu.
Gün gelecek devran dönecek fetıllah halka cevap verecek...
Her şeyin bir bedeli vardır fetoş da bu bedeli ödeyecek..

Ahmet dedi ki...

Ben de Atatürk ile ilgili bir konu başlığında ist-ahmet rumuzuyla Burç bey lafı eğip bükmeden Atatürk'ü lideriniz olarak görmüyorsanız söyleyin. Atatürk'ü itibarsızlaştırmak amacınızsa kurtuluş savaşı savaşı olmasa da Türkiye olurdu Atatürk dinsizdi gibi söylemlerden önce sitenin açılış sayfasında ki Atatürk'ün fotoğrafı kaldırın. Atatürk'ün fotoğrafını açılış sayfasına koymak zorunda değilsiniz şeklinde bir yazı yazdığım için sorgusuz sualsiz siteden atıldım. Buraya kadar demek ki. Not düşmek adına yayınlarsanız sevinirim.

Çapulcu Mert dedi ki...

Wowturkey çoğunluğu kırolardan oluşanların toplandığı bir sitedir.Son zamanlarda bazıları Burç Acar'ın Amerikaya kaçışını yazmaya kalkıştı ama anında kovuldular.bi türlü amerikaya kaçtığını belli etmeyecek tabi.Akın Kurtoğlu ise çoktan beri ulaşım sayfalarında yok.kovulmuş.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı