Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Çok komik

Blograzzide gecenin bir yarısında oldukça komik bir mesaj aldım. Bir kaç gündür Açlık kampanyasına insanların dikkatini çektiğimden beri yüzlerce mesajı okumak ve yanıtlamak gibi birazda yorucu ama bir o kadar gurur veren bir iş ile meşgulken gelen bu mesaj beni kahkahalara boğdu. Bakın vatandaş bana ne soruyor!

Her zaman olduğu gibi noktası virgülüne dokunmadan yayınlıyorum ancak kullanıcının ismi bende kalsın;

-Merhaba;
Hobi olarak açtığım web sitemin kalitesini ve ziyaretçi potansiyelini arttırmak için neler yapabilirim?

Cevap veriyorum -Banyoda duş aldıktan sonra balkona çık ve ellerini havaya kaldırarak Allahım bana akıl fikir ver de.

-Yinede teşekkürler.. En azında bişeyler yazmışsın..


Evet, işte diyalog bu ve yorum sizlere ait. Fıkra gibi değil mi?

Cem Akkılıç
10 Mart 2008



Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı