Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Sana getireceğim güller var…



Yine gidiyorum…
Hayali bir yelkenli ile…
Belki de hiç gitmediğim diyarlara.
*
Hiç sevmedik ayrılık saatlerini…
Odamdaki bitmeyen sessizlik ve resmin…
Ve son gecemde gözyaşların...
*
Şimdi ise, rüzgârın uğultusunu duyuyorum…
Giderken arkamdan esen…
Denizde mühürlenmiş sevda dilekçemiz...
Denizciler yalnız ölürler deseler de;
Vatan toprağının hasreti ile…
Döndüğümde;
Sana getireceğim güller var…
Aslında hiç ekilmemiş, günah denizlerinden.

Cem Akkılıç
5 Ekim 2012
EK;
Balyoz tertibi ile esir edilen Amirallerimizden Cem Gürdeniz’in yeni kitabı HEDEFTEKİ DONANMA 11 Mart 2013 günü kitapçılarda olacaktı. 12 Mart günü Ankara’da kitabı aradım ancak ertesi gün geleceği söylendi. Yarın ilk iş olarak kitabı alıp okuyacağım. Bu arada diğer esir tutulan komutanlarımızdan İkrami Özturan’ın ELVEDA kitabı ile Semih Çetin’in BİR İHANETİN ÖYKÜSÜ kitaplarını aldım. Mutlaka okunması gereken bu kitaplar tavsiyemdir.
Kitapları okurken sinirlendim, ıstırap çektim, güldüm… Lanet okudum... Komutanlarımın yerinde olamadığım için onları kıskandım.
 

Türk Milleti’nin yaşadığı esaretin bitmesi dileğiyle...
Atatürk'ün askeri Kahraman komutanımız Tümamiral Cem Gürdeniz’in eşi Rengin abla blogumun linklerini paylaşıyor.  Kendisine tekrar teşekkür ediyorum.

 

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı