Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Emine Pişiren’e açık mektup


Sevgili Emine hanım ’TÜRK ULUSUNA YAZDIĞIM AÇIK MEKTUP’ başlıklı yazınızı yayından kaldırmış olmanızı anlayamadım. Oysa ki ben sizin gardarop Atatürkçüsü olmadığınızı biliyorum. Zaten bizzat siz söylemiştiniz bunu bana. İçerisinde adımı kullandığınız için yazınızı sildiyseniz buna hiç gerek yoktu efendim çünkü adımı yazınızdan çıkartabilirdiniz. O yazıyı kaldırdığınız için davanızda ne kadar ciddi olduğunuzu anlamış bulunmaktayım.


Sizi manevi evladı olarak kabul ettiğini söylediğiniz sayın Halil bey konusunda yapmış olduğunuz gayretleri ne yazık ki artık samimi bulmuyorum. Benden bu konuda yardım istediğinizde size yapabileceklerimi söylemiştim ve bu konu için Kurmay subayı yakın bir dostumdan ricada bulunmuştum. Hatta o subayın telefon numarasını da size vermiştim. Ancak siz bu yardımı yeterli görmediniz ki, bana; manevi babanızı ziyarete gittiğimde telefon konturu ve sigara almamı öğütlediniz.


Beni ''manşetlere'' taşıdığınız konusundaki iddianıza gelirsek; sevgili Emine hanım, ben manşet olmak gibi bir çabanın içerisine hiç bir zaman girmedim. Ama yazdıklarımın çoğu manşet oldu. Her şey doğal akışında okuyucularımın ilgisiyle oluştu aslında. Cemology Onuncu köy’ün Alexa raporlarına bir göz atmanızı tavsiye ederim. Ayrıca -sizin de yazılarınızı gönderdiğiniz- İz Edebiyat sitesinin anasayfasını açıp ''çok okunanlar''a ya da ilgili sitenin manşetlerine bakabilirsiniz. Benim Atatürk olmak! başlıklı yazıma göndermiş olduğunuz yorumunuz yüzünden okuyucu sayımda ne bir artış oldu ne de bir eksilme. Dolayısıyla yazıma yorum yazdığınız için, beni tepelere çıkardığınıza olan inancınızın ve iddianızın gerçek dışı olduğunu söylemek istiyorum.


Son olarak; Mustafa Kemal Atatürk’ün yeğeni olduğunu söylediğiniz ve kendisi için ''çırpındığınız'' sayın Halil beyi, manevi kızı sıfatınızla neden yanınıza almadığınızı ve ''Fethullah’ın arka bahçesi'' diye tanımladığınız yaşlılar yurdundan kendisini niçin kurtarmadığınızı bir türlü anlayamamaktayım.
Çok derin saygılarımı arz ederim efendim.


Cem Akkılıç
29 Temmuz 2008


DİPNOT
Konuyla ilgili ilginç bir kaynak geldi önüme. Emine Pişiren hanım, sayın
Halil Salihoğlu'nun emekli öğretmen olduğunu söylüyor. Ancak burada meslek olarak serbest muhasebecilikten söz ediliyor. TÜRK FORUM NET

Saklambaç oyunu





* * *
Gerçekten siz kaç kişisiniz?
Tuncay Özkan'ın sitesi ''Biz kaç kişiyiz nokta com'' da nebula40demir rumuzu kullanan yazı hırsızı şahıs halen ''Cumhuriyet Çıkmazı'' başlıklı yazımı kullanmaktadır. Ayrıca bu kişi yazımı çalmakla kalmayarak, başlığı ''Takiye'' olarak değiştirmiş. Utanmadan, sıkılmadan yaptığı hırsızlığı gizleyeceğini zanneden bu kişi, yazının girişine ağdalı bir biçimde ''İYİ AKŞAMLAR''diyerek başlamış. KINIYORUM BU HIRSIZI.
* * *

3 yorum:

Nurdan dedi ki...

Madem Emine Pişiren bu kadar çok seviyor Halil amcayı neden yanına almadı?Bu soruya cevap vermez Emine Pişiren. Ben bizzat Halil amcadan duymuştum arayıp sormadığını.Hatta msn de bile kendisini kapalı gösteriyormuş Emine hanım.Popüler olmak için yaşlı insanları kullanmak hiç ahlaki değil.

internetten para kazanma dedi ki...

Ben mevzuyu anlayamadım ama....

Adsız dedi ki...

Edremit çevresinden tanırım Emine Pişiren hanımı.Çok fazla güvenilir birisi olmadığını biliyorum. Fikirleri sürekli değişir.İnsanlarda bıraktiğı intiba bu maalesef.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı