Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

wow köşeye şıkıştı



Wowturkey'de komedinin son perdesi oynanıyor. İşi iyice arsızlığa vurdular. Bakın ismimi kullanarak neler döktürmüşler. Kimlere ne inandıracaklarsa... Kendi yaptıkları kabak çiçekleri gibi ortada halbuki. Birde şu açtıkları zorlama başlıklar yok mu, tam mizansen... Mutlaka benim adımı kullanarak bazı üyelere özel mesajlarda atıyorlardır.

Seni korkak Amerikalı kovboy seni... George Burç seni...

Bakın; ismimi ve fotografımı çalarak, sanki ben yazmışım gibi alttaki yazıyı yazmışlar.

'Bu sitede Fethullah Hocamız hakkında yazılan yalanlar almış başını gitmiş. Bu başlığın kilitlenmesini talep ediyorum denetçilerden. Ben cemaatin içinden birisi olarak Fethullah Hocamız hakkında kulaktan dolma bilgilerle yazı yazılmasına karşı çıkıyorum. Bilgisi olmadan fikri olan çok kişi var. Fethullah Hocamız ne peygamber olmaya çalışıyor ne de Türkiye'de siyasi emelleri var,
benim gibi ALLAH (cc) yolunda ilerleyenlere yol göstericidir, manevi liderimizdir sadece.
Laik geçinen kesimin çamur atmaları ile kirlenmeyecek bir şahısdır.'

Fettullah Gülen'in ne olduğunu herkes biliyordu şimdi wowturkeyin'de ne olduğunu öğreniyorlar. İşte ancak çamur atarlar ama sorduğumuz sorulara cevap veremezler. Bunların hepsi böyledir. Ya Amerika'dan yazarlar, ya da Almanya'dan.

Amerikan kanunları üzerine yemin etmiş, toplumu ajite eden, ne iş yaptığı bilinmeyen kovboyun sitesinde son komedi işte böyle gerçekleşti.

İnsanları korkutarak bir yerlere varabileceklerini sanan bu kişiler toplumu yanıltmaya ve kişileri tahrik etmeye devam ediyorlar.

Şimdi bu komediyi sadece şimdilik, Yüce Liderimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün güzel bir sözüyle noktalıyorum.

Cem Akkılıç Onuncu köy
29 Mart 2008
"Tarih yazmak, tarih yapmak kadar önemlidir. Yazan yapana sadık kalmazsa değişmeyen hakikat insanı şaşırtacak bir nitelik alır."

M.Kemal ATATÜRK






Not: wowda bulunan arkadaşlardan birisi aradı bugün. Diyor ki arkadaşım; Abi bunlar senin hakkında, sanki sen yazıyormuşsun gibi bir sürü mesaj daha eklemişler. wowvideoları başlığında senin youtube dan bir kaç videonu araklamışlar ve linkini yayınlamışlar. Ama enayiler bir şeyin farkına varamamışlar, senin youtube daki videolarında Onuncu köy'ün linki var'.
İşte görüyorsunuz; terbiyesizliğin, arsızlığın neticesi. Adamlar kendi sitelerinde Onuncu köy'ü yayınlamış oluyorlar. Şimdi bunu yapan her kimse bizim kovboydan fırça yiyecek büyük ihtimalle.

Ben google da wowturkey.com yazdığımda;



Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı