Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Wowcular toplanıyor Amerikalı nerede ?

Su kurnazı Teksas'lı site sahibi ''hasır şapkalı'' Burç Acar, bir kaç gündür yazdıklarımdan sonra baktı ki vizyon açığa çıkıyor, ipliğim iyice pazarda, en iyisi tetikçilerime söyleyim de şu kıyıda köşede kalmış, ajite başlık olan, ''Türk askeri'' ve ''Türk silahlı kuvvetleri'' isimli başlığı öne çıkartsınlar.

Evet; Türk Ordusu'nda askerlik yaptın mı ya da yapacak mısın? diye soru yönelttiğim vatansever Amerikalı kovboydan hala TIK çıkmadı. Şimdi baktı ki sitesinin ipliği pazarda, kandırmaca başlıkları, küçücük yazılar yazdırarak ön plana çıkartmaya çalışıyor. Aklınca, kopyala yapıştır formülüyle sitesine koymuş olduğu Türk ordusunun fotoğraflarıyla İMAJ ını temize çıkartacak ve saf, temiz yürekli insanları kandıracak. Zaten başlığın açılma nedeni içeriğinden belli. Sadece fotoğraflar var ve küçük küçük zorlama haberler.

Bunlar İran'ı övüp, bizim milli kurtuluşumuz olan (ben böyle inanıyorum) Milgem projemize bile, sonu belli olmayan bir macera diyen zihniyetin kakalakları... İsterseniz buradan takip edin konuyu. SkyscraperCity isimli forumda ArgentinaMessi isimli gerici, daha Milgem projesinin ne olduğunu bile bilmeden atıp tutuyor ve İran'a övgüler düzüyor. Bu da yetmiyor Türk ordusunun pkk ile savaşında sadece ''yüzde birlik'' bir kesiminin etkili olduğunu ve bu yüzden Türk ordusunda askerlik yapmanın hoplamak zıplamak ve yan gelip yatmak olduğunu söylüyor. İsterseniz linki verdim, gidin ilgili siteye ve bu yobazın yazdıklarını baştan sona kadar okuyun.

Bu arada 'wowturkey.com' da yeni bir başlık açıldı ve bir çağrı yapıyorlar; çok değerli wowtutkunları diye başlayan yazıda sanırım benimde kulağımı çınlatmışlar ve, 'Sitemiz maşallah en ufak bir esneme göstermeden sayfalarını şakır şakır açmış ve kıskananları çatır çatır çatlatmıştır.' diyerek, ilana devamla her üyeyi buluşmalarına çağırıyorlar ve; 'İkramlar açık büfe olup hesaplar kendi cebimizdendir.' diyorlar. Acaba kömür de verecekler mi merak ettim. Ama önümüz yaz belki vantilatör ve yanında da patates püresi falan verirler.

İşin şakası bir yana, bu buluşmaya bizim Amerikalı vatanseverde gelecek mi acaba? Çok merak ediyorum.

Cem Akkılıç
13 Mart.2008

Not: ArgentinaMessi nikli kişinin Almanya'dan yazdığını öğrendim.
Bir Amerika bir Almanya. Bakalım sıra ne zaman gelecek Kuala Lumpura.

* * * * *



Bir okuyucum soruyor;
Cem Kardeş
feci şekilde wow'a takmış görüyorum seni valla o forumun içeriğini hiç merak etmedim geçende bir efsane ararken ulaştım daha önceden senden duyduğumdan dolayı bir inceleyim dedim sonra vazgeçtim.

samimiyetle soruyorum bu siteye sadece laiklik ve Türkiyeyi kötüledikleri için mi taktın .

bu arada üç aşağı insan psikolojisinden anlarım
sen wow dedikce bir şekilde wow sitesinin reklamını yapıyorsun yani insanlar sırf meraktan siteye üye olabilirler .

hem bu site gibi binlerce site var ben şahsen uğraşıp ağzıma bile almam ama sen bilirsin.


Cevaplıyorum okuyucumun sorularını;


Reklam demeyelim dostum.
İpliklerini pazara çıkartmak diyelim.

Zaten aklıselim vatandaş üye olmuyor, hali hazırda olanlarda üyeliğini iptal ediyor.

Kişisel bir sorunum yok o siteyle.

Hepimiz biliyoruz ki; Atatürk'e ve laikliğe saldıran binlerce site var ama ben wowla uğraşıyorum;

Çünkü wow, Türkiyeyi tanıtıyoruz diye palavra sıkıyor ve zehir saçıyor. Asıl tehlike işte burada.

Saygılarımla.
Cem Akkılıç
Google
* * *

Mustafa Kemal Atatürk diyor ki;
* * *



Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı