Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Battal demokrat, Battal Kemalist...

Kaybedeceklerini bile bile iftira atıp şikâyetçi oluyorlar... Çakma Atatürkçü para babası Battal İlgezdi mesela... Beni şikâyet ediyor, oteldeysem polis sabaha karşı alıyor, iş yerindeysem işten alıyor polis... Derhal iş yerinden kovuluyorsunuz tabi... Cep telefonuna, varsa bilgisayara el koyuyorlar... Bugüne kadar 20'den fazla

cihaz kaptırdım soygunculara, geri vermediler... Hâlâ benim kazanacağım, Battal'ın kaybedeceği belli... Nezarete atıyorlar psikopatların arasına... Hastaneye götürüyorlar kelepçeli... Millet maymuna bakar gibi bakıyor... Uuuu diyor kim bilir ne suç işlemiş... Hâlâ benim kazanacağım, Battal'ın kaybedeceği belli... Savcılık, mahkeme fasılları, en az 3 yıl geçiyor. Sonunda hâkim BERAAT veriyor. 2 sayfa kağıt, hepi topu bu işte!..

İşten kovuluyorsun, cihazlar gümbürtüye gidiyor... (3 sene sonra geri verseler ne yazar çöp oluyor, bu zamana kadar gidip geri talep etmedim bile) Battal davayı kaybettiğini ben twitlemesem bilmiyor. Medya zaten haber yapmıyor. Twitter'dan demokratlık, Kemalistlik taslamaya devam ediyor Battal...

CEM AKKILIÇ
5 Ekim 2021


Memleketin medar-ı iftiharı dava adamı büyük demokrat, büyük Kemalist Battal-ı İlgezdi'sine attığım röveşatanın an be an enstantaneleri...






Yazıya ek: Ben de palavra yok!.. Tayyip'e karşı 2023 Mart ayı itibariyle tam 8 adet BERAAT kazandım.

6 tanesini buradan görebilirsiniz.

Ben Battal'ın gerçek yüzünü 2014 yılında söylüyordum. CHP 2024 yılında ancak anlayabildi ve partiden şutladı. 
Battal İlgezdi


Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı