Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Recep Tayyip Erdoğan'a karşı BERAAT rekoru kırdım...

Yılın son günü kapı çaldı, açtım görevli bir bayan...

Evrak var atın imzayı dedi, attım imzayı... Açtım evrakı, Recep Tayyip Erdoğan'a karşı bir BERAAT daha...

Etti 6. Beraat...

Onlar iftira atmaktan bıkmadılar, ben beraat almaktan yoruldum...

Yılın son yazısı bu olsun...

Mahkeme konuşsun mahkeme...

CEM AKKILIÇ

31 Aralık 2021

NOT:  Silivri'de 33 ay tutsaklığın ardından14

Temmuz 2021 tarihinde tahliye oldum... Berat Albayrak'ın adını dahi zikretmedim geçen sürede... Ona da hakaret ettiğim gerekçesiyle dava açılmış... Şikâyetçi kısmında Berat'ın ismi yazıyor...

Daha önce aldığım tüm BERAAT kararlarına buradan bakabilirsiniz. Mahkemelerin gerekçeli kararlarını yayınladım.


Cem Akkılıç


Bakırköy 15. Asliye Ceza Mahkemesi'nin gerekçeli kararı... Bu kararla birlikte Tayyip Erdoğan'a karşı 6. zaferimi ilân ettim... Üzerime kumpas kurulduğu mahkeme kararları ile tescillendi... Siyasal İslam'ın son çırpınışları...

Okumak için üzerini tıklamanız yeterlidir...

Cem Akkılıç Beraat



Tayyip'e karşı rekor beraat kararları...
CEM AKKILIÇ 


Her BERAAT sonrası bu sayfayı güncelliyorum...
9.BERAAT

Bugün itibariyle Recep Tayyip Erdoğan'a karşı kazandığım BERAAT kararları...

Anadolu 4. ASCM.
Dosya no: 2018/23
Karar no:2019/838

Bakırköy 30. ASCM.
Dosya no:2018/171
Karar no:2019/584

Kırıkkale 6. ASCM.
Dosya no:2019/222
Karar no:2020/306

Şanlıurfa 6. ASCM.
Dosya no:2019/490
Karar no:2021/286

Ankara 16. ASCM.
Dosya no:2014/994
Karar no:2021/1849

Bakırköy 15. ASCM.
Dosya no:2018/652
Karar no:2021/437

Trabzon 4. ASCM.
Dosya no : 2021/721
Karar no : 2022/624

Ankara Bölge Adliye Mahkemesi
19. Ceza Dairesi
Dosya no: 2020/938
Karar no: 2022/433

ESKİŞEHİR 2.ASLİYE CEZA MAHKEMESİ
DOSYA NO : 2019/640
KARAR NO : 2023/2359




Şimdi asıl bomba gelsin. Tayyip istinaf'a başvurdu, esastan red yedi...

Böyle bir şey Türkiye'de ilk kez oluyor. Yerel mahkeme beraat verdi. Tayyip istinaf'a gitti. İstinaf Tayyip'in başvurusunu "esastan" reddetti.

BÖYLE KUMPAS GÖRÜLMEDİ

Savcı öyle bir "KUMPAS" kurmaya kalktı ki; bu kadarı yuh artık dedirtti. O kumpas'a buradan bakabilirsiniz...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrikler size Cem Akkılıç beraat kararları almış olmanız ne kadar haklı ve doğru yolda olduğunuzu gösteriyor

Adsız dedi ki...

Güzel çok güzel haber.

Adsız dedi ki...

Doğru yoldasınız...

Das Sidar Königreich dedi ki...

Cem Akkilic nerelerdesin? Youtube'a uzun zamandir video atmiyorsun. Eski takipcilerindenim. Häpise girdikten sonra uzun zamandir seni unutmustum ta ki birden dün gece aklima gelene kadar.. bi youtubeye bakayim dedim de en son 6 ay önce videolar yayinlamissin. Daha sozial mediada äktif degilsin cevap verirßen sevinirim.

Almanyadan sevgiler..

Cem Akkılıç dedi ki...

Merhaba. Geldim kardeşim. 33 ayın üstüne 9 ay daha tuttular. 50. BERRAT'imi aldım.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı