Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Cem Akkılıç'ı susturun...

Bakırköy bilişim savcısı Silivri'de tutuklu olduğum dönemde hakkımda tekrar tutuklanmam için Bakırköy 11. Asliye Ceza Mahkemesi'ne talepte bulunuyor... 11. Asliye Ceza Mahkemesi tam 7 defa, şaka değil tam 7 defa savcının tutuklama talebini karşılıksız bırakıyor... Yani beni

tutuklamıyor. Savcı bakıyor olmayacak, Bakırköy 11. Ağır Ceza Mahkemesi'ne tutuklanmam için talepte bulunuyor... 11. Ağır Ceza Mahkemesi de beni tutuklamıyor...

Yahu ben Cem Akkılıç... Terörist miyim?..

Zaten tutukluyken arka arkaya tutuklama kararı nedir?..

Öz kızlarına tecavüz eden babalar var bu ülkede, ellerini kollarını sallayarak sokaklarda geziyorlar... Hırsızlar, arsızlar dışarıda... TRT ekranlarına çıkartılan azılı, kırmızı bültenli teröristler var... Arka kapıdan salınan üst düzey FETÖ elemanları var...

AKP genel başkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret etmediğim bilirkişi aracılığıyla kanıtlanmış, hakkımda çeşitli mahkemelerce 32 BERAAT kararı verilmiş... 

Doymuyorlar, "Cem Akkılıç'ı susturun" diyorlar alenen... Etkin muhalefet yapıyor olmamdan endişe ediyorlar... Açık ve net: benden korkuyorlar... Tüm bu kumpasların başka açıklaması olabilir mi?!..

Ben vatandaşlık görevimi yapıyorum, cumhuriyet'i savunuyorum... Din satıcısı AKP'nin, halkı din ile fakirleştirdiğini yazıyorum. İsveç gibiyiz de, acaba ben mi bilmiyorum?!..

AKP ve genel başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı "eleştirmek" dışında yaptığım bir şey yok... Küfür yok, hakaret yok, iftira yok... 33 ay tutuklu kalma, 60 dosya ve onlarca tutuklama talebi var...

Ayıp yahu...

CEM AKKILIÇ
24 Ağustos 2021


Savcı'nın tutuklama talepleri... Hepsi Asliye Ceza ve Ağır Ceza Mahkemeleri tarafından geri çevriliyor...

Aşağıda yayınladığım belgelerin üstünü tıklayarak büyültebilirsiniz.



Aşağıda Cumhurbaşkanı'na hakaret suçu iddiasıyla yargılandığım mahkemelerden aldığım BERAAT kararları bulunmaktadır...


Cem Akkılıç BERAAT



Cemology Onuncu köy ve Takunya Libidocusu sitelerimde müşteki cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret etmediğimi belgeleyen bilirkişi raporu... Bakırköy 40. Asliye Ceza Mahkemesi...


Cem Akkılıç 

Uçaktan indikten sonra önce 2 günlük gözaltı ve ardından tutuklama kararı...

Tüm anları anlattığım "Mustafa Kemal'in askerleriyiz..." başlıklı yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Yukarıda 4 BERAAT kararı verdim. Sonradan 2 BERAAT kararı daha verildi hakkımda...

Aşağıda fotoğrafta 5. BERAAT kararını paylaştım.

6. Karar için buraya bakınız.

Cem Akkılıç nerede

Cem Akkılıç 


Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı