Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bir tek FETÖ'cü yok...

Khmer polisine rüşvet veren Ayda Ünlü isimli konsolos finosu Kamboçya'da pasaportuma el koymuş, zımba ile delikleyip bana geri vermesi gerekirken bunu yapmamıştı... Eski pasaportlarım dahil

hepsine el koymuştu... Zaten şimdi bu nedenle bana kimlik vermiyor devlet... Kendini kanıtla diyor iyi mi?!..

Bakırköy 19.Asliye Ceza Mahkemesi "cumhurbaşkanına hakaret suçu" iddiasıyla hakkımda KIRMIZI BÜLTEN çıkartmış, Kamboçya'nın yetkili makamlarından "iademi" talep etmişti... Khmer yetkililer; "bizim cumhurbaşkanımız yok, cumhurbaşkanımız olmadığından ülkemizde cumhurbaşkanına hakaret suçu da yok, kusura bakmayın iade edemeyiz" cevabını vermişlerdi kibarca...

Kendim döndüm, 33 ay Silivri'de tutsak ettiler, 32 BERAAT aldım... Suçlu insan geri mi döner?!..

Pasaportuma el koyulduğu için vize alamadım ve kaçak duruma düştüm... Bu nedenle Kamboçya'da GÖÇMENLİK HAPİSHANESİ'nde 2 ay kadar takıldım.  Cep telefonu serbesttir orada...

E insan hapishaneye düşer de, hatıra fotoğrafı çektirmez mi?..

Fotoğraflarda İngiliz var, Alman var, İtalyan var, Amerikalı var, İsviçreli var, Fransız var, Rus var, Bulgar var, Çinli var, Avustralyalı var, Papua Yeni Gine vatandaşı bile gelmişti, Afrikalı var... Var oğlu var da... Bir tek FETÖ'cü yok!..

Neden diye soracak olursanız; Kamboçya'da ZAMAN ÜNİVERSİTESİ var, oradaki FETÖ'cü dingobazların pasaportlarına el koydurmuyor asrın Tayyip'i...

CEM AKKILIÇ
Denizci eskisi, blog yazarı, bostan korkuluğu
27 Ağustos 2021


 

Cem Akkılıç Kamboçya 










Her sabah bize Khmer kurabiyesi satan sevimli kız.. 

Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı