Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Türkiye dünyanın en güzel ülkesi değil...

AKP'nin olduğu bir ülke cehennemdir...

*

Misal; soymadığı ev kalmamış, "abi" diyor "Almanya'ya gidecektim... Sahte pasaport, sahte vizem hazırdı..."

"Eeee?" diye soruyorum...

"Ahh bi Almanya'ya gitseydim, dayımın

pastanesi var, 3 bin Euro'da maaş verecekti bana... Orada soymadığım ev kalmazdı... Pasaport patlayınca gidemedim... Olsun bizim ülkemiz dünyanın en güzel ülkesi..."  diyor...

*

Esnaf, elektrik faturasından...

İşçi, maaşından...

Çiftçi, tarlasından...

Hayvancılık yapan, yem fiyatlarından...

Emekli, sürünmekten muzdarip ama...

"Türkiye dünyanın en güzel ülkesi..."

*

Ağaç, böcek, kumsal, manzara karın doyurmuyor değil mi?..

Kaldı ki, doğa mahvedildi arsız İslamcılar tarafından...

Kaçımız Datça'ya gidip tatil yapabiliyoruz?..

Hadi gelin Bebek sahilinde bir çay içelim... Asgari ücretin yarısını bırakırız...

Bir avuç zümre bu ülkenin kaymağını yiyor... Bizler de "ülkemiz dünyanın en güzel ülkesi" diye avutuyoruz kendimizi...

Güzel ülkenin çeşmesinden su içilmiyor su!..

*

Kısacası...

ATATÜRK'ün yolundan gitseydi Türkiye, Almanlar bugün vize kuyruğuna girerlerdi Türkiye'ye girmek için...

CEM AKKILIÇ
Denizci eskisi, blog yazarı, bostan korkuluğu
28 Ağustos 2021


Cem Akkılıç


Cem Akkılıç Cemology Onuncu Köy 


Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı