Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Tinerci profili


Sayın Tayyip’in son bombasına göre dindar olmayanlar tinerci oluyormuş. Dindar değil de tinerci gençlik mi yetiştirelim dediğinde, milyonlarca vatansever gibi ben de böyle anladım.

Hülya Bayrak ile kafamıza koymuştuk, gidip Sarayburnu Atatürk Anıt Heykeli’nde olup bitenleri gösterecektik. Mevzuyu aynen aktarıyorum; Anıt Heykelin etrafında bir tinerci oturmuş, elinde torba, boyuna çekiyor. Manzara korkunç, bizim dindar gençlikten bir zevat, almış yanına türbanlı
manitasını BADEM-CİK ameliyatı yapıp, koklaşıyor. Bir de bizim orada film çekimi yaptığımızı gördüğü halde, bize posta koymaya kalkıştı. Dindar gençlik Gülhane Parkı’nda öpüşüp koklaşa dursun, yediklerini içtiklerini heykelin etrafına pislemiş. Herhalde oraya sıçanlar ateist ya da Budist değil.

Şimdi konuyu tinerci ile nasıl bağlayacağımı soracaksınız.

Çekimi bitirdik. DVD yapıp, başbakanlık dahil ne kadar resmi kuruluş varsa postaladık, ki, belki birisi bu rezalete dur der! Neredeyse 3 yıl geçti, aynı tas aynı hamam. Tam çekimler bitti, şu tinerci çocuk bize çok yardımcı oldu, bayrak astık yardım etti, soru sorduk cevaplar verdi. Hatta eline kamerayı bile tutuşturdum. Biraz para verelim, karnını doyuralım dedik. O da ne! Hülya sırt çantasına elini bir attı, cüzdan yok!.. Arabanın anahtarı bile cüzdandaydı. Serdim gazeteyi, boşalttım çantayı Gülhane’nin çimenlerine. Hemen etrafımızda dindar gençlik öpüşmeye devam ediyor. İnsanın aklına ne gelir? Tinerci bir yolunu buldu, cüzdanı arakladı… Yok, işte öyle olmadı. Bankayı arayan Hülya, kredi kartlarını iptal etmek isterken, bankacı cüzdanın bir Alman kadın turist tarafından bulunduğunu, Kadıköy’de Beyaz Masa’ya bırakıldığını söyledi. Cepteki akbil ile bindik Eminönü’nden vapura, aynen Kadıköy’e.

Hani diyorum ki; 5 metre yanında öpüşüp koklaşan dindar gençliğe inat Türk bayrağını öpüp saygı gösteren tinerciye bok atıp, milyonlarca Atatürkçüye tinerci muamelesi yapacaksan, önce dön de kendi bahçeni süpür.

Cem Akkılıç
7 Şubat 2012


Facebook isimli garabet sitede açılan Cem Akkılıç hesapları bana ait değildir. Boş yere sahtekârlarla sohbete dalmasın kimse. Benimle iletişime geçmek için yukarıda yazılı olan e-posta adresimi kullanın.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı