Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

2009'a veda ederken...



Bugün okuyucularımdan gelen birçok e-posta arasından seçtiklerimi yayınlamaya karar verdim. Kimisi uzun, kimisi kısaydı ama hepsinin ortak özelliği temelde hep aynıydı. Afrika kıtasından bile destek mesajı yollayıp, orada yapılan muhteşem Türk gecesinin fotoğraflarını yollayan vatansever bir dostumuz beni çok sevindirdi. Sözü uzatmayacağım, buyurun;

Cem bey merhabalar,
Ben Metin Baysal olarak sizin gibi düşünüyorum ve burada Cezayir’de oluşan dinci gruplara karşı çılgın Türkler hareketi başlattık.
Atatürk’ü Afrika’da bile o kadar tanıyan, seven var ki, duydukça insan gururlanıyor.
Gelecek mailimde çılgın Türkler gecemizden resimler de gönderirim.
Yardım edebileceğimiz bir konu varsa seve seve yardım ederiz Cem bey.
Saygılar sevgiler...
Metin Baysal

* * *
Mücadeleniz...

Yobazlara karşı yürüttüğünüz haklı mücadeleden dolayı tebrik ederim...

Mücadelenizin devamını dilerim...

Meral

* * *

Yazılarım ve web sitesi hakkında...

Cem bey merhabalar, öncelikle kendimi tanıtayım.
Ben İzmir'den Aytekin. Yarı amatör olarak web tasarımı ve
programlaması yapıyorum.
Bugün internette Turksolu.org ile başlayan gezim bir şekilde sizin  blog siteniz ile çakıştı.(http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/) ve
gerçekten sitenize çakılıp kaldım. Dakikalarca hatta belki saatlerce sitenizdeki makaleleri okudum.
Size bir önerim olacak, yanlış anlamayın maddi bir beklentim mevcut değil (Bu tarz girizgâhlar genelde pazarlama taktiği olarak kullanılır)
Siteniz ücretsiz olarak blogspot üzerinden hizmet vermekte. Benim size önerim ise, yine hiç bir ücret ödemeden, kendi alan adınızla kendi blog sitenizi açmanız konusunda yardımcı olmaktır.
Kendim aynı zamanda barındırma hizmeti verdiğim için, sitenizi seve seve ücretsiz bir şekilde kendi sunucularımızda barındırmaktan onur ve şeref duyarım.
Bunu da sonuna kadar yazılarınızdan akan, temiz Atatürkçü düşünce sebebiyle ve sizin bende ve arkadaşlarımda bırakmış olduğunuz aydın görünüşe borçluyum diyebiliriz.
Eğer bu önerimi kabul ederseniz gerçekten çok memnun olurum. Tekrar belirtiyorum, sizden barındırma hizmeti için, hiç bir şekil ve ad altında ücret talebimiz olmayacaktır. Sadece alan adınızı bize yönlendirmeniz yeterlidir.
Profesyonel anlamda gerçekten blog sitelerinin en iyisi olan ve yine tamamen ücretsiz olan Wordpress blog sistemi de tarafımızdan kurulacak ve sizin kullanımınıza açılacaktır.
Konuyu bilgilerinize sunarım.

Saygılarımla
Haşmet Aytekin OLCAY
http://www.aytek.in

* * *

Sarayburnu Atatürk Anıt Heykeli hakkında;
Sayın Cem Akkılıç,

Ben Viyana da yaşayan bir sanatçıyım (güzel sanatlar- resim, heykel- fotoğraf) ve Ankara'da 2010 nisan ayında bir grup sergimiz var. Benim araştırdığım konu ise, Viyana’dan Cumhuriyet in kurulduğu tarihlerde mimar ve heykeltraşların Atatürk tarafından Türkiye'ye davet edilip onlara heykeller ve mimari binalar yaptırılmış olması. Yaptığım araştırmalardan sonra tesadüfen sizin You tube ta ki kısa videonuza kadar geldim. Sanırım sizin de bildiğiniz gibi, bu heykel Avusturyalı H. Krippel tarafından yapılan ilk anıttır.

Viyana'dan birkaç Türk sanatçının (bende dahil olmak üzere) Anakara'da 2010 Nisan ayında Galeri Nev'de yapacağı serginin konusu da: Viyana-Ankara. Bende hazırlayacağım sergi kısmında kendi isimin yanı sıra, sizin adınız altında hazırlamış olduğunuz bu heykel ile ilgili videoyu da göstermek istiyorum.
Bunu içinde önce sizin izninizi almak istedim. Eğer kabul ederseniz çok sevinirim ve sergimize de mutlaka beklerim. Haberlerinizi en kısa zamanda almak dileği ile

saygılarımla.

Songül Boyraz


* * *

WowTurkey.com sitesindeki yobazlar hakkında aldığım bir mesaj;
Cem bey iyi günler.
Sizin yazılarınızın bir bölümünü okudum. Wowturkey’in gerçek niyetini bir kaç arkadaş biliyorduk. O siteye üyeydik,
Fettullah’ı öven WowTurkey sitesinde Atatürk'e, Cumhuriyete yani kısacası Atatürkçü düşünceye karşı her türlü hakaret ediliyor ve biz birkaç arkadaş karşı çıkıp üstlerine gidiyorduk.

Orada üyeliğimizin olmasının nedeni aslında fotoğraf paylaşımı idi ama sonraları Atatürkçü düşünceyi savunma durumuna geldik. Tabiri caiz ise düşmanı tanıma yöntemi kullandık içlerinde kalarak.

Artık benim gibi düşünen arkadaşlardan o kadar rahatsız oldular ki Atatürkçü düşünenleri bir anda siteden attılar. Çünkü bizlerden ve düşüncelerimizden rahatsız oluyorlardı.

Atatürk’ü öven bir yazı yazdık mı 1 dakika içinde yazılarımız siliniyor ve ceza veriliyordu oysaki Amerikalı Fethullah’a ve yandaşlarına övgü düzenler baş tacı ediliyor ve yazıları kalıyor. Fethullah hoca efendi ballandırıla ballandırıla neredeyse haşa peygamber sayılıyor övgüyle söz ediliyor.

Hatta işi o kadar ilerlettiler ki, örnek olarak siteye
''Atatürk neden sevilmez'' gibi başlık bile açabiliyorlar.

Bundan sonra mücadelemi oraya giremesem de dışarıdan vereceğim.
Bu gibi konularda hassas olduğunuz için sizi bilgilendirmek istedim.
Saygılarımla.
Ahmet Ersungur

* * *

2009'a veda ederken, burada yayınlayamadığım diğer tüm okuyucu mektuplarının sahipleri de dahil olmak üzere, herkese teşekkür ediyor ve yeni yıla mutlu ve huzurlu girmelerini diliyorum.

Cem Akkılıç
28 Aralık 2009


Sarayburnu Atatürk Anıt Heykeli hakkındaki çalışmamız buradadır.

Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı