Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Adam üç dil biliyor


İngilizce konuşuyor,

Türkçe yazıyor,

Arapça düşünüyor.

Yahu bu Burç Acar (wowturkey.com sitesinin sahibi) nasıl bir adam çözemedim gerçekten. Bildiği dillerden hangisi yabancı dili anlayamadım.

Konuya döneceğim ama önce kendimden söz edeyim.

On yıldır internet kullanıyorum. Toplasanız beş tane forum sitesine üye olmamışımdır. Olduklarıma da yirmi mesaj zor yazmışımdır. İşte rockerland orada, Kemalistler.nette. Hepsine bakın onyedi mesajı geçmez. Ama adamın sitesinde iki yüz küsür mesajım var. Bu kadar mesajı ne zaman yazdım diye düşünüyorum. Tümünü toplasanız neredeyse elli sayfalık kitap eder. Kaldı ki benim oradan çoktan kovulmam gerekirdi. Her şeyi bıraksam bir kenara, kendini kuru fasulye gibi nimetten sanan, fotoğrafa ısrarla resim diyen denetçilerin sitesinde zaten beş dakika bile duramam. İtiraz ederim, kavga çıkar aynen kovulurum. Ama gelin görün ki yazdığım mesajlar iki yüzü geçmiş. Vay canına...

Herif beni nasıl karalayacağını bilemiyor. İnsan aynı anda Apocu ve Fetocu olur mu derseniz, bende size kendimi gösteririm. Fakat bu esnada Fethullah tarikatının değerli bir üyesiyken işsizmişim. Öyle kelam buyurmuş. Sanırım ''nereden'' kısmına Darıca yazarken muhtara sordurdu beni.

Adam üç dil biliyor demiştim ya, bakın şöyle oluyor;

İngilizcesini Coni'den kapmış, hüviyet kapabilmek için

Türkçe, propagandasının dili.

Arapçası ise konuşulmasını istediği dil.

Gel şimdi işin içinden çık.

Üstüne diyor ki; ''ninemi Arap kovalamıştı bir keresinde.''

Hadi buyurun buradan yakın.


Cem Akkılıç
11 Mayıs 2008


Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı