Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Yasaklar niçin koyulur

İstanbul sokaklarından bir görüntü.Kadıköy Canan sokak. Bu kentte yaşayanlar bu manzaralara alışıktır.


Yıl 2006'nın sonları. Büyükada iskelesinden bir manzara. Dayanamadım bu görüntüleri çektim. Adalar belediyesinin Büyükada'da olması ve iskeleye yakın olması ayrıca ilginç olsa gerek.


* * *
Bugün Selçuk ağbinin, Selçuk Aral kokan güzel bir Büyükada iskelesi fotoğrafını gördüm ve burada paylaşmak istedim. İlginç olan ise Selçuk ağbinin fotoğrafında, benim yakaladığım tabela yok. Herhalde belediyeciler kolay olanı yapıp, bisikletleri kaldıracakları yerde tabelayı kaldırmışlar.

İşte bir Selçuk Aral çalışması.


Cem Akkılıç
13 Nisan 2008


* * * *
Daha önce duyurusunu yaptığım AÇLIK KAMPANYASINA katılıyor ve her gün tıklıyor musunuz?

Cumhuriyet savcısına ruh hastası teşhisi koyan admin.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı