Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Karanlıklar

TÜRKİYEDE ELEKTRİK KESİNTİLERİ


Dünyada acaba bizim kadar kaynağı olup elektrik sıkıntısı yaşayan bir başka ülke daha var mıdır... elektrik ithal ediyoruz neredeyse... elektrik kesintisi bir ülkenin gelişmişlik düzeyi ile doğru orantılıdır bence...

Ülkeyi çok iyi yönettiğini düşünen Akp hükümeti dönemi süresince yapılan yolsuzlukların, adam kayırmacılığın, kadrolaşmanın yanında sizleri başka bir konuya odaklanmaya davet ediyorum.

Acaba hangi başka ülkede bu kadar elektrik kesintisi yaşanıyor? Ve ya böyle bir elektrik kesintisinin yaşandığı bir ülke daha varsa (ben duymadım, hatta 17 ülke gördüm elektrik kesintisi yaşamadım. Bunlara Afrika ülkeleri de dahildir) bu işlerden sorumlu bakan koltuğunda ne kadar oturabilir!? Ülkemizin her şehirin de her kasabasında ve köyünde meydana gelen elektrik kesintilerinden dolayı oluşan kazaları ve ekonomik kayıpları inceledim. Ortaya akıl almaz sonuçlar çıktı. Karanlıktan dolayı evde ayaklarını kıran yaşlı insanlar, unutulan elektrikli eşyalar yüzünden çıkan yangınlar, hırsızlık vakaları, işlerin yarım kalmasından dolayı ekonominin yediği darbeler... Ve daha niceleri...

Şimdi, aydınlık bir Türkiye vaadleriyle oy toplayan Akp (Açılımı AKPARTİ değildir kesinlikle) hükümeti enerji konusunda neler yapmıştır geçen beş yıl içersinde görmüş durumdayız. Burada enerji bakanına, 'sizin evinizde elektrik kesinti yaşanıyormu' diye bir soru sormayacağım elbette. Onun böyle şeylerden haberi olduğunu hiç sanmıyorum.

Aydınlık Türkiye sloganıyla yola çıkan Akp yöneticilerine aşağıdaki sembolü kullanmalarını tavsiye ediyorum. Zaten sembollerini ilk defa gördüğümde kendimi gülmekten alıkoyamamıştım. Mizahi dergilerin kapağından fırlamış, milletle alay eder gibi bir hali olduğu gözümden kaçmamıştı o ışık saçan ampulün. Bu arada elektrik kesilmeleriyle ilgili küçük bir istatistik tuttum. Yıllardır yaşanan ve hiçbir önlem alınmayan enerji kesintilerine bir sembol olacağını düşünüyorum istatistikimin. Vatandaşlarımız elektrik faturalarını faizleriyle birlikte inim inim inleyip öderken, karşılığını tam olarak alamadığı bir hizmetin küçük bir sembolüdür bu istatistik.

ELEKTRİK DUASI




Not:Bu istatistikleri tutmaya belirli aralıklarla devam ediyorum.

ELEKTRİK KESİNTİLERİ ANTALYA
KESİLDİĞİ TARİH / KESİLDİĞİ SAAT / GELDİĞİ SAAT
20.TEMMUZ 2007 /10:02 /12:19
21.TEMMUZ 2007 / 18:30 /19:13
22.TEMMUZ 2007 /23:12 /01:37
23.TEMMUZ 2007/ HAYRET BU TARİHTE KESİNTİ OLMADI(Belki ben uyurken olmuştur.)
24.TEMMUZ 2007 /15:46 /18:51
24.TEMMUZ 2007 / 21:29 /22:45
Bu istatistik tarafımdan ciddiye alınarak titizlikle tutulmuştur. Uykuda olduğum saatler istatistik dışıdır.


GAZETE HABERLERİ
Hürriyet haber
SABAH
MİLLİYET
Radikal
Radikal
Akşam

Bosen Enerji Elektrik Üretimi Otoprodüktör Grubu Yönetim Kurulu üyesi de olan Mahmut Yılmaz, “Her doğalgaz zammının ardından, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nı defalarca uyardık. Zararına kimse üretim yapmaz” dedi. Türkiye’de elektrik enerjisinin yüzde 18’ini otoprodüktör şirketlerin karşıladığına dikkat çeken Yılmaz, ani elektrik kesintilerinin, demir çelik ve polyester gibi üretimlere büyük darbe vurduğunu ifade etti.
İddialara göre, BEDAŞ'ın 'tamir ve bakım' işlerini bir çok firmaya ihale etmesi kesintilerin artmasına ve uzamasına sebep oluyor. Elektrikli eşyaları bozulan ve 3-4 saat süreyle karanlıkta kalan vatandaş isyanlarda.
Enerji Bakanlığı'nın Yİ santralleriyle ilgili notunda 'gözdağı' gibi görüş: 'Elektrik kesintisi olur, zam yapılır'
5 Mayıs 2005— Pendik, Kartal, Kurtköy, İçmeler, Üsküdar, Vaniköy, Dudullu, Adalar, Ümraniye, Şile, Erenköy, Beykoz, Kadıköy, Bostancı ve Samandıra ilçelerindeki bazı cadde ve sokaklara 09.00-15.00 saatleri arasında elektrik verilemeyecek.
Cem Akkılıç
28Temmuz 2007




* * *

Cumhuriyet savcısına ruh hastası teşhisi koyan admin.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı