Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Aklıma takılanlar…


TERÖR ve KAPKAÇ

Farkında mısınız terör dağlarda bir süredir mola verdi. Bu önemli bir gelişme. Ancak aynı terör cadde ve sokaklara döküldü.

Milletçe Öcalan’ın ‘’sarayını’’ tartışıyoruz.

Kapkaç terörü ise neredeyse bitti. Bu işi, merkezi Almanya’da olan dinci dernekler ve milli görüşçü mollalar yapar oldu.
AÇILIM dedikleri nane bu olsa gerek. Hepsi bir anda yer değiştiriverdi. Bebek katili Apo’yu, selametle hürriyetine kavuşturup, meclise aldıklarında, demokratik açılım tamamlanacak ve tadından yenmeyecek.

Tayyip’i ve yalakalarını kutluyorum ama bu değişimden kendiside nasiplenecek gibi geliyor bana.

Siz ne dersiniz?

MİNARE KRİZİ
200 milyonluk Arap aleminin, 7 milyon nüfusu olan İsrail’e posta koyamamasını bir noktaya kadar anlayabilmişimdir. Ancak; büyük çoğunluğu yoksulluk içinde kıvranan müslüman dünyasının para babası Şeyhlerinin neden İsviçre bankalarına para istiflediklerini bir türlü anlayamamışımdır. Muhtemelen Arapların birbirlerine olan geleneksel güvensizliklerinden dolayı, servetlerini kendi ülke bankalarında değil de, ‘’Gavur’’ dedikleri Avrupalı bankacılarda tercih etmesinden kaynaklanıyor olmalı bu durum.

Minare krizine sert tepkiler verilirken, bu hassas konuda es geçilmese keşke.


LAİKLİK ÜZERİNE
Kendisini ‘’Eski Kafa’’ olarak adlandıran ve sitesine bu ismi veren sayın Süleyman Aras, aramızda ki ‘’laiklik meselesi’’ tartışmasında benim çelişkili ifadeler verdiğimi savunarak; ‘’bir taraftan ‘’Akp’yi Siyonistler kurdu’’, diğer taraftan ‘’ülkeyi imamlar yönetiyor’’ diyorsunuz. İlginç! Diye yazmış.

Aslında bunları söyleyen ben değilim. Bu ironik ikilemi dile getirmiş olmam Süleyman beyi şaşırtmış olmalı. Çünkü Akp’yi kimlerin kurduğu hakkında çarpıcı gerçeği söyleyen bizzat milli görüşün ‘’kadayıfçı’’ lideri Necmettin Erbakan’dır. İmam konusuna gelirsek; bu, Siyonizmin ağızlara çaldığı bir kaşık baldan ibaret olabilir mi acaba? Bildiğim kadarıyla yeryüzünde Yahudilerden üstün hizmetler karşılığında ödül alan ilk Müslüman lider Tayyip’e verilen Davut Boynuzu ödülü gibi,‘’al gülüm ver gülüm’’ durumu yani.

İsrail’in, işine gelmeyen sarıkızın önüne arpa koymayacağını, Süleyman Aras’ında en az benim kadar çok iyi bildiğini düşünüyorum çünkü.

FACEBOOK sitesinden atıldım! Sahtelerim piyasada…
Yaklaşık 2 ay kadar önce nedenini anlayamadığım bir sebeple Facebook sitesindeki hesabım silinmişti. Çok fazla önem vermediğim için DUYURMAK ihtiyacı hissetmemiştim. Benzer durum, amacından uzaklaşan ve altyapısı artık yeterli gelmediği için insanlara saç baş yolduran sitede birçok tanıdığımın başına da gelmişti. Blog yazarı olarak aslında ilklere imza attığımı, beni yakından takip eden okuyucularım bilirler.
Türkiye’nin, hakkında videolar yapılıp You Tube’da yayınlanan ilk blog yazarı unvanını bu yılın başlarında yobazlar sayesinde kazanmıştım.

Artık bu şatafatlı ve gösterişli unvanıma Facebook sitesi de eklenmiş oldu.

Takunyalı soytarılarının en nefret ettikleri dört kelimeden; ATATÜRK, LAİKLİK, ASKER, DARBE, dörtlüsüne sanırım benim adımda eklenecek gibi gözüküyor. Çünkü bu ahlaksızlar ciddi şekilde mesai harcıyorlar.

Şimdi, isim ve soy ismimi kullanıp, sahte profil açarak adımı karaladıklarını zanneden dinci soytarılar hakkında şikayetçi olmamı düşünenler varsa yanılıyorlar. Biz işimize bakalım ve bırakalım aptallar eğlensinler.

Reklamın iyisi kötüsü olmaz derlerdi inanmazdım.

Not: Facebook sitesinde gördüğünüz Cem Akkılıç’lar ben değilim.
Telefon açıp durumu bildiren Şafak Tomruk ağbime buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.


Cem Akkılıç
6 Aralık 2009

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı