Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Savcı mısın, yargıç mısın birader?


Uzun süredir tahammül ettim. Sustum, cevap dahi vermedim. İşlerimin yoğunluğu da aslında etkili oldu bu davranışımda. Fakat adamın gerçek niyetini anlayamadım. İnternette ''tanınmaksa'' amacı yanlış duvara tosladı diyebilirim. Biz tehditlere, küfürlere, çamur atmalara alıştık da hiçbir zaman pabuç bırakmadık. Hayatım boyunca herhangi bir siyasi partinin kapısından içeri dahi girmediğim halde C.H.P den para aldığım bile söylendi.

Birleşmiş Milletlerin Açlık Kampanyasını duyurduğum için, İncil dağıtan Misyoner yaptılar beni. Ne Masonluğumuz kaldı, ne ErmeliğimizTSK’dan kaç para aldın pez…k? diye soran zibidi takunyalıdan tutunda, blog ödülleri adı altında yapılan üç kağıtçılığı ortaya çıkarttığım için yemediğim papara kalmadı.

Şimdi; ‘’Benim kim olduğum belli. Sana da ulaşmak bayağı zor.’’ diye başlayıp, ‘’neyse gelelim bana, bu böyle olmayacak’’ diye döktüren Herhalde bundan sonra laf soktuğun insanların kim olduğunu acaba benimle aynı fikirdeler mi diye bir düşünürsün’’ diyerek bitirmiş. Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış misali bir komplekse kaptırmış kendisini.

Olayın özeti şudur; hakkımda yazdığı yazıya kadar ismini bir kere bile duymadığım Orkun Çamar efendi günün birinde bir blog açıyor. İlk yazısını bendeniz hakkında döşüyor. (Sanki ilgili blog benim için açılmış izlenimi veriyor, zaten başka yazıda yok) Efendim kendisi, benim İnternetin Ergenekoncusu olduğumu yazmış. Bunun içinde kafasına göre kanıtlar sunmuş. Araştırmacı-gazeteci gibi hareket ederken aslında birçok şeyi atlamış. Mesela bir çok yazımın iddia olduğunu belirtmiş.

Yazdıklarımı dikkatli okumuş olsaydı eğer, benim hiçbir konuyu iddia aşamasında yazmadığımı anlar ve her şeyi kanıtlı ve belgeli sunduğumu anlardı.

Çamar, benim anladığım türde Ergenekoncu sıfatını yapıştırmışsa bana kendisine şükran duyuyorum.

Ama yobazların tanımladığı Ergenekonculuksa yakıştırdığı sadece gülüp geçiyorum. En son yolladığı yazıyı ‘’Ayrıca Cemology'i ben zaten takip ediyorum ve %80 seninle aynı fikirde olduğum yazılarını posta aracılığıyla insanlara yolladığımda çok olmuştur.’’ diye bitirmiş. Ama yüzde 20’nin ne olduğunu havada bırakmış.

Son olarak kendisine şunu söylüyorum!

Sen savcı mısın, yargıç mısın birader?

Yoksa maceramı seviyorsun?

Cem Akkılıç
6 Nisan 2009

Not: Yazıya göre ben çete başı oluyorum. Araya, bizim Armağan Örki'nin Wowturkey ile ilgili yazı gönderdiği ''Ulusal güç'' sitesini de iliştirmiş.
İşte, İnternet Ergenekonu isimli yazı.


* * *
Yobazlar, hakkımda benzer nick name kullanarak olmayan akıllarıyla ismimi karalamaya çabalıyorlar.

You Tube'da ki bana ait olan kanalları açıklıyorum.



-

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı