Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

2009 yılında neler olacak

İnternette;
Liboş kısmından bazı üniversite hocaları, ''etliye, sütlüye karışmıyoruz'' diyerek, yalaka oldukları kesinleşmiş bir takım küstah asalaklarla kısa süre daha sanal alemde aşne fişne edecekler.

Wowturkey nokta com sitesinin vatansever denetçileri, ''sahibiniz Burç Acar, siyonist ve şeytan dediği Amerika’ya neden tüyüp o ülkenin vatandaşlığına geçti?'' türünde ki ısrarlı sorularımı yine ısrarla yanıtsız bırakarak, elleri ceplerinde bulutları seyrederek ıslık çalmaya devam edecekler.

Yolladıkları mesajların başına ve sonuna hayatımda hiç duymadığım tarzda küfürler yerleştirmeye pek meraklı olan benim küfürbazlarım, ''ulan sana inat bu sene Antalya’da kömür dağıtmadık, bunları da yazsana'' gibi mesajlarına tam gaz devam ederek, yepyeni argoların mucidi olacaklar.

You tube yasağı devam edecek ancak insanlar bir şekilde siteye erişmenin yolunu keşfedecekler. Yasakları delenlerin sayısında büyük bir artış yaşanacak. 

Böylece fotograflarımı araklayarak montaj yapıp, hakkımda küfürlü video hazırlayan yobazların, aslında benim reklamımı yaptıklarını daha çok kişi anlayacak ve bu videoları yükleyenlerin süzme salak oldukları iyice belgelenecek.

Türkiye’de;
AKP'nin içerisinde miadını doldurmuş olanlar, bizzat Recep Tayyip Erdoğan tarafından Kemal Kılıçdaroğlu’nun kucağına fırlatılacak. Kılıçdaroğlu’da kurbanlarını kılıçtan geçirip, Kayseri pastırması gibi ince ince doğrayacak.

İktidar, devri-ampul dönemi henüz tamamlanmadığı için yerel seçimlerden ''o biçim'' zaferle çıkıp milletin anasını bellemeye devam edecek. Başbakan, Cumhurbaşkanlığı seçimlerinden sonra yaptığı gibi tekrar kürsüye çıkıp; bütün Türkiye'yi ''kucaklayacaklarını'' söyleyerek, başımıza düşen ''her saksı'' için ''hamdolsun teyet geçti'' diyecek.


İngilizler ve Araplar arasında öyle bir kıyasıya çarpışma yaşanacak ki, elimizde avucumuzda kalan birkaç noktayı da tarumar edebilmek ve kendi sınırlarını genişletebilmek için, mahallede top oynayan çocukların kale kurarken yaptıkları gibi adımlarını sayacaklar. Hatta bu yüzden, aralarındaki ''büyük ayaklıları'' seçip yollayacaklar memleketimize. Evimizde oturduğumuz sandalyenin bile sahibi olacaklar.

Ülker grubu, kağıt mendil ve tuvalet kağıdı sektörüne girip, ''bırak artık şu Amerikalının bezini kullanma'' diyerek, büyük Kardinal Fethullah Gülen efendi hazretlerinin gözyaşlarına ve akan burnuna çare arayacak. Cola Turka içmekten büyük keyif alan Amerikalılarda bundan sonra kıçlarını silmek için Ülker ürünleri kullanacak.

2008 yılında olan bitenler çok büyük ihtimalle yeni yılda da tekrarlanacağı için, biz de burada benzer konuları yazıyor olacağız.

Cem Akkılıç
28 Aralık 2008

2 yorum:

HASAN dedi ki...

CEM BEY MRB...TÜM YAZILARINIZI İÇTENLİKLE OKUYORUM...VE SİZE YAZDIKLARINIZDAN ÖTÜRÜ KATILIYORUM...TÜRKİYEDE SİZİN GİBİ AYDIN CESARETLİ ATASEVERLER OLDUGU MUDDETCE BU AKP HİÇ BİR ŞEKİLDE TÜRKİYEYİ BÖLEMİYECEKTİR...HER ANLAMDA SİZİ DESTEKLİYORUM...UMARIM BU AZMINIZ TUM UMMETCILEREDE BULASIR VE SIZIN GIBI SÜPER BIR INSAN OLMAYI BAŞARIRLAR... BAŞARILARINIZA, BAŞARI KATMANIZ DILEGIMLE HOSÇAKALIN...

Emre dedi ki...

Size harfi harfine katılıyorum cem bey.Bizim gibi düşünen insanlar olduğu sürece şeriat zor gelir bu vatana.

Beni hor görme kardeşim.!
Sen altınsın,ben tunç muyum.?
Aynı vardan var olmuşuz.!
Sen gümüşsün,ben saç mıyım.?
Ne varise sende,bende.;
Aynı varlık her bedende.!
Yarın mezara girende..
Sen toksun da ben aç mıyım.?

Kimi molla,kimi derviş..
ALLAH bize neler vermiş..!
Kimi arı çiçek dermiş..
Sen balsın da ben ceç miyim.?

Topraktandır cümle beden.!
Nefsini öldür,ölmeden..
Böyle emretmiş Yaradan..
Sen kalemsin,ben uç muyum.?

Tabiata Veysel aşık..
Topraktan olduk kardaşık.
Ayni yolcuyuz,yoldaşık..
Sen yolcusun ben bac mıyım.?
BE HEY DÜRZÜ

Ne ararsın ALLAH ile aramda..
Sen kimsin ki orucumu sorarsın .?
Hakikaten gözün yoksa haramda...
Başı açığa niye türban sorarsın.?
Rakı şarap içiyorsam sana ne..
Yoksa kimseye bir zararım içerim.
İkimizde gelsek kıldan köprüye..
Ben dürüstsem sarhoşkende geçerim.

Esir iken mümkün müdür ibadet..?
Yatıp kalkıp Atatürk'e dua et.
Senin gibi dürzülerin yüzünden..
Dinindende soğuyacak bu millet.

İşgaldeki hali sakın unutma..
Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.
Sen anandan gene çıkardın amma..
Baban kimdi bilemezdin Şeref-siz

Neyzen Tevfik

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı