Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Onurlu komutanıma


Dün hastaneye ziyaretinize geldim. Akşama doğru yoğun bakıma alınmıştınız, sizi göremedim. Başhekim ve eşinizle görüşme fırsatı bulabildim. Sağlığınızla ilgili bilgi aldım.

Sayın Genel Başkanımız ve Değerli Komutanımız, sizlere büyük geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum.

Ne sizin ne Sayın Hurşit Tolon paşamızın cezaevinde tutulmanızı içime sindiremiyorum, her türlü kirliliğin, hainliğin, işbirlikçiliğin, namussuzluğun, soygunun, talanın, din sömürüsünün odağı haline gelmiş olanlar kısacası Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu pırıl pırıl Türkiye Cumhuriyeti'nin düşmanları her alanda söz sahibiyken cezaevlerinde veya hastanelerde olmanızı içime sindiremiyorum. Ulusalcılığın ve Atatürkçülüğün suç sayılmasını içime sindiremiyorum.

Sayın Genel Başkanım;
Size, ailenize ve sizinle aynı düşünceleri paylaşan Büyük Türk ulusuna tekrar geçmiş olsun dileklerimi sunar acil şifalar dilerim.

Saygılarımla
ADD İZMİT ŞB.
BAŞKAN YARDIMCISI
Hasan Kotan 18 09 2008.

Dün bu mektubu bana sayın Kotan yollamıştı. Emekli Orgeneral ve Atatürkçü düşünce derneği başkanı sayın Şener Eruygur’un cezaevinde tansiyona dayalı geçirdiği kaza sonrasında hastaneye kaldırılmasının ardından paşamızı ziyarete giden Hasan Kotan beyin bu anlamlı mektubunu, Türkiye’nin geldiği noktayı net bir biçimde göstermesi bakımından burada yayınlama gereği hissettim. Kendisine bir defa daha teşekkürlerimi arz ediyorum.

Asma kilitci Burç
Geçen hafta Deniz feneri çetesi ile ilgili yazdığım yazılardan sonra e-posta yağmuruna tutuldum. Çoğunluğu her zaman olduğu gibi küfür, hakaret ve tehditlerden oluşuyordu. Bunların hiçbirinde gerçek isim yazılmamıştı. Ancak olumlu görüşlerin içerisinde sevgili Selçuk Aral'ın gönderdiği yorum oldukça enteresandı. Selçuk abi yolladığı yazıda; ''Deniz Feneriyle ilgili yazını okudum. Daha sonra bakalım wowturkey sitesi bu konuya neler diyecek diye gidip baktım. Ört-bas etme çabalarındalar. Site sahibi Burç Acar, başlığı, başına gelecekleri bildiğinden çoktan kilitlemiş, kimse laf edemiyor.'' diyordu.

Hazmedemiyorlar

Bu Amerikan kovboyu site sahibi ve birkaç denetçisi, her zaman olduğu gibi hiçbir karşı sesi hazmedemiyorlar. Gerçekleri yazan üyelerin mesajlarının altında ezileceklerini bildikleri için anında siliyorlar yazıları. Ellerinde asma kilitlerle dolaşan denetçi bozuntuları, iktidarda bulunan AKP hükümetinin en ufak bir eleştiriye uğramasını istemedikleri için anında kilit vuruyorlar başlıklara. 

Bunlar o derece yalaka ve yüzsüzler ki, ''bakın biz her konuda başlık açabiliyoruz'' demek için açtıkları bir başlığı, Selçuk ağbinin dediği gibi başlarına gelecekleri bildiklerinden kilitlemek zorunda kalıyorlar.


Bu arada sitenin sahibine bir çağrı yapmak istiyorum;

Burç Acar, ara sıra online olduğun sitende Türk ordusunu ve askerliği karalamayı bırak ve geri dön Türkiye’ye. Halkımızın kutsal saydığı bu vatani görevi soğutmaya çalışmanı çok komik buluyorum. Askerlik görevini yerine getirmeye karar ver, söz veriyorum bir daha wowturkey nokta com hakkında tek bir yazı yazmayacağım. Hatta otobüs biletini alıp, seni kışlaya uğurlayanların arasında alkış tutup, cebine de bolca harçlık koyacağım.

Cem Akkılıç
19 Eylül 2008


Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı