Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Durka Durka cihad mı hortladı?


Biz durmadan yazıp çiziyoruzya, e-posta yollayıp sormuş benim takunya libidocusu gericim, cihad mı hortladı diye...

Bugün memlekette gelinen noktada

Elimizde ne kaldı acaba geriye?

Dilim dilim satılan memleketten.

Haydi onu da geçtik, Anayasa mahkemesi kararıyla laiklik karşıtı eylemlerin odağı haline geldiği tespit edilen partinin başındaki reisin, hakkında toplam 61 iddia var.

Ya, ''affet beni Gül'üm'' diyen Kadayıfçı hazretleri? Hani şu buharlaşan trilyonlar vardı ya.

Neyse, geçelim istersen bunları da.

Hortumculuk, eşe dosta peşkeş, zamlar, günden güne artan şehit sayıları…

Tamam sustuk.

Ya peki;

Almanya’da müminlerden toplanan paralar lüp lüp edilmiş, sonra neymiş…

Geçiniz efendim…

Geçtik geçmesine ama birden Deniz Feneri aklıma geliverince;

Yıllarca denizcilik yaptım da; rahmetli babacığım bir gemicik alamamıştı bana.

Şimdi anlıyor musun geri kafa!

Durka durka cihad mı hortladı diye halen soruyorsunya.

Vah zavallı seni…


Cem Akkılıç
11 Eylül 2008



    cemakkilic.net

Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı