Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Los Angeles'ı da alacağız...

SİLİVRİ NOTLARI

Hayatımda 2 defa oy kullandım.. İkisini de Ekrem İmamoğlu'na verdim, o kazandı... Her iki oy'u da Silivri'de tutukluyken verdim...

*

Hücremin mazgalı açıldı öğlen yemeği için... Ha bire boş tabak, tencere istiyor gardiyan... Ha bire dolduruyor...

Yahu n'oluyor? dediğimde resmen sevinçten bağırarak "Patron çıldırdı, Los Angeles'ı da alacağız, Los Angeles'ı..." diye diye gitti...


Patron İstanbul halkıydı... AKP'ye tekmeyi vurmuştuk 810 bin farkla...

Gardiyan'ın mutluluğu bu yüzdendi... O da bizdendi...

Benim için az moral değildi... 2015 Haziran seçimleriyle birlikte AKP, hayatının en büyük tokatını yemişti...

Fatih'in fetih yoluyla aldığı İstanbul'u peşkeş çeken Osmanlı yüzünden Atatürk İngilizlerden geri almış, Atatürk'e sırtını dönen karşıdevrimcilere kaptırdığımız şehri bir kez daha geri almıştık...

Ekrem İmamoğlu'nun zaferi İstanbul'un kurtuluşu oldu bir bakıma... 

Benim de Silivri'de en keyifli günümdü...

Cem Akkılıç
25 Ekim 2021


Cem Akkılıç


Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı