Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Şansınıza hangisi denk düşerse...

Adli tatil bitti...

Yeniden başlıyoruz...

Vira bismillah...

*

Hâkim bey coğrafi teminatınız yok... Siz de haklısınız, doğru karar vermeniz zor...

Bütün ülke benim çalışma alanım, nasıl yokmuş teminatım?!..

Kürsü teminatınız yok hâkim bey... Sizin yerinize başka hâkim atansa, dosyaya hâkim olamayacak...

*

Google'a istinabe yazısıyla irtibata geçip, suçsuz olduğumu kanıtlayabilirsiniz hâkim bey... Lehime olacak delillerin toplanmasını istemek yasal hakkım...

Biz anlamayız Gogıl mogıl nedir, sarı çizmeli Mehmet ağa...

*

IP tespiti talep ediyorum hâkim bey...

Aypi nedir oğlum? diye soruyor kâtibe...

*

Suç tarihini öğrenebilir miyim hâkim bey?!..

2019, 2019...

Ben o tarihte Silivri'de tutukluydum, internet yok benim hücrede...

*

Şu uğraştığımız işlere bakın hâkim bey, dandik iddianame yüzünden hepimizin zamanına yazık, millet aç, aç!..

AKP'ye hakaret ediyor hâkim bey!..

Avukat saçmalıyor hâkim bey, TCK'de AKP'ye hakaret diye bir suç maddesi yok!..

Bunun üzerine:

İstinaf mahkemesi heyeti, mübaşir dahil bir kahkaha krizine tutuluyorlar... Savcı kahkaha atarken, avukat salonu terk ediyor, Beraat...

Abarttığımı sanıyorsanız, namerdim... Gidin izleyin duruşmaları... 

*

İşini hakkıyla yapan, namuslu, cesur, korkusuz yargıçlarımız, savcılarımız da var... Hepsini ülkemiz adına tenzih ediyorum... 

Misal; 

Hâkime hanım konu cumhurbaşkanı olunca, hâkimlerimiz beraat vermeye çekiniyorlar...

Ya öyle mi, yaz kızım; sanığın beraatine...

*

İddia edilen suçun tarihinde Kamboçya'da yaşıyordum, habire Atatürk'e küfürler savuran bu AKtrol hanımefendiye cinsel tacizde bulunmuş olmam hayatın doğal akışına aykırı, Giresun ile Kamboçya arasında 11 bin kilometre var hâkim bey!..

Kızım emin misin, sana cinsel taciz yaptı mı?.. 

Irım kırım...  

Sanığın beraatine...

*

Dedim ya; vira bismillah Adli tatil bitti... Çürük yumurtalarla, sağlamlar aynı sepette...

Şansınıza hangisi denk düşerse...

CEM AKKILIÇ
1 Eylül 2021




Tayyip'e karşı kazandığım zaferlere buradan bakın.

Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı