Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Hâkime hanım Ceyhan Temizkan...

Kırıkkale 6.Asliye Ceza Mahkemesi'nin yargıcı Ceyhan Temizkan AKP genel başkanı Recep Tayyip Erdoğan isimli şahıs nedeniyle beni yargıladı ve suçsuz olduğum için şaaaaaaak diye BERAAT verdi...

Duruşma savcısı dosyayı istinafa taşıdı...

Face'de aradım, yorumlara baktım, evet o...

Yani soyadı gibi temiz, tertemiz bir vatan evladı Ceyhan hanım... Ve de Türkçü... Cesur... İşini doğru yapan bir yargıç... Artık mumla aradığımız bir yargı mensubu... 

Bir ülkede adalet yoksa, o ülke belini doğrultamaz... Bugün AKP genel başkanına hakaret davalarında sanık haklı bile olsa beraat veremeyen hâkimler var... Suçsuz sanığa haklı olarak beraat verenlerin önce sürgün edilip, sonra meslekten kovulduklarını, avukatlık yapmalarının bile engellendiğini biliyoruz... Balıkesir'de gördük bunun örneğini... Ne şiş yansın ne kebap diyenler de var mesela... Davayı uzatıp, vicdanının sesine kulak vererek ceza vermeyen yargıçlar var... Ceza verse vicdanı rahatsız olacak, vermese eyvah eyvah... 

Sadece bana beraat verdiği için değil, ülkemin adil ve cesur yargıçlara ihtiyacı olduğu için Kırıkkale 6. Asliye Ceza Mahkemesi'nin sayın hâkime hanımı Ceyhan Temizkan'a teşekkür ediyorum...

CEM AKKILIÇ
Denizci eskisi, blog yazarı, bostan korkuluğu
15 Ağustos 2021


Kırıkkale 6.Asliye Ceza Mahkemesi'nin yargıcı Ceyhan Temizkan tarafından verilen karar







Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı