Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Cem Akkılıç'ı susturmak için...

Kumpasa bakınız...

Tarih 2018...

Kamboçya'da Türk Konsolosu Ayda Ünlü isimli şahıs Khmer polisine rüşveti bastırıyor...

Kamboçaya'nın Antalya'sı Sihanoukville kentinde yaşıyorum o dönem... Pasaportumun vizesini uzatmak için acentaya veriyorum... Acenta pasaportu başkent Phonem Phen'e yolluyor vize için... Rüşvet yiyen polis; pasaportumu bloke ediyor... Gerçi pasaportsuz yaşardım ama ben Türkiye'ye dönmeye karar veriyorum...

Asıl kumpas şimdi başlıyor...

Türk yetkililer pasaportuma el koyuyor ve normalde zımba ile delikleyip bana iade etmeleri gerekirken, eski pasaportlarım dahil hepsini alıyorlar... Bu arada başkent ZAMAN Üniversitesi'nin FETÖ'cü hainlerinin pasaportlarına el koyan yok...

Türkiye'de uçaktan indiğimde polis Tayyip Erdoğan isimli şahsa hakaret ettiğim iddiasıyla beni gözaltına alıyor... 33 ay Silivri'de tutuyorlar... Geçelim...

Asıl konuya geleyim!..

Şimdi sıkı durun...

Yeni "kimlik" için nüfus müdürlüğü başvurumu reddediyor...

"Kendini kanıtla, nereden bilelim senin Cem Akkılıç olduğunu?!.." diyerek kapıyı gösteriyorlar...

Yahu, Silivri'de ayak parmaklarım hariç, avucuma kadar iz alan devlet, kimlik istediğimde bana kendini kanıtla diyor...

Peki; kimlik alamazsam ne olur?..

Postaneden vatandaş UYAP şifresi alamadığım için onlarca duruşmayı kaçırırım... Ceza verilirse, 7 günlük temyiz süresi dolar ve infaza düşer... Her dosya 2 yıl olsa, varın siz hesap edin...

Bu arada; 2018'in 14 Kasım'ında girdim 2021'in 13 Temmuz'unda tahliye oldum...  Bakırköy 4. Asliye Ceza Mahkemesi'nin hâkimi 2019 yılında İnstagram'a girip, Tayyip Erdoğan isimli şahsa hakaret ettiğim iddiasıyla dava açıldığını söyledi... Yani hücremde internete girmişim... Ne marifetler varmış bende... Orada öğrendim...

Bu topraklar bu derece adaletsizliği yaşamamıştı...

Kahrolsun bunların hukuku, adaleti...

Cem Akkılıç
Denizci eskisi, blog yazarı, bostan korkuluğu
6 Ağustos 2021



Silivri sonrası özgürlük...



Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı