Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Aziz Sancar gururumuzdur, ancak…

Ancak diyorum çünkü Aziz Sancar‘ın konuşmasını dinledim… Bildiğin Amerikalı olmuş kendisi… Ne diksiyon kalmış ne de şive… Sanki bir Amerikalı yarım yamalak Türkçe konuşuyor…

Peki; bu Aziz beyin suçu mu? Hayır…

Aziz Sancar Türkiye’de kalsaydı ne yapabilirdi?..

Bu soruma herkesin vereceği cevap aşağı yukarı aynıdır… Hiç bir şey yapamazdı…

Çünkü Sancar, laik eğitim sisteminin uygulandığı bir ülkede başarılı oldu…

Eğer Türkiye’de kalsaydı, din merkezli ucube bir eğitim alacak ve NOBELİ rüyasında bile göremeyecekti…

Zaten kendisi çıkıp; medya aracılığı ile, “ben Türk’üm” demiş…

Sizce neden böyle bir açıklama yapmak zorunda kaldı?!..

Aziz Sancar gururumuzdur… Türklere hakaret ederek NOBEL kazanmış Orhan Pamuk’un aksine, vatansever bir bilim adamıdır…

Bunların hepsine tamam!..

Ancak keşke Türkiye laik kalabilseydi ve Sancar gibi dehaları kaptırmasaydık eloğluna…

Cem Akkılıç
9 Ekim 2015

Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı