Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Non bis in idem...

Sayın savcım; işlediğim iddia edilen suçun tarihini öğrenebilir miyim?!..

2017 yılı...

*

Yasa şöyle diyor:

Ortada bir suç varsa, somut deliller ile birlikte derhal kovuşturma başlatılmalıdır!..

Aksi durumda, savcı görevini ihmal etmiş demektir...

Sayın savcım; 2024 yılındayız, bunca yıl beklenilmesi yasalara uygun mudur?..

"Uygundur, uygundur..."

*

Sayın savcım; iddia ettiğiniz eylemden dolayı 2018 yılında başka bir mahkemede yargılandım... Sizin de hak vereceğiniz üzere, bir koyunun bir postu olur!..  Dolayısıyla şu an karşınızda bulunuyor olmam, alenen yasalara aykırılık teşkil etmektedir...

*

"Non bis in idem" deniliyor hukuk dilinde... Yani aynı eylemden, iki defa yargılama yapılamaz ilkesi!..

Tamamen evrensel bir ilke...

*

Sayın savcım; lehime olan delillerin, yani aynı eylemden yargılanıyor oluşumun tarafınızdan incellenmesi ve hakkımda takipsizlik verilmesi gerekmektedir...

"Onunla mı uğraşacağım!.."

Çok hukukî skandal duydum yaşadım ama böylesini hakikaten ilk defa yaşıyorum...

*

Hiç unutmam; Silivri zindanında tutuklu olduğum dönemde yazmış olduğum dilekçenin konu kısmına non bis in idem yazmıştım... Gardiyan koşa koşa geri dönüp; bu ne, yabancı dilde dilekçe yasak demişti...

O derece yani...

*

Son zamanlarda baskılar arttı... Gazetecilerin tutuklanması, susturulması boş yere değil...

Benim bu furyadan nasiplenmemem mümkün değil...

Yerel seçim kapıda çünkü...

AKP adaleti bu...

Karşı devrimini gerçekleştirmek için, hukuku "sopa olarak" kullanmaya devam ediyor...

*

Bir savaşta düşmanlar ele geçirdikleri ülkede, düşman hukuku uygularlar...

Biz, bize yapılana "hukuki taciz" diyoruz...

Suç bulmasa, suç üretiyor...

Bezdirip, burun sürtmek için tekerrür yargılamalar yapıyor...

Kim takar, "Non bis in idem" ilkesini...

CEM AKKILIÇ

9 Ocak 2024

Müftü'nün başına neler geldi. Merak ediyorsanız burada

Cem Akkılıç 


1 yorum:

Fatma dedi ki...

Ve yine bir Cem Akkılıç klasiği olmuş.Yıllardır takip ediyorum yazılarını abi.İnatla direniyorsun akepe faşizmine.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı