Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Din işleri...

Namaza başladım...

Günde beş defa...

Döndüm ben usta...

*

Düşman ile burun burunaydılar, çok değil düşman ile aralarında beş metre ya vardı ya yoktu... Ölüm çukurlarından zıpkın gibi fırlayıp düşmanın üzerine attılar kendilerini... Bir dakika içinde öleceklerini bile bile, mermisiz tüfeklerinin ucuna taktıkları kasaturalar ile saldırıya geçtiler...

Süngü savaşında "emir" açıktı...

Ben size taarruzu emretmiyorum, ölmeyi emrediyorum!”

Allah Allah sesleriyle, en samimi hâlleriyle ölüme koştular...

*

Oruç falan da tutuyorum...

Bizim cemaat sağolsun, nasıl rütbe atladığımı ben bile fark edemiyorum...

Ohhh yeme de yanında yat hacı...

*

Yunan çekiliyordu...

Neyi bekliyoruz, kovalayıp yok edelim düşmanı dediler, bundan iyi fırsat mı olur?!..

Manzaraya bakıldığında, hakikaten bundan iyi fırsat olamazdı...

Kurmay zekâ devreye girdi...

Kovalama olmayacak dedi başkomutan...

Sonradan anlaşıldı ki, Yunan kaçarken arkasındaki tüm araziyi mayınlamış!..

İşte o kurmay zekâ, Türk ordusunu ölümden kurtardı...

*

Din işine girdim, önüm açıldı...

Cenneti de düşünmek lazım değil mi?..

Bak diğerlerinin hâline...

Ya kumpaslandılar ya da ıskartaya ayrıldılar...

Benim omuzlarım, yıldız doldu...

*

Askeri liseler kapatıldı...

GATA kapatıldı...

MİLGEM yok edildi...

Harp okulları kapatıldı...

Astsubay hazırlama okulları kapatıldı...

Askerî hemşirelik yüksek okulu kapatıldı...

Askerî sağlık astsubay meslek yüksek okulu kapatıldı...

Jandarma astsubay meslek yüksek okulu kapatıldı...

Dünya'nın ilk bandosu, bando astsubay meslek yüksek okulu'nu bile kapattılar...

Liyakâti ara da bul...

Mustafa Kemal Atatürk'ün eseri, Türk Ordusu'ndan geriye hiç bir şey bırakmadılar...

*

Son yirmi günde, yirmi bir evladını şehit verdi Türkiye...

Takke düştü, kel göründü...

Dualar edin, bu ordu ile bir savaşa girmesin bu ülke!..


CEM AKKILIÇ

15 Ocak 2024

Cem Akkılıç 
 




Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı