Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Siyasi sembol...

Müdür çağırdı...

Çıktım karşısına...

O saçlar ne öyle dedi...

Türk olduğum için dedim...

Biz Türk değil miyiz diye sorup, bön bön baktı suratıma...

* * *

Diğer mahkûmların kitaplarıyla birlikte otuz iki kitap yuttum Silivri'de...

On beş günde bir kitap veriyorlar... İlk iki ay vermediler...

Psikolog ''yavaş okumamı'' tavsiye etti...

Çözümü: Yavaş oku!..

* * *

1932 doğumlu ranza arkadaşım Adnan Menderes'i canlı görmüş, adam canlı cenaze...

* * *

Arkadaşlar ''tahliye'' olduğumu müjdelediler...

Hadi oradan, inanmam karşılığını verdim...

Ardından alkış tufanı, İzmir Marşı'yla çıktım cehennemden...

* * *

İçtenlikle yazıyorum, hakikaten içtenlikle gülen ikinci müdür çağırdı bu defa...

Bak yaşın geldi, buralar sana göre değil ikazında bulundu gülümseyerek...

Vedalaştık...

* * *

Başka koğuşlardan tahliyecilere TC'lerini, ana baba adlarını soran müdür bana sormadı...

Bir mahkûm merak etti...

E tanınıyoruz kardeşim...

* * *

Atatürklü ve Türk bayraklı tişörtlerimi ''siyasi sembol'' gerekçesiyle cezaevi'ne girerken vermemişlerdi...

Mevzuyu biraz başa sarayım...

Hükümetimiz pasaportumu bloke ettirmek için Khmer polisine rüşvet vermiş, Kamboçya Göçmenlik Tutukevi'nde iki buçuk ay boyunca kaldığım her gün onurla taşıdığım Türk bayraklı tişörtüme kimse karışmamıştı...

Elin gâvuru Türk bayrağına karışmıyor, bizim yerlici-milliciler yasaklıyor!..

Silivri Yunan hapishanesi de, benim mi haberim yok?!

* * *

İnanmayacaksınız ama tahliye olurken içleri Atatürk tişörtlerimle dolu valizlerimi vermediler...

Hadi girerken vermiyorsun, çıkarken versene...

* * *

Saat gecenin 10'unda saldılar...

Memura derdimi izah ettim, verin şu benim ''Siyasi sembollerimi'' dedim...

İki gün sonra ara emanet eşya memurunu, gel Silivri'ye al o sembollerini dedi...

Ara ara düşüremezsiniz Silivri'yi...

* * *

Cehenneme girdik Atatürk, bayrak yasak...

Lütfettiler; çıkarken donumu kurtardım...


CEM AKKILIÇ

1 Ocak 2023


Daha önce 1 gün bile yatarı olmayan cumhurbaşkanı'na hakaret suçu iddiasıyla 33 ay esir edilmiştim, bu defa 9 ay tuttular... Toplam 51'inci BERAAT'imi alarak dünya rekoru kırdım...

Ve çıktıktan sonra; arkadaşımın yolladığı paraların Silivri yönetimi tarafından bana verilmediğini öğrendim...

Doğru savcılığa suç duyurusunda bulundum... İki aydan fazla zaman oldu; henüz gelişme yok...

FOTO: 2018 yılının Kasım'ı... Kamboçya Göçmenlik Tutukevi'nden bir hatıra... Amerikalı, İngiliz, Fransız, Alman, İsveçli, Rus, Çinli... Her milletten adam vardı...

Cem Akkılıç 


Silivri'de Türk bayraklı ve Atatürklü tişörtlerimi gasp etmekle yetinmediler, arkadaşımın yolladığı paraların da üstüne yattılar... Kırklareli ve Edirne Cumhuriyet Başsavcılığı'na şikayetlerde bulundum... Sonuç: SIFIR

İktidar seçimi kazanırsa neler olacağını yazdım... Buradan okuyabilirsiniz.

Üzerime atılan ''cinsel taciz'' suçlamasının sonucu belli oldu. Öğrenmek isteyenler lütfen buradan baksınlar...
 
6 Avukatla taarruz etti, yine ben kazandım. Hepsini burada anlattım...

ONUR MADALYASI

16 Kasım 2018 tarihinden, 12 Temmuz 2021 tarihine kadar tutuklu kalışımın BELGESİ...

Ceza vermeyeceklerini bildikleri için "tutuklu" adı altında esir ettiler!.. 61 BERAAT almış olmam "tesadüf" olabilir mi?!..

1 saniye yatarı olmayan bir suçtan, 33 ay bir hücrede ESARET...

Kanunlara göre; tutukluluk bir CEZA olamazmış...

Bir de çıkıp; adaleti evrenselleştirdik diye caka satıyorlar... Kendi söylemlerine kendileri inanmıyor!..

Korkmayın bunlardan!..

CEM AKKILIÇ 
#cemtahliye
#cemberaat







Şu teröristbaşı Adnan Oktar'a bakınız... Teröristbaşı Fethullah Gülen'i nasıl da yıkayıp, yağlıyor... Pes dedirten görüntüler...



 

5 yorum:

Şeniz dedi ki...

Açıkca tarihe not düşüyorsunuz..Çok iyi. iyi olan yazınız, başınıza gelenler ibretlik tabi.akp ülkeyi çamura soktu işte.Olacağı buydu.

Adsız dedi ki...

Sayın Cem Akkılıç bizlere moral aşılıyorsunuz.Umarız bu yıl akp gitmiş olur. yoksa felaketlere yenileri eklenecek.

Adsız dedi ki...

Yerli ve milli olduklarını iddia edenlere bakın hele.

Adsız dedi ki...

Muhalefetin de aynı yolun yolcusu olduğundan kuşkum yok.Muhalefet olsa olsa ehven_i şerdir ama Atamızın deyişiyle "EHVEN_İ ŞER ŞERLERİN EN KÖTÜSÜDÜR"..!

Adsız dedi ki...

keske bu hukuksuzlukların hesabı bir gün sorulsa.Ama nerede???

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı