Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Şeytan işi...

On beş yıldır politika yazıyorum...

Aslında politikadan zerre anlamıyorum...

Şeytan'ın işine kim akıl sır erdirmiş ki?!..

*

Ben bu yazı işlerine doksanların ortasında başladım...

Mütevaziliği bir tarafa bırakırsak, "Led Zeppelin" satış rekorları kırmış, "The Doors" onu takip etmiş, "Yes" yaşlı rocker

dinozorların kütüphanelerinde baş köşeye yerleşmişti...

Güzel yıllardı...

*

Ne olduysa 2002'den sonra oldu...

Bu iktidar müziğimizi çaldı...

Aşklarımızı, sevişmelerimizi, kahkahalarımızı, buluşmalarımızı, muhabbetimizi, kardeşliğimizi...

Güzel olan ne varsa, yaşama dair her şeyi...

Arsızca...

Küstahça...

Kumpaslarla...

İftiralarla...

Milyonların "hırsız" diye haykırması durup dururken değil yani...

*

Basketbolu seven futbolcunun, mecburen futbol oynaması gibi bir şey benim politika yazıyor olmam...

Herşey elimizin altından giderken, politika yazıp vakvakları ürkütmekte hoşuma gitmiyor değil...

Bu bir vatandaşlık görevi, Atatürk'e namus borcu...

Kaliteli yaşam talebi...

Dilimiz döndüğünce...

*

Politikadan anlamıyorum...

CHP'yi mesela...

Cami-kuran kursu açma yarışına girdi AKP ile...

Her mahallede en az iki kuran kursu'nun, bir cami'nin olduğu memlekette, ana muhalefet partisi karşı devrimcilerle sidik yarıştırırken ne haltlar döndüğünü tam olarak bilmeyen bizler, kime güveneceğiz!..

Fabrika açsana meret...

Üretime mi karşısın?!..

İki tane kütüphane kursan mesela?..

Kitaplardan mı korkuyorsun?!..

*

Aşklarımızı, sevişmelerimizi, kahkahalarımızı, buluşmalarımızı, muhabbetimizi, kardeşliğimizi... Müziğimizi... Yaşama sevincimizi kim, hangi siyasi parti geri verecek bizlere?..

Ekmek arası kuru soğan yiyerek, şükredeceksek şayet hallerimize; sana ne gerek var ki CHP?!..

AKP yapıyor en kralını zaten...


CEM AKKILIÇ

8 Ocak 2022


Hangi CHP'li belediye başkanı bana dava açtı?!..

Mahkemenin sonucu ne oldu... Merak eden okuyucular buradan bakabilir...

AKP KUMPAS PARTİSİDİR...

Mahkeme kararları'yla belgeliyorum... Buradan bakabilirsiniz...







Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı