Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Müdür...

Eski aşkları FETÖ ile dandikten kavgaya tutuştuklarında şöyle yazmıştım:

Göreceksiniz; FETÖ'den öğrendikleri kumpas metodlarını daha da geliştirip, vatanseverlere uygulayacak AKP... O yazım bu blogta duruyor...

33 ay Silivri'de AKP genel müdürüne

hakaret ettiğim iddiasıyla tutsak ettiler... Hadi bunu anlarım, yıllardır Müdür'ü eleştiren blog yazıları yazıyorum... Hiç değilse kurdukları kumpaslara biraz özenseler keşke...

Müdür'ün eski kankası FETÖ kumpas kurarken elini cebine atar, biraz masrafa girer, üç kuruşluk bile olsa sahte CD düzenler, o şekilde iftiralar atardı vatanseverlere...

Müdür'ün döneminde CD masrafı bile yapmıyor kumpas çetesi... Akrep var sanki ceplerinde mübareklerin...

Tek sayfalık arkalı önlü iddianame yetiyor...

*

14 Kasım 2018 tarihinde bunlar beni esir almışlardı, 14 Temmuz 2021 tarihinde bıraktılar...

Bir defasında hücremden SEGBİS'e çağırdılar...

Bakırköy 4. Asliye Ceza Mahkemesi'nin hâkimi 2019 yılında Müdür'e internet üzerinden hakaret ettiğim gerekçesiyle dava açıldığını söyleyip, savunmamı yapmamı istedi...

Kısaca diyor ki; "Hücrenden internete bağlandın, Müdür'e..."

*

Bir başka kumpas şöyle gelişti:

Yine tek sayfalık, arkalı önlü bir kumpas modeli... Tuvalet kağıdı bile olmaz bundan...

Feysbuk'ta tespit edilemeyen tarihte: Müdür'e küfürler...

Tespit edilemeyen tarihte, tespit edilemeyen tarihte, tespit edilemeyen tarihte...

Tam 21 adet...

Facebook'ta "nokta" paylaşsanız "tarih yazar", her ne hikmetse savcı "tespit edilemeyen tarihte" diyor...

Tarihi tespit edememiş, hakaretleri tespit etmiş, şapka çıkartmak lazım bu yeteneğe...

Yahu hiç değilse uyduruk bir tarih atsaydı, ona bile üşenilir mi?!..

Daha fecisi...

Atatürk'e hakaret var iddanamede, sanki o hakareti ben yazmışım gibi...

AKP ağzıyla yazılmış, trollük kokan hakaret...

Kumpas mı kuruyorsun, dalga mı geçiyorsun?..

Peki; Atatürk'e hakaret varsa şayet, neden sadece Müdür'e hakaretten iddianame düzenliyor?..

Suçu görüp, dava açmamak suç değil mi?..

*

Müdür'ün dönemi böyle maalesef...

Millet boşuna dört gözle seçimi beklemiyor!..


CEM AKKILIÇ
20 Eylül 2021


 
Cem Akkılıç


 

Kumpas'ın böylesi daha önce görülmedi, en azından ben görmedim... Atamıza hakaret etmiş, benim yaptığımı iddia ediyor... İyi de tarihi nasıl tespit edemedi?!.. 




Nasıl tutuklandım?!.. Merak edenler buradan okuyabilir...


Nutuk başlıklı yazıma buradan ulaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı