Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Cumhuriyet kadınları...


Hayatımda bir defa olsun yüzümü görmemiş olan cumhuriyet kadınları ayaklandılar... 

Önce iyilik meleği Kader devreye girip "kampanya başlatalım" dedi...

Sakın bulaşma, kerizi bol ülkenin krizi bitmiyor, dolandırıcı zannedip atarlar seni kodese dedim...

*

"Sanırım Kamboçya da tutuklusunuz. Gerçi tutuklu olsanız yazamazsınız da tutuklu gibi bir durumunuz var. 
Sebeplerini tam bilmiyorum ama tahmin etmek zor değil.
Muhalifsiniz.

Bir hesap numarası verin Cem Akkılıç herkes gücü yettiğince bir miktar yatırsın. Az ya da çok gücü yettiğince işte... Ülkenin içindeki durumu bu kadar cesaretle haykıran birini orada göz göre bırakmak doğru değil" diye mesaj yazdı Latife hanım...

Teşekkür edip, reddettim... Malum Atatürk düşmanları ismimi afişe edip, milleti dolandırdığımı yazıp manşet yapacaklardı...

*

"Merhaba...Sizi şahsen tanımıyorum ama yeni bir takipçinizim. Size yardımcı olmak isterim. Bağış kampanyası açılmasını istememişsiniz... Şu anda maddi durumum çok iyi değil, 11 aydır çalışmıyordum. Bir hafta önce yeni işe girdim. Bir kaç ay kendimi toplamam gerekecek. Ne kadar bilet ücreti?.. Arkadaşlarımla da konuşarak temin etmeye çalışacağım..." diye yazdı taaaa İngilterelerden Şebnem hanım... 

*

Hazal iki aydır çırpınıyor, Özlem ne yapabiliriz diye soruyor, Yağmur tasalanıyor... 

*

Ömrü hayatımda bir defa bile yüz kızartıcı suça bulaşmadım... Okuduğunuz bu blog sitesi yüzünden on yıldır hakkımda atılmadık iftira, açılmadık dava bırakmadılar... Tası tarağı toplayıp Kamboçya'ya yerleştim... FETÖCÜ haşeratların pasaportlarına dokunmayan kainat diktatörümüz, benim pasaportu hiç edince düştük göçmenlik hapishanesine... 

*

Ülkemizi sattılar, insanları bir okka ekmeye muhtaç ettiler, mertleri namertlere kırdırdılar ama yiğit cumhuriyet kadınlarını bozamadılar, bozamayacaklar... 

Cem Akkılıç
14 Eylül 2018











Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı