Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Atatürk kalkıp gelseydi…

Bir mucize olsaydı ve Atatürk kalkıp gelseydi…
Bak çocuk derdi; Safiye İnci’nin başını şefkatle okşayarak…
Bak çocuk, bu topraklarda senin özgür yaşayabilmen için; benim, silah arkadaşlarımın ve hayatını kaybeden Mehmetçiklerimizin döktüğü kan, alın teri ve kahramanlıklar var…
Bilmezsin, çünkü benden sonra öğretmemişler gençliğe… Sahip çıkmamışlar emanetime…
*
Dinle çocuk… 
Kadınlar Avrupa’nın bir çok ülkesinde oy kullanma hakkına sahip değilken, ben Türk kadınlarına bu hakkı verdim…
Kadınlar gelişmiş ülkelerde araba kullanamıyorlarken, ben dünyanın ilk kadın savaş pilotunu yetiştirdim…
Kadınlar Kadıların bir lafıyla hor görülüp, cezalandırılırken, ben Türk kadınlarının savcı, hâkim, avukat olmalarını sağladım…
Kadınlar bir erkeğin dört karısından biri olurken, babadan kalan mirastan eşit pay alamazken, erkeğin iki metre arkasından yürütülürken, okutulmazken, insan yerine koyulmazken, nüfus sayımlarında sayılmazken…
Bak çocuk; ben bu saydıklarımın hepsini ters-yüz ettim…
*
Anıt Kabir‘de Atatürk‘e hakaret eden Safiye İnci, karşısında büyük önderi görseydi… Ne yapardı, hiç birimiz bilemeyiz…
Yıllardan beri, ta İsmet İnönü döneminden bu günlere kadar, parça parça edilen sözde “milli eğitim” sistemimizin meydana getirdiği milyonlarca Safiye İncilere kızmayın!..
*
Sahiden; bir mucize olup, Atatürk kalkıp gelseydi…
Hiç kuşkunuz olmasın, kendisine huzurunda hakaret eden Safiye İnci’yi derhal serbest bıraktırıp, Safiye İnci gibilerin beynini yıkayan alçak hainleri o dakika ipe gönderirdi…
*
Keşke, keşke Atatürk hiç gitmeseydi…
Ve keşke “Safiyeleri” kaybetmeseydik…
Keşke…
CEM AKKILIÇ
25 Temmuz 2018

Hiç yorum yok:

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı