Cem Akkılıç

Biz cumhuriyeti sokakta bulmadık ki; "buyurun gelin yıkın diyelim!.. " Cem Akkılıç Ne mutlu Türk'üm diyene!

Avukat Ceyhun Gökdoğan günah çıkartıyor...

Adnan Oktar'ın iftira çetesinin başındaki avukat Ceyhun Gökdoğan "ben ne yaptıysam mesleğim gereği yaptım, dört yıldır Adnan Oktar'ın avukatı değilim... Ben Atatürk milliyetçisiyim" dedi iyi mi?!..

*

Avukatların meslek icabı yalan söylemelerini normal karşılıyorum...

*

Bir gün Antalya'da avukatımın bürosunda on iki yaşındaki oğlu
ile sohbet ederken sormuştum... Baban iyi bir avukat... Sen de onun kadar zeki ve derslerinde başarılısın... Herhalde sen de baban gibi avukat olacaksın değil mi?..

Çocuğun cevabı net ve kesindi...

"Ben yalan konuşmayı sevmiyorum... Doktorluğu düşünüyorum..."

*

Düşünün; o kadar çok yalan konuşmak zorunda kalıyorsunuz ki, bir süre sonra doğrular size yalan gelmeye başlıyor...

Peki; buraya kadar tamam da, insanlara iftira atmak neyin nesi?.. 

Memlekette hukukun ne hale getirildiğini, güçlülere güç katıp muhalefet edenleri yok etmek için alet edildiğini bilmeyen kaldı mı?..

*

Binlerce kişiye davalar açıp, iftiralar savuran Masonik bir şebekenin avukatı; ben mesleğimi yaptım diyerek günah çıkartmaya çalışıyor... Sormak lazım bu zatı muhtereme; birader sen bu yaptıklarını bir hukuk devletinde yapabilir miydin?..

Belki duruşmalarda yalan söylerdin hatta kimi hâkimleri kandırabilirdin ama kurguladığınız sahte fotokopi delillerle insanlara iftira atmaya cüret edebilir miydin?!.. Parası olanın borusunun ötmediği, hukukun herkese eşit yaklaştığı ülkelerde iftira atarak insanları işinden gücünden edebilir miydin?..

Yazılmamış hakaret yazılarını yazılmış gibi gösterip, insanları Adliye koridorlarına hapis edebilir miydin?..

Adnan Oktar ve iftira çetesinin baş yönetmeni avukat Ceyhun Gökdoğan öküz öldü ortaklık bitti tadında günah çıkartmaya çalışıyor... 

Belki bir gün hayal bile olsa, Türkiye'ye adaletin, hukukun geri gelebileceğini düşünüp, vereceği hesaplardan mı korkuyor yoksa?..

Cem Akkılıç
6 Ekim 2017







Sıkışınca Atatürkçü kesilen iftira makinesi bay avukat Ceyhun Gökdoğan'ın profili...

Yoruma gerek var mı?!..









2 yorum:

Adsız dedi ki...

Dediği doğru olabilir Ceyhun Gökdoğan'ın çünkü uzun zamandır Adnan Oktar ile görünmüyor. Tabi sonuçta hangi odaklara hizmet ettiği belli.Dün Adnan efendisine yaranırken,bugün başka cemaatlere geçmiştir.

Adnan Oktar mason dedi ki...

Herif zaten AKPli.Bunlardan her türlü kumpas beklenir.

Top Ad unit 728 × 90

Mehmetcik Vakfı