Herşeyden vazgeçilir Senden Asla !










Herkes bir gün unutulacak…
O hariç!



ATATÜRK MARŞI ve Cem Akkılıç

Cem Akkılıç kimdir? from Cem Akkılıç on Vimeo.



SON MECLİS KONUŞMASI

Atatürk'ün son meclis konuşması


Müslüman Müslüman'a hakaret eder mi sizce? Normalde etmez!..
Ama bakın nasıl ediyorlar… Hayret uyandıran söyleşinin notları için; TIKLAYIN

349

76 yorum:

  1. Atam sen gittin gideli dişimizle tırnağımızla kazmamızla kağnımızla inşa ettiğimiz Cumhuriyeti o kadar çok yıkmak isteyen varki "sürü"ile insan (sıfat olarak)sayabilirim sana benden ama bana ait olmayan bir dörtlük sanırım iyi anlatıyor durumu ahvalımızı...

    Topraktan bir TARİKATA GİRDİK!
    Üç molla bir salon...
    Her an sıcak ve okunmuş su...
    Duvardan duvara muska...
    Gömme banyoda göbeğe yazı yazma imkanı...
    ÇOK ŞÜKÜR ŞERİ-ATLANIP
    GİDİYORUZ İŞTE!

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Cem Akkılıç harika bir site ve videolar hazırlamışsın. Cesaretin harikulade. Yobazlarla savaşında daima seninleyiz dostum.

    Siteni herkese öneriyorum. Sağol var ol.

    Gülden Şenocak

    YanıtlaSil
  3. Gülden hanım teşekkürler, sizin mesajınız vesilesiyle yukarıda ki arkadaşa cevap verelim.


    26 Mart tarihinde yorum yazan bozuk Türkçeli Türbanlı arkadaşa; yahu siz Türbolar neden sürekli cakları cuk yapıyorsunuz?

    Mesela bütün Türbanlıların şivesine bakıyorum;

    yapmayacak yerine yapmıcak

    olmayacak yerine olmucak … yazıyorsunuz ve bu şekilde konuşuyorsunuz…

    Kuran kurslarında size bunlarımı öğretiyorlar, İmam Hatiplerde daracık kot giyip, bir okka makyaj yapıp parklarda erkeklerle yiyişin mi diyorlar?

    Biz kimseden korkmuyoruz arkadaşım.

    Engin Alan komutanımızın da dediği gibi asıl sen ve senin sözde dini bütün babacıkların bizlerden korkuyorlar.

    Mesela SAT ve SAS komandolarından ödleriniz kopuyor!

    YanıtlaSil
  4. ne yalan söyliyeyim türbanlilarin kimisi sadece türbani takmiş olmak için takıyor sanirim kapanmanin en büyük sebebi mahrem yerlerin erkeklerden gizlanmesidir yani saçlar elbilekleri ve ayak bilerine kadar kapanacak türban takan kişi gerçi bu türbanda yeni moda :) eskiden kapanma vardi türban tesettür diye bir giyim tarzi yoktu bu bazi kesimlerim uydurmasi benim anneannem de hacca gitmiş hacı olmuş bir bayandı ve kapalıydı ama tessetur diye bişi yoktu yemenisini takardı ve anneanemi bildim bileli uzun bol entarisi ve elbiselerini giydi ama tesettür diye giyinmedi yani basini kapatip poposuna yapisan etek ve dar pantolon giymedi ve üzerine gögüslerine yapişmis bir bluz giymedi benim asıl sorum tamam bazıları türban diyor kapanmaya ama türbaninda özelligi kapanmakla aynı olmalı kanımca yani vücut hatlarını gizlemek peki bu daracik etekler daracık pantolanlar ve daracık bluzlarda kalçalarınızı veya gögüzelerinizi kapattıgınızı mı zannediyorsunuz ?? benim merak ettigim konu bu benim açimdan mini etek askılı bluz giymiş bir kadinla bu şekilde giyenen bir kadının bir farkı yok ve tesetürlü dar giydiginde açık ve modern bir kadından daha fazla ilgi çekiyor kalçalarini ve gögüslerini ortaya çıkartarak ... neyse benden bu kadar güzel bir site umarim böyle devam eder ve biz nurcu degil atatürkçüyüz ve türkiye de yasiyoruz ve eger iran a benzemek ve benzetmek isteyen varsa bu ülkeyi bence benzetmek yerine iran a gidebilir türkiye laiktir ve laik kalacaktir bu kadar verilen sehitlerin kanlarinin bir kaç çapulcuya birakilmayacagi kesin

    YanıtlaSil
  5. Sitenize resmen saplandık kaldık. Harika sayfalar ve yazılar hazırlıyorsunuz. Teşekkürler Cem Akkılıç.

    YanıtlaSil
  6. sizin aklınızdan zorunuz var o zaman gidip türbanlıların yiyişenlerini bulup onları buraya yazıp onları örnek gösterip islamı bunlarla karışttırıyosunuz ? İslamda vatan sevgisi kavramı yokmuş gibi tutturmuşsunuz bi cumhuriyet. Gidin açın Kuran-ı kerimi kendi diliniz neyse on dilde okuyun. Okuyunda ilim öğrenin. Yada öldüğünüzde sorgu melekleri atatürkü soracak diyorsanız gidin atatürkün hayatını ezberleyin.

    Arkadaşlar sevgi sınırını aşıyorsunuz. Bende atatürkü sevmiyorum desem yalan olur. Hepimiz okullarda onun sevgisiyle yoğurulduk. Ancak ben kırmızı çizgimi aşmıyorum. Sadece seviyorum yani tapmıyorum.

    Varsa eğer kafanızda islam dini ile ilgili soru işaretleri, Diyorsanızki eğer onlar yobaz ( Şimdi çıkar dersiniz biz öyle demiyoruz diye ama görünen köy kılavuz istemez kör değiliz çok şükür aptalda değiliz ) yazın içinizdekileri buraya size kendi kelamımla değil ayetlerle cevap vereyim.

    YanıtlaSil
  7. Ben sana sadece tek bir soru soracağım. İlim irfan öğrenin diyorsun da yeryüzünde insanlığın yararına tek bir buluş gerçekleştirmiş bir Müslüman var mı? Ama hiç tırı vırı etmeden cevap yazacaksan yaz. Net olsun cevabın… Ya da şöyle soralım, yeryüzünde 1.5 milyar Müslüman var! Bu kadar Müslüman yıllık üretimde alt tarafı bir Almanya kadar neden üretime katkısı yok?

    2 gün önce Almanya’da Fethullah okullarının müdürü olduğunu yazan bir şahısla görüşme imkanım oldu. Bu soruyu ona da sormuştum. Şarlatan herif bana ne dedi dersin? O 1.5 milyar Müslüman İslamiyet’i anlamamış… Aynen böyle söyledi… Demek o kadar Müslüman İslamiyet’ten habersiz ama bu fetoşçular haberdar… Vay canına sayın seyirciler.

    YanıtlaSil
  8. Büyük Ortadoğu Projesi eş Başkanı Yayyip'in videolarınıda koysaydınız bu sayfaya keşke :):):):)

    YanıtlaSil
  9. Ne oldu
    ( Cem Akkilic ) ve
    ( yönetici ler admin ler editörler )
    Ne oldu neden yayınlamadınız gönderdiğim yorumu sizinde belirttiğiniz gibi herhangibir küfür içermiyordu ama dier arkadaslarında dediği gibi işinize geleni yayınlıyor gelmeyeni yayınlamıyorsunuz
    10 gün oldu neredeyse be size yorumu göndereli siz böylemi laik siniz brakın kardeşim laik lermiş siz önce bu vatanı bölmeyi kesinde ondan sonra gelin bizlerle lailk hakkkın da konuşun daha laik liğin ne olduğunu bilmiyorsunuz geçmişsiziz milletin karşısına yok şöyle yok beöyle ulu önder atamızın da kemikleri sizin gibi insanlar yüzünden sızlıyor
    atamızla ilgil yazı yazıp video larını yükleyince laik lik olmıyor
    şimdid siktirin gidin ve bu ülkeyi atamızı ve gençlerimizi rahat bırakın yobaz olanda sizlersiniz örümcek beyinlilerde

    Hüseyin CAN

    YanıtlaSil
  10. Muhteşem bir sayfa… Harika videolar… Özellikle Fethullah ile ilgili YARDIM yazınızı kahkahalarla okuduk. Neden daha önce sayfanızı görmedim diyerek üzüldüm aslında. Herkese yolluyorum bu sayfayı. Yıldız Teknik Üniversitesi olarak sitenizi destekliyoruz. Özellikle diğer siteniz Takunya Libidocusu bizim okulda herkesin dilinde.
    Teşekkürler sevgili Cem Akkılıç. Sizin gibi gerçekleri gösteren cesur yüreklere ihtiyacı var Cumhuriyetimizin.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim. Bu sayfamın enteresan bir trafik kaynağı var. Takunya Libidocusu sitemde girişte bulunan Türk bayrağına tıklandığında direkt olarak bu sayfaya ulaşılıyor.

    http://takunyalibidocusu.blogspot.com/


    .

    YanıtlaSil
  12. Kazım Bükülmez5 Ağustos 2011 01:59

    Cem bey takunya libidocusu sitenize bir baktım bir daha ayrılamadım. Gerçekten kıvrak kaleminiz ve yobazları köşeye sıkıştıran uslübünuz takdire şayan. Ancak bir sorun var!. Sayfaları dolaşınca ekşi ekşi çürük yumurta kokusuna benzeyen bir koku hasıl oluyor... :):):):

    Sanırım sebebi sıkmabaşlılar olmalı :(:(:(

    YanıtlaSil
  13. Evet takunya libidocusu!
    Görmen gereken bir fotoğraf diye düşünüyorum!!!

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150740642425322&set=a.10150673008830322.696076.654445321&type=1&theater

    YanıtlaSil
  14. Sayın Cem Akkılıç..
    Elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık..
    Cesaretinizden dolayı sizi kutluyorum.
    Maalesef ülkemizde son zamanlarda yaratılmaya çalışılan KORKU İMPARATORLUĞU'na bir başkaldırı örneği olan sitenizi ibretle inceledim.
    Dini bir vak'a olmaktan çok, sosyolojik bir vak'a haline dönüşen "Türban sorunsalı"nı tüm çıplaklığıyla gözler önüne sermişsiniz.
    Emperyalizmin bir siyasal kimlik kazandırarak insanları şirazesinden kaydıran bu sorunun bir çok teze konu olacağını düşünüyorum.
    Aslında konu çok da basit bir konu değil.
    Tüm dinlerde tesettür vardır. Yani tesettür sadece islamiyette yoktur. Bunun yanısıra tesettür emri bugün anlaşıldığı şekilde "başını ört" ten ibaret değildir.
    Tüm dini öğretiler (inanırsınız veya inanmazsınız bireyin kendisine kalmıştır, kimse kimseyi herhangi bir şekilde zorlayamaz) insan topluluklarına "doğru yol"u göstermek için ortaya konmuştur.
    Bunu ortaya koyanın öyle bir otorite olması gerekir ki, hiç bir birey buna karşı çıkamasın, işte bu sebeple "allah" adı verilen yaradan, üst varlık, hesap verilecek otorite ortaya çıkmıştır.
    Teokrasi çağlar boyu sürekli şekil değiştirerek hep var olmuştur.
    Yani Allah'ın otoritesini yeryüzünde temsil edenler her dönem olmuştur.
    Bugün içine sürüklendiğimiz girdabın mucidi AKP değildir.
    Ortaçağ'dan beri Vatikan bu siyaseti başarıyla kullanmaktadır. Bugün ise bu siyaset Fetullah Gülen ve şürekası tarafından Vatikan'dan ithal edilerek ülkemizde sahneye konmaktadır..
    İnsanımızın samimi dini duyguları her vesileyle sömürülmekte, sorgulamayı bilmeyen insanımıza onlarca yıldır açlık sorunu yaşayan SOMALİ gibi bir ülke sanki bu Ramazan ayında açlık sorunuyla karşılaşmış gibi aksettirilmekte ve "yardım" adı altında trilyonlarca lira rant paylaşılmaktadır.
    Türban konusu ise tüm bu operasyonun "reklam" bölümünde, kurulan düzeneğin promosyonel faaliyetidir.

    Ortaya çıkan bu rengarenk papağanlar (Bu sitede bolca resmi bulunan altı kaval, üstü şişhane yaratıklar) ise bu siyasal operasyonların yan etkileridir.
    Toplum tarafından subliminal baskılarla kafasına çaput bağlamak zorunda kalan, ancak damarlarda dolaşan hormonların etkisine de karşı koyamayan zavallı kayıp ruhlardır.
    Bu kızcağızlar aslında bu sorunun mağdurlarıdır ve üzerlerine fazla da gitmemek gerekir, asıl sorun büyük resimdedir, yani bu yaratılan kitlenin yarınlarda kurulması planlanan hristiyanlaştırılmış bir islamın ülkede egemen kılınmasında oynayacağı roldür.

    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  15. Sevgili,cem akkılıç çok özel bir insan olduğunuzu düşünüyorum,sizin gibi düşünen,okuyan,bilgili insanlara çok ihtiyacı var bu ülkenin.

    YanıtlaSil
  16. rabbim belanı bu dünyada vermesin inşallah ebedi hayatta belanızı bulun ki kurtulamayın sonsuza kadar hep acı çekin.size ve sizin gibilere söyelenecek tek şey budur heralde.kökünüz bir gün kuruyacak oda çok yakındır emin olun.....

    YanıtlaSil
  17. İsimsiz cinsiyetsiz o nasıl bir beddua öyle? Köpeklerin duaları kabul olsa gökten kemik yağardı.

    YanıtlaSil
  18. Atatürkçülere hakaret ettiğim için özür dilerim. Fetoşa inanmakla hata ettiğimi anladım.

    YanıtlaSil
  19. Dry; Merhaba... bloguma bıraktığın Face linki kaldırılmış... Gerçi face gibi dandik bir sitede hiç bir şeyin kalıcılığı yok... Keşke Flickr'a falan yükleseydin.

    Not: Gerçi ben fotoyu görmüştüm ama sayfama gelen yobazlarda görseydi keşke. :):):)






    .

    YanıtlaSil
  20. Dry; ayrıca bloguna yorum yazılamıyor... KELİME DOĞRULAMA PENCERESİ açılmıyor...

    Bunun önüne geçmek için ayarlardan POP UP penceresi seçeneğini işaretle...

    YanıtlaSil
  21. Cem kardeşim merhaba.
    Başka bir siteden tanışıyoruz seninle. Supersonik diyeyim tanırsın. Yakında tam olarak doneceğim internete.

    Şu yobazlara bakıyorum da, hep cehennem korkutması, hep 'önceden metalciydim,asiydim, ateisttim sonra doğru yolu buldum' palavrası. İtler çok güzel ürüyor, tabiiki üreyecek, şeyhleri 3 çocuk diyor :) Baksınlar buraya, 'ULU' 'ÖNDER' Mustafa Kemal 'PAŞA'. Bu sıfatları almak, sadece 1 kişiye bahşolmuştur. O da CUMHURİYET ile yönetilen ve yönetilecek olan ÜLKEMİZİN kurucusu ve tek lideri ATATÜRK'tür. Ne mutlu, ATAMIN askeriyim.

    YanıtlaSil
  22. Hoşgeldin Supersonik kardeşim. :):):) teşekkür ederim. Görüşmek üzere... Çalışmalarını beğeniyle takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  23. bakıyorumda burası islamcı örümceklerle dolmuş testermi getirin
    intikam zamanı !

    YanıtlaSil
  24. Bana adresini ver Azrailin olayım senin. İstermisin ?

    YanıtlaSil
  25. Hehehe, senden olsa olsa Gülhane parkı kapısında peçeteci olur.

    Türbanlılara peçete dağıtırsın. :)

    YanıtlaSil
  26. Fethullahçıların nasıl NAMAZ kıldığını merak ediyorsanız...

    YanıtlaSil
  27. 27 haziran 2011 yönetici nin iddasına cevap
    Size zahmet şöyle bir araştırsanızda öyle konuşsanız daha güzel olur.Size bir kaç örnek
    1: Galilei 'den 600 yıl önce dünyanın döndüğünü söylemiştir. Müslüman ilim adamı Birûni 973 - 1051 arasında yaşamış ve ilk söyleyen birunidir.(Bazı kaynaklar adını BEYRUNİ diye bahseder.)
    2: Newton'dan 500 yıl önce yerçekimi ivmesinin bulunması. Hazini 1100-1155 tarihleri arasında yaşamış.
    3: Cezeri : ( 1136 - 1206 ) İlk sistem mühendisi ve ilk sibernetikçi ve elektronikçi Bilgisayarın babası; oysa bilgisayarın babası yanlış olarak ingiliz matematikçisi Charles Babbage olarak bilinir. Cabir Bin Eflah : ( 12. yüzyıl ) Ortaçağın büyük matematik ve astronom bilginidir . Çubuklu güneş saatini bulan ilk bilim adamıdır.
    4: Fatih Sultan Mehmet : ( 1432 - 1481 ) İstanbulu feth eden ve Havan topunu icad eden yivli topları döktüren padişahtır fatihin kendi icadı olan ve adı "şahi" olan topların ağırlığı 17 ton ve bakırdan dökülmüş olup 1.5 ton ağırlığındaki mermileri 1 km ileriye atabiliyordu bu topları 100 öküz ve 700 asker ancak çekebiliyordu.
    5: İbni Firnas : ( ? - 888 ) Wright kardeşlerden önce 1000 sene önce ilk uçağı yapıp uçmayı gerçekleştiren alim.
    6: İbni Sina : ( 980 - 1037 ) Doktorların sultanı. Eserleri Avrupa üniversitelerinde 600 sene temel kitap olarak okutulan dahi doktor. Hastalık yayan küçük organizmalar, civa ile tedavi, pastör' e ışık tutması, bilim ustası, dış belirtilere dayanarak teşhis koyma, botanik ve zooloji ile ilgilendi, Fizikle ilgilendi, jeoloji ilminin babası.
    7: Piri Reis : ( 1465 - 1554 ) 400 sene önce bu günküne çok yakın dünya haritasını çizen büyük coğrafyacı. Amerika kıtasının varlığını Kristof Kolomb 'dan önce bilen ünlü denizci.
    sanırım bu kadar yeter ve bir daha yazmayacam bunu yazmamdaki amaç müslüman alimlerin dünyaya bıraktıkları eserleri göstermek. ha videolarınıza gelirse o videodaki türbanlı kızlar zamanından beri televizyon olsun internet olsun beyni yıkanmış insanlar onun için başını kapatmış bir diğer tarafını açmış onlar için farketmez. İslam dininde türban diye bir şey yok ömrtünme var ve nasıl örtüneceği var. Onuda araştırın nasıl olduğunu öğrenirsiniz...

    YanıtlaSil
  28. Bu siteyi baştan sona neredeyse hatim ettim. Ellerine, yüreğine sağlık Cem Akkılıç. Bu vatanın senin gibi cesur insanlara artık daha fazla ihtiyacı var.

    Zehra Erkuş

    YanıtlaSil
  29. Atatürk'ün tek bir hatası oldu. Bu soysuz Yobazların kökünü tamamen kurutmalıydı.

    YanıtlaSil
  30. her seyden once bu siteyi yapanlarin ellerine saglik diyorum ,ama keske herkes burayi okuya bilse ne mutlu derim okuyanlara belki kafalari calisirda bazi yanlislardan donerler orumcek kafalilar tabiki anlayan anlar anlamayana ne demeli ya,saygilarimla.

    YanıtlaSil
  31. Cehennem ile korkutmasalar bu sahtekar yobazlar caminin bile önünden geçmezler. Helal olsun harika bir site burası.

    YanıtlaSil
  32. MEMLEKET DİN İMAN SÖYLEMLERİ İLE GELENLERİN YÖNETİMİNDE 10 YILDIR...AHLAKSIZLIK ÜLKENİN GIRTLAĞINA KADAR ÇIKTI ...BU NASIL DİNCİLİK İMANCILIK AHLAK VE TERBİYE İNSANLIK ANLAYIŞIDIR BEN ANLAYAMADIM....YA BEN İSLAMİYETİ BİLMİYORUM YA BUNLAR AHLAKSIZLIĞA PİRİM VERMEYİ İSLAMİYET SANIYOR.

    YanıtlaSil
  33. SELM BEN NE FETULLAHCİYİM NE CUBBELİCİ NEDE PARTİ MENSUBU NEDE MAC TAKİMİ TUTAN BİRİYİM..YAZILARIMDA TARAF TUTUYOR ANLAMINA GETIRMEDEN ALLAHIN KOYMUS OLDUGU KURALI SOYLEMEDEN GECEMŞCEM.. SİTENİZİ GORDUM YORUM YAZMADAN GECEMEDİM:):)SU ZAMANDA KIZLARIMIZ BAYA ACILDI SIZ DIYORSUNUZ BASINIZI ACIN DIYE..BASINIZI ACIN DIYOIRSUNUZ GOTTE ACILIYOR..SATATURKMU SİZİN İÇİN DAHA USTUN YOKSA RESULLULLAH Mİ DAHA USTUN SİZİN İÇİN?ATATURK DİYOR BASINIZI ACINMI DIYOR..??AMA ALLAH DIYOR BASINIZI KAPATIN KAPANIN DIYE AYET VAR PEYGAMBER EFENDİMİZ KAPANIN DIYOR NASIL OLACAK BU NEYE DAYANARAK BASINIZI ACIN DIYORSUNUZ EYY MUSLUMAN AKRDESLERİM BU SORUNUN CEVABINI VERIN...!!SİZ Bİ GECMİSE BAKİN BİDE GELECEGE Bİ ORNEK VERCEM BAKIN GULHANEYE GİDİN Bİ SEKS PARTİLERİNİ GORUN KESILIKLE AMA KESINLIKLE BASI KAPALI MUSLUMAN BASI ACIK GAVUR DIYE Bİ TABİR KULLANMIYORUM SAKIN YANLIS ANLASILMASIN SAKIN ÖNCELİKLEKALBİNİ NEFİSLERE KAPİCAN SONRA KAPANACAKSIN..BASI KAPALI KİZLARIMIZDA PİSLİK YAPIYOR BASI ACIKTA PİSLIK YAPIYOR KALBINDE TAM İMAN OLUSMADIGI ZAMAN KAPANSAN NEOLCAK KAPANMASAN NEOLCAK ..LUTFEN SIZDEN RICAMBESI ACIK VEYA KAPALI DIYE AYIRIM YAPMAYIN..!!SİZİN ANANIZDA ATALARINIZDA BASI KAPALIYDI BUNU EMBESİL BEYINNIZDEN CIKARMAYIN..AYRICA ALLAHIN DEDIGI O OLUR SİZİN BENIM DEDIGIM DEGİL SUNU SAKIN UNUTMAYIN GUNGECTIKCE KIYAMETE GIDIYORUZ YANI SONU ÖLUMDUR CEKEBILECEGINIZ GUNAH İŞLEYIN BU ABİ TAVSİYESİDİR SACI KAPALI ACIK TARTISMASI DEGIL IMANIM NEKADAR VAR DIYE HESABINI YAPIN...LAN SOKAGIN ORTASINDA KAPALISIDA ACIGIDA SEKS YAPIYOR YAA BUNU TARTISACAGINIZA KIZLARIMIZ IYICE ERKEKLERDEN DAHA ACIK GEZIYOR MEDYA GRUPLARI FIRIKIK YAKALAMAK ICIN FILIMLERDE SEKS SAHNESINI İZLETMEK ICIN NELER YAPIYORLAR ONLAR SSAPIK OLMUYOR AMA BIR KIZA LAF AT 10 NUMARA SAPIK OLURSUN ADALETE BAKIN ÖNCE KENDIMIZI DUZELTECEZ SORNA KIZLARIMIZI AKRDESLERIMIZI DÜZENLICEN BI CESARETLİ BIRI CIKSIN BAKALIM.DESIN KIZIM SEN NIYE DARACIK GOTUN BELLI PANTOLUN GIYIYORSUN DIYE BI ERKEK CIKSIN BAKALIM AMA OYLEBIR ERKEK CIKMAZ NEDENMI:d CUNKI ERKEGINDE HOSUNA GIDIYOR GÖZU GÖNLU ACILIYOR DOLAYISIYLA İŞİNE GELIYOR BOYLE MUSLUMANLUK OLMAZ SIZE SONUMUZUN ÖLUM OLDUGUNU HATIRLATARAK YAZIYA SON VERMEK ISTIYORUM UNUTMAYIN NE HACIYIM NE HOCAYIM VIJDANINIZA ELINIZI KOTUN ALAHIN VERMIS OLDUGU KURALA GORE YORUMUNUZU YAPIN..İSİNİNE GELDİGİ GIBI YORUM YAPMAYIN BU TESVIKLER VEBALDIR.KIZ SACINI KAPATMIS PANTOLUN GIYMIS KIZ SACINI KAPATMIS KISA ETEKLE DOLASIYOR VEYA KUFUR EDIYOR BU MUSLUMANLUKMU KAPANMAKMI DIYORSUNUZ ONLARA BIZ PALYANCO DIYORUZ SEVGİYLE KALIN SITE SAHIBINEDE SESLENIYORUM KIMSE ALLAHTAN DAHA IYIBILEMES UNUTMA SENIDE ALLAH YARATTI..!!!

    YanıtlaSil
  34. Neden Türbanlı kızları diğer türban takmayan ahlaksız kadınlarla kıyaslıyorsunuz sürekli. Başına POŞET geçirmeyip ahlaklı milyarlarca kadın var bu dünyada.

    Siz iki yüzlüsünüz, çünkü dini kullanıp her haltı yiyorsunuz.

    İslam’da baş kapama yok incele bu linki;

    http://turbanmodasi.blogspot.com/2011/07/kuranda-turban-yok-iste-kantlar.html


    .

    YanıtlaSil
  35. Neden türbanlı kızları diğer türban takmayan ahlaksız kadınlarla kıyaslıyorsunuz sürekli.Başına Poşet geçirmeyip ahlaklı milyarlarca kadın var bu dünyada..diye kullandğınız yoruma sorum şudur ki:
    peki siz neden poşet geçirmiş kadınları diğer müslüman teseddürlü kadınlarla bir tutuyorsunuz? cevabınızı merakla bekliyorum Cem bey...

    YanıtlaSil
  36. Eee çünkü NUR31 de Arapçada BAŞ anlamına gelen RES kelimesi geçmiyor. Tanrı o kelimeyi unutmuş olamaz değil mi?

    Hımm evet, siz dinciler kuranı tahrip ediyorsunuz…

    YanıtlaSil
  37. cem akkılıc ...saol ya sayende fethullah güleni merak ettim ve araştırdım bu adam kim diye tanıdıktan sonra anladım ki ben bugüne kadar neden bu siteye girmedimde bu adamı araştırmadım.yaptıklarını gördüm ve yaptığı yaptırdığı hiç birşey vatanına ve milletine ve dinine zarar getirecek hiçbir olmadığı gibi tam aksi yararına. seni kim yetiştirdi bilmiyorum ama şunu anladım ki sen bi plan parçasısın hemde ucuz bir parça kullanıp atılacak bir parça geri dönüşümün bile olamaz senin.:)yazık....

    YanıtlaSil
  38. Bu sayfayı Facebookta birisi paylaşmış. Allah razı olsun iyiki paylaşmış.Cesur yürek Cem Akkılıç sana da milyon defa helal olsun...

    YanıtlaSil
  39. HABLETMİTOĞLU'NUN RAPORU:


    • ABD'nin tüm dünyadaki tarikatlara ön gördüğü modeli ülkemizde Fethullahçılar uyguluyor. Laik Cumhuriyetimiz için en büyük tehdit ollan tarikatın arkasındaki dış desteğin ABD olduğunu, Türkiye'de ve dünyada bilmeyen yok.
    • Hoca Efendi, kalabalık mahiyeti ve 24 saat yanından eksik olmayan doktorlarıyla birlikte Pennsylvania eyaletinde özel bir çiftlikte yaşıyor. CIA yetkilileri ile Eyalet Valisi'nin temasları sonucunda, cemaatin eyalet sınırları içinde bir de okul açtığı gelen duyumlar arasındadır.
    • ABD Büyükelçiliği ve konsoloslukları, Hoca Efendilerini ziyaret edecek tüm ziyaretçilerin vize problemini -10 yıllık vize vererek- çözümlemektedir.
    • Bizzat kendi yandaşlarının açıklamalarına göre Hoca Efendi yakın zaman öncesine kadar, Türk devletinin istihbarat örgütlerine ajanlık yapmaktaydı. CIA ile bağlantısının gelişmesinden sonra bu tür enformasyon hizmeti statüsü içinde bir süre daha devam etti. Ta ki, bu çarpık ilişkiyi Türk Silahlı Kuvvetleri ve MİT fark edinceye kadar kamuoyu onları barışın simgesi olarak tanımaya devam etti.
    • Fethullahçılar'a göre, Humeyni bir gün nasıl İran'a dönmüşse, Hoca Efendileri de öyle anlı şanlı dönecek ve Çankaya'ya oturacaktır.

    YanıtlaSil
  40. Cem Akkılıç,Bu Msj Sana,,Yoruma Açık Değilsen Sayfanın Üst Kısmına Büyük Harflerle,İşime Gelmeyen Yorumları Yayınlamıyorum Diye Yaz Kardeşim,Yazki Herkes Yorum Yapmasın,,Yaklaşık 2-3 Hafta Önce Bir Yorum Yazdım,Cvp Verememekten Çekinmiş Olacaksın Ki,Yorumumu Yayınlamamışsın,Hiçbir Argo,Hakaret v.s İçermeyen Mesajım Neden Yayınlanmadı ?

    YanıtlaSil
  41. Küfür, hakaret, iftira ve konuları çarpıtan yorumları onaylamıyoruz. Üstteki yorumunu onaylamış olmamız bunun bir delilidir.

    Gerekli gördüğümüz hakaret içeren yorumları ise üşenmeyip savcılığa intikal ettiriyoruz.

    YanıtlaSil
  42. Birisi yukarıda Atatürk öldü kabirde kendisine bile faydası yok demiş. Muhamedde kabirde unutuyorlar galiba.

    YanıtlaSil
  43. Herkes atasının izinden gider,atasını bilmeyen it'in izinden gidermiş;ne mutlu ki bizim Atamız ulu önder Atatürk,ama atası it olanlar bilsinlerki en kısa zamanda onları atalarının yanına toprağın altına gömeceğiz;kimsenin gücü Laik Türkiye Cumhuriyetini yıkmaya yetmez;şeriatçı arapsoyu köpekler sizinde sonunuz hain osmanoğulları gibi olacak,sürgün edilecek,vatansız gebereceksiniz.Ne mutlu Türk'üm diyene.

    YanıtlaSil
  44. bir paylaşımınız hakkında yalanlama duyurusudur.

    al işte kanıtı cem bey ilk sözden daha yalan söylediğiniz belli oluyor.

    şir neyzen tevfike ait değil mutlu çelik adında bir egm müdürüne mi ne ait.


    varan-1)
    http://www.uludagsozluk.com/k/baban-kimdi-bilemezdin-%C5%9Ferefsiz/

    varan-2)
    http://epigraf.fisek.com.tr/index.php?num=955

    varan-3)bu da sana kapak olsun
    http://www.youtube.com/watch?v=ay7XoU-DY70.

    ben değil başkası hazırlamış son varan 3 deki videoyu.

    ben bir allahtan korkarım.
    eğer hakikatı kanıtlamak delilikse kabul ediyorum.
    ben atatürke bişey dediğim yok.
    bunu da bil.
    derdim her türbanlıya laf atmanız.

    YanıtlaSil
  45. Şiir Neyzen’e ait olmasa ne olur ki? Sen şiirin içeriğine bak…

    Kaldı ki verdiğin linkte mahkeme kararıyla alakalı olduğu söylenen Hürriyet gazetesinin haber linkini tıkladım, aradığınız sayfa yok diyor. Koskoca Hürriyet haber silmez. Demek ki uydurma.



    İşte verdiğin SÖZLÜK sitesine bakınca çıkan Hürriyet linki

    http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/Error.aspx


    Şimdi dönelim konumuza; Koskoca bir şairin şiirini, kimselerin ciddiye almadığı, milletin geyik yaptığı, insanlara hakaretler savurduğu bir İNTERNET SÖZLÜĞÜNE bakarak mı yargılayacağız?

    Yobazları inim inim inleten bir şiiri Neyzen yazmış ya da yazmamış. Bunun ne önemi var? Önemli olan Atatürk olmasa şimdiki yobazların PİÇ olacağı gerçeği değil mi?.

    Bu gerçeği görmeyenlere şiiri tekrar hatırlatalım.


    ne ararsın tanrı ile aramda
    sen kimsin ki orucumu sorarsın?
    hakikatten gözün yoksa haramda
    başı açığa neden türban sorarsın?

    rakı şarap içiyorsam sanane
    yoksa sana bir zararım içerim
    ikimizde gelsek kıldan köprüye
    ben dürüstsem sarhoşken de geçerim

    esir iken mümkün müdür ibadet,
    yatıp kalkıp Atatürk'e dua et,
    senin gibi dürzülerin yüzünden,
    dininden de soğuyacak bu millet,

    işgaldeki hali sakın unutma,
    Atatürk'e dil uzatma sebepsiz,
    sen anandan yine çıkardın amma,
    baban kimdi bilemezdin şerefsiz.

    YanıtlaSil

  46. Her türbanlıya neden laf atıyoruz? Biz her türbanlıya laf atmıyoruz ama her türbanlı ben inançlarım gereği takıyorum diyerek türban takmayan kadınları inançsızlıkla suçlamış oldukları için eleştiriyoruz!..

    TÜRBAN KURANDA YOKTUR.

    UYDURMA AYET: NUR 31 başlıklı yazımda yazdım.

    İşte yazının linki;

    http://takunyalibidocusu.blogspot.com/2012/09/uydurma-ayet-nur-31.html


    .

    YanıtlaSil
  47. öbür tarafa gidince gerçekleri öğrenince iş işten çoktan geçmiş olacak biliyor musun? Firavun da son anda allaha inanmış secde etmişti ama çok geçti? sizin amacınız dinsizlik türban falan hikaye ..

    YanıtlaSil
  48. Cem Akkılıç gibi cesur vatanseverlerin çoğalması dileklerimle teşekkür ederim. Sitenizi sosyal medyada paylaşıyorum sürekli olarak..

    YanıtlaSil
  49. Cem Akkılıç adlı kişiye ithafen,
    Senin derdin Allah ile,neden onun kullarına sataşıyor,onların inançlarını horgörüyor ve onları kendince kötüleme politikası güdüyorsun?Ne derdin varsa Allaha arz et.İnanmıyorsan Allaha kullarınıda rahat bırak.Herkes senin gibi düşünmek ve inanmak zorunda değil.Din,dil,ırkları ne olursa olsun İnsanları insan olduğu için sevmeyi dene.İnanıyorum ki bu boş düşüncelerin o zaman anlam bulur.

    GeCeLeRiN YaRGıCı

    YanıtlaSil
  50. 1-Atatürk yaşasaydı sana küfrederdi. 2-sağan soldan başı bağlı kızların resimlerini toplayıp altına o... f... k.... yazman ne kadar insan olduğunun göstergesi.
    3- Bir gün birisi senin annenin kızkardeşinin veya herhangi bir kadın akrabanın resmini internete koyup altına senin yazdıklarını yazsa gocunmassın heralde? rahat adamsın pardon rahat başka bişeysin adam olmadığın kesin...

    YanıtlaSil
  51. Yanıldın dinci kardeş… Çok yanıldın… Benim annemin ya da kız kardeşimin resimleri nete düşmez… Çünkü bizimkiler sizinkiler gibi teşhir etmez kendisini…

    Senin kanunlardan haberin yoksa bu beni bağlamaz… Her Türk vatandaşı kanunları bilmek zorundadır. Bilmiyorsa, ben kanunları bilmiyordum diyemez.

    Bak sana anlatayım; internette kendisini teşhir eden türbanlı kızların fotolarını DOWNLOAD yöntemiyle alıp UPLOAD etmiyoruz sitelerimizde. GÖMME sistemi ile alıp, sitemize yerleştiriyoruz.

    Bu işlem ne demek oluyor; GÖMME sistemi işle alıp yayınladığımızda hukuki sorumluluğumuz olmuyor. Kaynak site, daha açıkçası kendi fotosunu yayınlayan sorumlu oluyor.
    Ufak beynin bastı mı bilemem ama durum budur… :)

    Sosyal Medya kum gibi seksi türbanlı kaynıyor dostum… Bacına hatta anana söyle kendilerini teşhir etmesinler…

    Bu sitemiz ilgini çekebilir.

    http://takunyalibidocusu.blogspot.com/


    .

    NOT: ATATÜRK hayatında kimseye küfür etmedi aptal herif... Hatta senin İslamcı dedene bile hakaret etmedi!..

    YanıtlaSil
  52. CEM AKKILIÇ NAMAZ KILIYOR MU ACABA

    YanıtlaSil
  53. göksel pekintürk10 Mart 2013 14:10

    Öncelikle bu dinci taklidi yapan yobaz amerika köpeklerine karşı ülkeyi savunmanızı çok takdirle karşılıyoruz hepimizin görevini en ses getiren şekilde üstlenmişsiniz.

    İnşallah gerektiği kadar vatandaşımız sitenize ilgi gösterir (beyni yıkanmış koyunları vatandaşım olarak saymıyorum) ve sesimizi duyurabiliriz.

    son olarak kendinize iyi bakmanızı herhangi bi tsk mensubu ile (akrabagınız olsa dahi ) yakınlaşmamanızı temenni ediyorum zira bu itler ideolojisini beyenmeyenlere ergenekon terör örgütü yandaşı diyorlar bildiğiniz üzere...

    YanıtlaSil
  54. TESETTÜRLÜ olduğunu yazan bir bayan hakaret içerikli yorum bırakmış, onaylamadık. Ama saklıyoruz tüm hakaretleri. Günü gelince çıkartacağız...

    SIKMABAŞLI kızımıza soralım hemen; Kafa KILI günah ise, bacak ETİ sevap mı?

    SIKMABAŞLI kızların 100%99'u etek giyiyor ve bacak etleri görünüyor.

    NOT: Hemen şimdi başı açık kızlarda etek giyiyor demesin İslamcılar, Çünkü başı açık kızlar biz muhafazakarız, öz amcamızla bile günahtır diye tokalaşmayız demediler...

    ACİL CEVAP BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil
  55. Biz Fethullah hakkında hiç bir şey bilmiyormuşuz... (Onu övmek için böyle söylüyor yobazlar)

    Amerika'nın kucağında oturuyor ya... Bunu bilmemiz yeterli.

    YanıtlaSil
  56. cem Akkılıç; din hususunda sabah akşam yazışsakta yumruk yumruğa dövüşsekte ne benden dinsiz ne senden dindar olur bu belli. seni yarattığını düşündüğün Piyango talihlisi bey efendi atababalarını dersimde liğme liğme doğradıda hiç mi müzdarip değilsin CEM. onbinlerce insan asıldı, rencide edildi, kurtuluş savaşında manevi desteğini aldığı kitabı yakıldı da neden zerre miktar "acaba" demiyosun CEM. senin gibi yolunu şaşırmış alevilerde, örtünmeyi bilmeyen hanifilerde o beyfendinin eserlerisiniz. son bir şey; saldırganlığını anlayabiliyorum, ama bitti CEM bitti, o islamı temsil ettiğini düşündüğün, röntgenciler gibi fotolarını cektigin kızlar icinde, senin icinde bitti.

    YanıtlaSil
  57. Hiç Türbanlı kız fotoğrafı çekmedim. Gerek yok çünkü internet yüz binlerce türbanlı kaynıyor...

    Muhafazakâr olduklaeı için hemen hemen bütün türbolar kendilerini yayınlıyorlar çarşaf çarşaf...

    Hay sizin inandığınız o Amerikan İslamına...

    Sen anladın kovboy.

    YanıtlaSil
  58. Ne olur vatani kurtar saygi deger cem alevi beyi, butun kizlarin kafdalarijni ve kiclarini acacagiz sende rahatlarsin

    YanıtlaSil
  59. Avukatin avukatimdir

    YanıtlaSil
  60. hic turbanli kiz cekmemis, ayy cok guldum cekmenize gerek yok internette maasallh bulmus bulusdurmussunuz topu topu en meshur resimleri yayinlamissiniz herkesin agzijnin suyunun aktigi resimler yanlis anlama hemen yani ofkeden agzinin suyu akdigi yani kudurur gibi saldirirlar yle isde sende hepsini yayinlamissin sadece uyari yanlis anlama hemen

    YanıtlaSil
  61. Cem bey blogunuzu yıllardır takip ediyorum.diğer türban blogunuzun kırdığı rekor için sizi kutluyorum.ben bir kargo şirketinde çalışıyorum ve şirketimiz Gülhane parkına çok yakın.Sizin önemle üzerinde durduğunuz konulardan birisi de parklarda ki türbanlı kızlar.inanın akın akın o parklara geliyorlar türbanlı kızlar ve hepsi kollarında erkeklerle öpüşüyorlar.birisi çıkıp bu kızlara; siz ne yapıyorsunuz, bu yaptığınız islama hakarettir demiyor. demekki yobazlar bu durumdan memnunlar. hatta öyleki çoğu türbanlı kız ezan okunduğu zamanlarda ya nargilecilerde üflüyorlar ya da parklarda sevişiyorlar.

    Hani bunlar inançları gereği takıyorlardı. demek ki bu inanç değilmiş. bunu kendileri kanıtlıyor ve halka gösteriyorlar.

    not: sosyal medya türbanlı kaynıyor. ne meraklılar bunlar poz verif resim çekilmeye..

    cesur , kararlı duruşunuz ve harika bloglarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  62. Murat Yılmaz22 Nisan 2013 17:00

    Cesur ve korkusuz adamsın cem akkılıç harika blogların sayesinde çok kişinin söylemeye korktuğu şeyleri yazıyorsun. Tebrikler kardeşim.

    YanıtlaSil
  63. Samimi düşünceli arkadaşlarım... ben bir türkiye hayranı elhamdulillah müslümanım ve kürtüm.öyle ayrımcı cahil kürtlerden değil.atatürkü kötüleyen müslümanlardan önyargılı duyduğuyla düşünen müslümanlardan hiç değilim. sadece kimseyi yadırgamadan inancına saygısızlık etmeden aşağılamadan ve özellikle birkaç kişinin yaptığı hatayı tüm herkese yüklemeden yaşayanlardanım.bir elma ağacında çürük bir elma varsa o ağacı kesmek ahmaklıktır.sadece çürük elmayı yemem ve olumsuz durumdan kurtulmaya çalışırım. aklı selim herkesin yapması gereken de budur.atatürk hayranı bir kişinin yaptığı hatayı tüm atatürkçülere mal etmek yaymak alay etmek ahmaklıktır.ve bir islamcının veya türbanlının veya tarikat falan ne varsa yaptığı hatayı tüm müslümanlara yüklemek de aynı derece ahmaklıktır. ve kafirun süresinin son ayeti.LUKÜM DİNÜKÜM VELİYEDİN.yani SİZİN DİNİNİZ SİZE BENİM DİNİM BANA...hadisi şerif.KİŞİ SEVDİĞİYLE BERABERDİR. siz atatürkü canı gönülden severseniz onunla olursunuz.ben en çok peygamber efendimizi seviyorum onunla olmak istiyorum. lütfen hiçbir zaman önyargımızın esiri olmayalım.müslüman kılığında nice yobazlar var.tam tersi olarak da atatürkçüyüm diyen nice vatan düşmanı var.umarım bu mesajımı herkes okur. hepimiz TÜRKİYE olalım. sazın telleri gibi olalım ve hepbirlikte ahenkle harika sesler çıkaralım.hepinize iyi günler. hepiniz çiçeksiniz hepiniz hepiniz.......

    YanıtlaSil
  64. Cem Akkılıç dedi ki...
    TESETTÜRLÜ olduğunu yazan bir bayan hakaret içerikli yorum bırakmış, onaylamadık. Ama saklıyoruz tüm hakaretleri. Günü gelince çıkartacağız...

    SIKMABAŞLI kızımıza soralım hemen; Kafa KILI günah ise, bacak ETİ sevap mı?

    SIKMABAŞLI kızların 100%99'u etek giyiyor ve bacak etleri görünüyor.

    NOT: Hemen şimdi başı açık kızlarda etek giyiyor demesin İslamcılar, Çünkü başı açık kızlar biz muhafazakarız, öz amcamızla bile günahtır diye tokalaşmayız demediler...

    ACİL CEVAP BEKLİYORUM"""""

    ahh cem kardeşim ahh. keşke türban takanlar bilinçli taksa.bilmeden ezbere tesettüre bürünen, yakışıyor diye giyinen,yada yanağındaki sivilceleri örtmek için yüzünü kapatan niceleri var. ama gerçek manada tesettürlü olup dinini hakkıyla yaşayan gerçek müslüman gibi yaşayan kardeşlerimiz ablalarımız da var.umarım türbanlılar hakkındaki yada gerçek müslüman gibi yaşayanlar hakkıında değildir sayfadaki tüm yazdıklarınız.ve lütfen tüm herkesten ricam internette kendini reklam edip islamı yanlış öğrenip yanlış yaşayıp yanlış yorumlayıp yanlış öğretenlerle doğru yaşayanları karıştırmayalım. mesela yorumunuzda "SIKMABAŞLI kızların 100%99'u etek giyiyor ve bacak etleri görünüyor" yazmışsınız. işte gerçek tesettürlü asla bacağını göstermez ten rengini bile göstermez.ah keşke müslümanlar birbirine düşmeseydi de gerçek müslümanlığı herkes bilseydi....saygılarımla

    YanıtlaSil
  65. TÜRBAN çıktı çıkalı TEKBİR GİYİM köşe oldu, milyonlar kazandı kazanmaya devam ediyor. Eğer TÜRBAN kutsal ise neden para ile satılıyor!..

    Ben hiç sivilcesini saklamak için türban takan görmedim. Bunca yıllık türban uzmanıyım görmedim…

    Hepsinin yüzleri açık ve dediğim gibi 100%99’u etek giyiyor ve bacak etleri görünüyor. Tamamının Facebook profili var..


    Örtünme işi Yahudilerin bir oyunu. Kuran’da mahrem yerlerinizi kapatın diyor kafa kıllarınızı örtün demiyor…


    Zaten türban kutsal olsaydı para ile satılmazdı ve eskiyince çöpe atılmazdı.

    YanıtlaSil
  66. Kuran-ı Kerim'de tek tek mahremiyetler yazıyor cem kardeşim.ama malesef günümüzde enteresan enteresan kapanma şekillerini o kadar çok görmeye başladık ki artık genelimiz örtünmeyi gördüğümüz gibi sanıyoruz.ama öyle değil.eğer örtünme ilmini bilerek bilinçli şekilde örtünülse hiçkimse kapalılar hakkında eleştirecek birşey bulamaz.

    YanıtlaSil
  67. bak sayın cem kardeş ... İnternet bilişim suçları adı altında belli bir kısma hakaretten ve aynı zaman da kişilerin özel resimlerini izinsiz ve yersiz veya yerli yakıştırmalardan dolayı ceza alırsınız bilginize... Bu arada neyi savunduğunuzu çözemedim anlaşılan o ki siz azınlık taraftara oynuyorsunuz unutmayın ki herkes bi gün ölecek oynadığınız tarafı iyi seçin yoksa yarunınız harap olacak atatürkten öncelerine bak atatürke bak ... Senin dinci şarlatan dediklerin zamanında atatürkün karşısına bi imamı alıp kendisinin de bildiği içkinin neden haram olduğunu allahın emrini sınamasıyla başlıyo ve bu güne kadar her gün daha da tahrif edilmeye çalışılıyor... Neyse kardeş anlayan anlıyor anlamayana davul zurna hoş geliyor bu ülke size kalsa çıplaklar kampı olurdu her halde bu arada son bişey eşini kıskanmayan domuzdur haberin ola :)

    YanıtlaSil
  68. Gerçekten çok cahilsin. HTML kodlarıyla yayınlanan fotolar suç teşkil etmiyor. Bence sen TÜRBANLI bacına sahip çık. Yahudi malı facelerde, twitterlarda kendi kendisini yayınlamasın :)

    YanıtlaSil
  69. cem akkılıç neye inandığın neye taptığın ne yaşadığın hiç önemli değil sadece sana şunu sormak istiyorum. sen ve senin gibi düşünenler ağzınızdan Atatürk ve demokrasi gibi kelimeleri hiç düşürmezsiniz. Demokrasi dediğin şey eğer sizin tabirinizle özgürlükse bu şekilde insanlara hakaret etmekten yada inancı ne olursa olsun ateist budist vs hakaret etmekten zevk alıyorsun. insanlar ister mini etekle gezer isterse tesettürlü neden bu seni rahatsız ediyorda böyle bir derde düşüyorsun. Demokrasi ve özgürlük sadece sizin gibilerin tapusunda olan bir şeymi. her yorum yazana cahilsin demeyi biliyorsun ancak insanlara hoşgörü göstermeden hakaretler etmenin en büyük cahillik olduğunun farkında değilsin. yorum yazanlara küfür yazarsanız avukatıma veririm diyerek not düşmen ne yazıkki içindeki herkes benim gibi hayatı küfür olmuş korkularındanmı. çevremde ateist dahil binbir türlü mezhep ve dinden insanlar var. hiç biri ile aynı dini aynı mezhebi veya inandığın her ne ise paylaşmak zorunda değilsin ama senden ricam en azından saygı duyman. nasıl her başı açık ahlak yoksunu değilse her başı kapalıda ahlak yoksunu değil. başı açık olup hataya düşen olduğu kadar isteyerek kapanmayıp inadına bu şekilde yaşayanlarda var. bu şekilde davranmak ne seni bir adım ileriye götürür nede yaşadığın ülkeyi. teşekkürler

    YanıtlaSil
  70. Cahile cahil ne zamandan beri hakaret oldu!?
    Yıllar yılı türban takmayan, saç teli gözüken kadınlara sırf sizin gerici ideolojinizi reddettiği için o*rospu yaftası yapıştırdınız.
    Bırakın bu iki yüzlülüğü… Anadolu’da bir kadın şort giysin kezzap atarsınız siz gericiler.

    YanıtlaSil
  71. genelde özgür düşünenler eleştiriyi kabul eder ve üzerine kafa patlatır ben nerede yanlış yaptım diye. postamı okuyacağını ve değerendireceğini umuyorum. sitene biraz bakınca bunları ne amaçla yaptığını sorguladım ilk başta. savaş açtığın dinle alakası olmayanlar mı, yoksa iktidara sempati duyanlar mı? özgür fikirli olduğunu düşünüyorsun ama değilsin. herkesten farklı düşünmüyorsun sonuçta değil mi? senin gibi düşünen binlerce insan var. ama hiçbiri senin gibi çıkıp bazı sürtüklerin din kisvesi altında yaptıkları üzerinden tüm dindarlara saldırmıyor değil mi? herks kendi gibi düşünenler için yazıyor günümüzde.
    sitene girmem ve sinir olmam senin problemin değil elbette ama bir konuya açıklık getirelim; inanmak nedir?
    herkesin kendi inançları vardır değl mi? saçma da olsa bir şeylere inanır insanlar. bunu sadece biz biliriz. çoğu zaman sevdiğimiz bir insanın batıl inancını farkederiz, söyleriz ama kalbi kırılmasın diye üstelemeyiz bile. çünkü inandığı şeyler sen o an ne söylersen söyle değişmeyecektir; korkularımız gibi. insanlar inanmaya meyillidir çünkü inanmak korkularımızla başa çıkma yolumuzdur. mail adresini almak için kopyalamaya çalıştığımda hırsızlıkla alakalı bir şeyler yazmışsın ve tehdit etmişsin yazını çalmaya çalışanları. ctrl c yaparak kopyalanabiliyor yazıların, sıkıntı yok yani :) yazı hırsızlığından bahsetmişsin ama orada sergilediğin kızların kişilik haklarını önemsememişsin. kendi hayatları olan insanlar onlar da. akrabaları var, arkadaşalrı var, tanıdıkları var. birisi tesadüfen sitene girip onları o halleriyle görecek olsa cinayet sebebi olabilir. bunun yükün nasıl kaldırmayı planlıyorsun? onlardan izin aldın mı resimlerini paylaşırken? dinimizde örtünmenin yeri olmadığını söylüyorsun. az buçuk dini bilgin varsa, mezhepleri de biliyorsan 4 mezhepte de kadınların mahrem yerleri hakkındaki kuralları da bilmen gerekiyor. el, yüz ve ayaklar harici mahrem yeridir kadınlarda. amerika yazmadı bunu, peygamber efendimizden sonra gelen mezhep imamları oluşturdu. bunun kuranda yazıyor olması da gerekmez. din sadece kuranda yazanlardan ibaret değildir.
    bu kızları teşhir etmene de ses çıkartmadık diyelim, orada kapalı olan herkese açıkça saldırmışsın be abi. bunun neresi "aydın"lık. genelleme yapman zaten yeterince saldırganca. hükümete olan kinini tüm dindarlardan çıkartmışsın. seninle aynı düşünmeyene de vurmuşsun kırbacı. sitenin reytingini arttırmayı planladıysan başarılı olmuş olabilirsin ama malum medyadan ne farkın kalmış söylesene. onlar da reyting uğruna yapmadıkalrı maymunluk kalmıyor. onları izleyen insanlar da eleştirdiğimiz popüler kültürün özürlü çocuklarını oluşturuyor. bütün bunları eleştirirken senin de aynı metodu izlemen hiç hoş olmamış. senden bunları düzeltmeni rica ediyorum. düşünen insanlar, kendileri gibi düşünmeyenleri de dinlerler ve hoşgörürler çünkü onları düşünmeye sevketmek için onları anlamak, onları anlamak için de dinlemek gerekir.

    YanıtlaSil
  72. orada sergilediğin kızların kişilik haklarını önemsememişsin. kendi hayatları olan insanlar onlar da. akrabaları var, arkadaşalrı var, tanıdıkları var. birisi tesadüfen sitene girip onları o halleriyle görecek olsa cinayet sebebi olabilir. bunun yükün nasıl kaldırmayı planlıyorsun? onlardan izin aldın mı resimlerini paylaşırken?
    Demişsin… İnsanların kanunları bilmemesi mazeret olamaz. HTML KODLARI ile yayınlanıyor resimler. Aç kanunları oku. Yani suç değil. Eğer fotoları download edip, siteme upload etsem suç teşkil eder. Ama sizin sıkmabaşlı o çok muhafakar kızlarınız kendilerini internetlerde yayınlarken HTML KODLARINI açık bırakıyorlar. Yani Cem Akkılıç gel bizi yayınla demiş oluyorlar. O kadar uyarıyoruz ama dinleyen yok. Sizin türbo kızlar gerçekten çok muhafazakar…

    Akrabaları var, arkadaşları var demişsin… Yani sen hem MUHAFAKARIM hem de çarşaf çarşaf resim çektirir Yahudi malı twitter’da, facebook’da yayınlarım diyorsun…
    Yerim sizin muhafazkarlığınızı ben.

    din sadece kuranda yazılanlar değildir demişsin. Tam Fethullah tabiri bu laflar.
    Feto ne diyordu? Kuran ayetleri çok sert, yumuşatmak gerek!..

    Maymunluğa gelince; türbanlı kızlara iyi bak.

    YanıtlaSil
  73. Ya ortada kardesim türban modeline bakın hepsinin tepesi sivri bende katılıyorum bu insanların islamla bir alakası yok sadece kendilerine yakıstıgı için ve aile baskısı bu insanların çoguda şehir hayatına adapte olmak isteyen kızlar Bunlarin türbani sadece kendilerini daha cekici ve erotik göstermek icin.Ahirete hesab gününe gercekten inanmiş bir türbanliyi öldürsende cikip böle poz verip yayınlamaz

    YanıtlaSil
  74. Herkes kabul ediyor artık türban resmen fetişizm oldu. You Tube’da türbanlı kız videolarını milyonlarca kişi izliyor, bikini videolarını tıklayan yok.

    Kanıtlıdır, araştırılabilir.

    Siz hiç çekici olmayan bir türbanlı gördünüz mü?..

    Bunlar çok Müslümansa kara çarşaf giysinler… Bunlara zorla kara çarşaf giydirmek isteYİN Taksim’de toplanır hepsi, diren türban diye pankart açarlar. Yani asla kara çarşaf giymezler.

    Amerika işi biliyor tabi, baktı ki Türkiye’deki kadınları çarşaf ile uyutamayacak, kendi çıkarları için en iyi çözümü buldu; TÜRBAN’ı…
    İki defa Malezya’ya gittim. Birisi 1994 yılındaydı. O zamanlar oradaki kadınların saçları görünüyordu. Bir de geçen yıl gittim. Hepsi aynen bizdeki gibi SIKMABAŞLI olmuş…

    Hatırlayın beş altı yıl önce ABD’nin Türkiye’ye uyarlayacağı Malezya modeli konuşuluyordu. Şimdi Malezya modeli uygulanır oldu.

    SON bir not: Emine Erdoğan günahtır diye her gün farklı bir türban takıyormuş. Yani taktığı her türban ertesi gün çöpe gidiyor. Bunu basından duydum. Eğer gerçekten bir türbanı ertesi gün takmak günah ise bu ülkede milyonlarca türbanlı günah işliyor demektir.

    Acı ama gerçek…

    YanıtlaSil
  75. Herkez birgün uyanacak. Bekleyin görün inancsizlar. Keske atatürk anlatabilse suan neler cektigini hahahhahah. Topunuz cehennemi boylayacaksiniz insaAllah.

    YanıtlaSil
  76. İnşallah, maşallah demekle adam olunsaydı Suudi Araplar süper güç olurdu :)

    YanıtlaSil

Hangi görüşten olursanız olun, buraya küfür ya da tehdit yorumları bırakmayın. Aksi durumda hakkınızda avukatım aracılığı ile savcılığa suç duyurusunda bulunabiliriz.

Yorumunuzun iletildiğinden emin olun. Yorum yazdığınız POP-UP penceresinin en üstünde şu ibareyi görün;

Yorumunuz kaydedildi, blog sahibinin onayından sonra gösterilecek.

Aksi durumda yorumunuzun ulaşması için kelime doğrulama işlemini tekrar yapın.

Ayrıca imla kurallarına göstereceğiniz hassasiyet, yorumunuzun onaylanmasında önemli bir etken teşkil edecektir.

Cem Akkılıç